Search Results

Search results 1-20 of 192.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• DND verklaart de oorlog aan Maffia

Beertje* - - Diplomatie

Maak dan zulke beweringen niet als je ze niet kan nakomen.

• DND verklaart de oorlog aan Maffia

Beertje* - - Diplomatie

Quote from WiebeBos: “.... Zo ik reageer niet meer in dit topic. ...” Hou je dan ook gewoon aan je belofte.

• Quote from sjonhead: “Je laatste woorden.. daar ben je zelf goed mee bezig ja Goed lezen en je weet direct dat je het weer bij het kortste eind hebt. Het heeft niets met stoken te maken, het toont aan dat je teksten hier in het topic gewoon niet kloppen. En ik had er maar 3 posts voor nodig? Bedankt voor de bevestiging :).” Sjonnyboy, Wat is dit toch een lage post. Een slecht geformuleerde zin op vragende toon stellen, terwijl je zelf het liefst een uitroepteken had neergezet in de trend van "ki…

• The Justifiers -TJ-

Beertje* - - Alliantie Introductie

Veel succes met je alliantie Stiitch!

• DND vs TEa

Beertje* - - Gevechtsrapporten

Blijkbaar snappen bepaalde mensen de oproep niet om gewoon geen commentaar te geven. Daar hebben beide partijen geen behoefte aan en ze willen ook geen commentaar vanuit een derde persoon, zo blijkt. Zoals ik eerder zei in het Evo topic: als je wilt reageren, doe het dan maar lekker niet. Speculaties, huilen en commentaar leiden alleen maar tot een topic als toen met VST tegen LAB. Dus alsjeblieft, als je echt commentaar wilt leveren doe het dan lekker ingame en ga niet hier in een gevechtsrappo…

• DND vs TEa

Quote from Darrius: “Je ziet ons nergens zeuren hoor, voor de rest wil ik graag alleen cr's zonder commentaar bier. Lijkt me niet heel moeilijk toch?” Zullen we hier ons allemaal gewoon even aan houden? Als er mogelijk commentaar is, kan je daar een nieuw topic voor aanmaken. Bier is trouwens goed, met of zonder commentaar.

• EVO vs TEA

Een paar CR's, we houden het lekker kort zonder reactie. Als iemand wilt reageren op de CR's, doe dat dan maar lekker niet. Gewoon vechten, geen gezeur. Zeegevecht bij Quarto z (09.12.2011 15:59:14) Beertje uit La Primera w, Quinto w vs boner uit Quarto z ─────────────────────────────────────────────────────────────────── Ballista schip.......100(-0).... - Ballista schip........99(-5).... Vlammenwerper........550(-150).. - Vlammenwerper.........72(-150).. Katapult schip.......110(-0).... - .....…

• Ronwan vs Jaimre

Quote from jw25: “ik moet tea bij deze toch gelijk geefen laat de cr spreeken en houd het gewoon netjes ronwan doet ze best maar moet nog een hoop leeren als ie maar plezier heeft ja toch ? en jaimre is blij dat ie wat afleiding had van het zwaare werk tegen twio en al die andere mensen open een Discussie op een andere gedeelte van het forum ;)” Mee eens jw25, iedereen moet plezier hebben in een spel. Echter is het niet zozeer de plundering of het feit dat Ronwan nog dingen moet leren het proble…

• Ronwan vs Jaimre

Quote from pitbull: “RAND ...... dat je bent waarom quote ja dan iets als je niet bij twio zit. hoe weet jij dan dat als hun smederij aan zetten ze ons naar huis hadden gestuurd dus waar bemoei je je mee .en dnd is ook niks waard stelletje ...... maar dat wis je allang. want je post dit mooi zeegevecht hoor, alleen was 1 TWIO speler slim genoeg, met wat onderzeeers, om snachts zijn heph aan te zetten. Dan waren jullie gigantisch hard naar huis gestuurd. Maargoed goed gespeeld door het snachts te…

• Ronwan vs Jaimre

Quote from The underdog: “@wiebebos. Wij claimen niet dat wij de beste zijn ofzo. Maar er is nog niet 1 alliantie die ons op ons nummer heeft kunnen zetten. En wij kunnen dat wel al van veel allianties zeggen. Dus grootspraak is het zeker niet. Wij kunnen gewoon aantonen dat wij goed genoeg zijn om met harde woorden over te komen. :sm:” Beste The Underdog, Politici liegen niet, dictators bestaan niet en in de meeste landen is absoluut geen corruptie. Er is geen statement uit de eerste instantie …

