Search Results

Search results 1-20 of 44.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Culturele Verdragen

Lainfan - - Diplomatie

Ik heb nog ruimte voor 43 wonderen voor op de LAINESCO erfgoedlijst die behouden moeten worden voor toekomstige generaties. Wie meld zich?

• Sinds mijn heropstanding hebben vele meesterwerken zich weer een weg naar mijn musea gevonden (waarvoor veel dank) maar helaas staan er nog altijd vele zalen leeg. De burgemeesters van mijn steden zijn hier niet blij mee en dreigen de subsidie voor kunst en cultuur dicht te draaien. Als verantwoordelijk staatshoofd moet ik hier natuurlijk iets aan doen. Dus ik vraag U allen; help de burgers van Laindinion aan prachtige cultuurverdragen en stop de verloedering! (49 plekken nog vrij)

• Ik ben benieuwd. De eerste oorlog sinds ik terug ben

• Na een paar jaar van inactiviteit ben ik terug. (yay) Nu zijn mijn musea geheel leeggeroofd door die vervelende piraten, en ben ik dus op zoek naar een ongelooflijke hoeveelheid kunstschatten. Iemand die me aan een stuk of 100 CV's kan helpen?

• Quote from Lainfan: “Ik heb weer een stuk of 32 open plekjes in mijn musea staan. Het toeval wil dat ik ook nog 32 oude kunststukken over heb. Voor liefhebbers van wat oude meesters kan je nu bij mij terecht. Voornamelijk de Hollandse en Vlaamse schilders heb ik in uitgebreid aanbod. Echter, ook voor de moderne kunst, beeldhouwen of theatervormen kan je bij mij terecht. OP = OP Update: Nog beschikbare kunstobjecten: 31” Nog altijd 10 plekjes vrij

• Opheffing Alliantie PUB

Lainfan - - Diplomatie

Weer een oude vertrouwde naam die vertdwijnt uit het spel. Er is niet veel meer over van toen ik begon met spelen. xD Iedereen uit PUB veel succes gewenst in de toekomst!

• Outlaw!

Lainfan - - Diplomatie

Ik wil via deze post even respect tonen voor OLW. Jammer dat ik de afgelopen periode niet erg actief was, waardoor ik niet heb meegedaan met de gevechten van LAB tegen jullie. Dat zal dus ook nooit meer gebeuren Veel succes in de toekomst voor alle leden gewenst!

• Namens mij een hele goede toekomst toegewenst met de alliantie. Ik zit al vanaf het begin bij LAB, nooit iets anders gehad en gewild ook, dus ik kom jullie helaas niet versterken Maar ik liep tegen een lid van jullie op (CV) en zag daarna de alliantie pagina. Kreeg een beetje de herinnering van LAB in de beginperiode Maar heel veel plezier en succes met de alliantie, en hopelijk komen er nog wat gezellige en actieve members bij.

• Brein Is Actief

Lainfan - - Diplomatie

Ik dacht: Wat doet een topic over die domme copyright maffia nou in het Gamma Diplomatie forum xD

• Ik heb weer een stuk of 32 open plekjes in mijn musea staan. Het toeval wil dat ik ook nog 32 oude kunststukken over heb. Voor liefhebbers van wat oude meesters kan je nu bij mij terecht. Voornamelijk de Hollandse en Vlaamse schilders heb ik in uitgebreid aanbod. Echter, ook voor de moderne kunst, beeldhouwen of theatervormen kan je bij mij terecht. OP = OP Update: Nog beschikbare kunstobjecten: 31

• Quote from The underdog: “@luccas, ik ben nu al een tijdje uit LAB maar ik kan zeggen dat er niet echt sprake is van een interne ruzie. Iedereen volgt braaf het gedacht van Sjonehead. Als schoothondjes die wachten tot hun baasje hen wat aandacht geeft :sleeping:” Hieruit blijkt wel weer je inactiviteit en/of onoplettendheid. Als je had opgelet zag je dat ikzelf (en ook wel meerderen) vaker tegen iets gestemd heb waar over het algemeen juist mee werd ingestemd, en vice versa. En wat dacht je van …

• Als het goed is heb ik nog ruimte voor 16 CV's Ingame naam zelfde als hier. Kom maar op met je CV's

• Excuus voor de RAM-opmerking dan. Bij mij in mijn hoofd zat enkel een 'sudden leave' zoals ze dat dan zo mooi noemen. Als je zegt die te hebben geschreven, geloof ik je daar ook in. (Zoveel RAM af en toe, dat weet je ook vast nog wel ) Ik vind het wat lastig om te reageren op een tekst-edit, maar ik ga het proberen. Het klopt dat je een (zeer) actief lid was bij ons. Ik vergeleek de latere periode (waarin je minder actief was) dan ook met de eerdere. Het was ook geen verwijt dat je minder aanwez…

• Ik moet eerlijk zeggen dat ik geen idee heb waar jullie het over hebben. Toestemming vragen om iemand aan te vallen? Ik vraag me af waar die indruk ooit is opgepikt. Uiteraard is het zo dat bepaalde mensen niet aangevallen mogen worden als daar een alliantie breed verdrag/afspraak mee is. Verder mag je iedereen aanvallen. Dat is bij alle allianties zo. (Lijkt mij in ieder geval.) Hoe Underdog/Dark Clown erbij komt dat er 'een tijd over moet worden gediscussieerd' slaat al helemaal alles. Waar we…

• Oorlog in Gamma

Lainfan - - Gevechtsrapporten

In bovenstaand gevecht had ik slechts 1 speertej staan om even in te spieken. ik deed daar dus niet werkelijk mee. Ik was rond dat moment qwerty even verderop op het eiland aan het ontzetten. jason ondersteunde met wat katapulten en gyro's Gevecht voor Qwerty ( 11.10.2010 2:53:41 ) Lainfan uit LAB Lain Drinks, Jason uit LAB Lemnos vs alex199 uit alex199 z, blacksabel uit blacksabel, Mokum uit πβ Moks Kelder ─────────────────────────────────────────────────────────────────── Zwaardvechter........…

• We zijn inmiddels ook een van de oudste allianties van Gamma denk ik toch?

• Oorlog in Gamma

Lainfan - - Gevechtsrapporten

Bij 1 van die zeeslagen vecht ik tegen Jason. Wat daar is gebeurt heb ik geen idee van, want het had versterking moeten zijn.

• Labyrinth op P1.

Lainfan - - Wereld Discussie

Gut wat gaat het hard. Al bijna 3 maanden op de 1e plek :o

• Was dit het gevecht van ronde 1 tm 135? Ik was vanaf ronde 72 ergens erbij en het verschil in score met mijn rapport is niet zo groot als ik had verwacht.

• Vrede tussen Labyrinth en BIA

Lainfan - - Diplomatie

Jongens en meisjes. Dames en heren. bedankt voor deze leuke,leerzame, soms frustrerende maar soms ook grappige oorlog! Ik ben wat leger betreft misschien niet zo in het oog lopend of berucht als Sjon of Jason maar vond de grote slag voor mijn poorten toch zeker een episch moment. Hopelijk komen dit soort slagen niet te vaak voor, want ze putten wel uit (en dan bedoel ik niet ingame aan resources alleen maar ook dat het de oorlog niet mooier maakt als het enkele om een paar van dat soort slagen g…