• Quote from zephyra: “Quote from Beertje*: “In elk geval is er in mijn ogen een duidelijke winnaar, zowel moreel als in discussie, maar dat ga ik niet zeggen omdat ik dan de moddermachine van VST over me heen krijg. ” Dat is als een steekje onder water bedoeld? Maar dat moet echt wat subtieler hoor. Op deze manier verlaag je je tot het zo door jouw verfoeide modderwerpen. Maar je hebt al eerder laten blijken, dat je een diepgewortelde afkeer van VST hebt. Terecht of niet, daar kan ik niet over oo…

• Ik moet zeggen dat deze oorlog als buitenstaander beide allianties geen betere naam heeft gegeven. Van beide allianties heb ik enorme dieptepunten gezien qua argumentatie en redenering, tevens kinderlijk gedrag. Van zowel LAB als VST had ik beter verwacht. Ik vind het persoonlijk een rare omslag, om te zien hoe beide partijen zo graag en furieus bezig waren met de overwinning en opeens aan de onderhandelingstafel wordt besloten dat er geen winnaar is. Dit klinkt in mijn ogen als niet willen afga…

• Vergeet niet te vermelden, DJbartezz, dat een groot deel van de leden van GOW(THC) nauwlijks te begrijpen zijn vanwege een gebrekkige taalkennis/toepassing. Wat dat betreft zouden jullie bepaalde personen (ik zal maar geen namen noemen) toch echt eens moeten rekruteren. Jammer dat deze nu in een andere 'top'alliantie zitten. Een hoop onzin lopen uitkramen over zoiets kleins is natuurlijk zonde, Vos. Het feit dat je niet meer actief bent op Gamma (neem ik aan..) houdt niet in dat je meteen van ou…

• GOW verklaart de oorlog aan -TUA-

Beertje* - - Diplomatie

Quote from Thumi: “chipo: als je had gelezen hé (begrijpend lezen leer je in het euhmmm 3de leerjaar? ) dan had je geweten dat het in de stad van zoe te doen was en dan zij in vmode is en wij dus niets meer kunnen bijsturen omdat ze in v-mode is” Ik geloof dat je de Nederlandse taal, inclusief spelling en grammatica, ook rond die tijd leert. Mooi gevecht Kuipie, zeer nette schadeverhouding neergezet!

• Ronwan vs Jaimre

Quote from sjonhead: “Hehe het is wel erg slecht plunderen/aanvallen van Ronwan. Maar buiten dat is het wel leuk om te zien dat EVO wel op TEA durft af te stappen, alleen de timing..” Wellicht had TEA zelf de timing beter kunnen inschatten, als je 3 dagen voordat je TWIO aanvalt een EVO lid gaat plunderen, is dat eigen verantwoording.

Beertje* - - Diplomatie

Quote from Chipps: “Je moet inderdaad niks beer. Maar zoals jij daar neerzet:Indrukwekkend, 10 bombs op een stuk of 6 man... Snapt iedereen de ondertoon die jij bedoelt. Vandaar dat ik je de situatie even uitleg” Beste Chipps, Een ondertoon in een tekst bestaan niet, die maak je voor jezelf. Welke ondertoon jij dan ook baseert op dat kleine stukje tekst maak je er zelf van. Je bent vrij je 'verdenkingen' van een eventuele ondertoon te publiceren en verdedigen, maar er is helaas maar één persoon …

Beertje* - - Diplomatie

Quote from Chipps: “Beer voor je zegt moet je eerst even kijken naar de spelers: Er is er maar 1 die bomba's kan maken van die spelers... 5 van die mensen hebben nog niet eens 50k punten.. Bedankt voor je snelle oordeel, ik dacht dat jij altijd eerst aan nadenken deed en dan pas oordelen :thumbdown:” Vanwaar trek jij de conclusie dat ik een oordeel vel? Ik zeg alleen maar wat ik zie, ik zeg niet dat ik daarom de mensen veroordeel or beoordeel. Feit is dat er op zoveel mensen 10 bombs staan. Of d…

• Nou Wiebe, klinkt in mijn ogen meer als "we hebben er geen zin meer in dus zadelen we onze kleinste speler op met dit gezeur"... Grapje. In elk geval fijn om een volwassen oplossing te zien, ben benieuwd of dat ook zo blijft. Ik wacht de komende week wel af wanneer de volgende zeurthread over DND van een niet genoemd persoon weer komt.

Beertje* - - Diplomatie

maver123 uit 本Redmont, mikemike21 uit 本las venturras, rob uit 本San Andreas, 本Chinatown, gorro345 uit 本Sparta, Volkov uit 本Liberty City, Roel uit 本New Mombosa, Ricko uit 本 Jacinto Bombardier.............0(-10)... Indrukwekkend, 10 bombs op een stuk of 6 man...

• Wiebe is sowieso altijd té nieuwsgierig.