Search Results

Search results 1-20 of 185.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• -NO- vs LAB

101 tankbat - - Diplomatie

Quote from henkievpk: “Quote from evilpenguin: “ Het is weer zover, het is weer... Tijd voor een kolos. Dan heb je nog zo mooi 120k generalen, maar de kolos is een "tactisch" wapen dat je moet gebruiken elk moment dat je kunt toch?” Nou Geef ik meteen toe dat -NO- veel sterker is dan LAB. Niet door kwaliteit maar kwantiteit. Kennelijk is -NO- met een enorme bak met goud aan deze oorlog begonnen. Enorme vloten en landlegers stomen onze havens en steden binnen. Lees mijn eerdere bericht waarin te …

• Culturele Verdragen

Ik heb nog een paar kunstwerkjes over, wie O wie? Ingame tank, Cheers

• Vete tussen -SAP- en C-R !

Ik vind het maar een zielige bedoening dat je elke alliantie de oorlog gaat verklaren omdat ze aan je piratenpuntjes zitten. Vorige week was volgens mij Lost2 de klos die half zo groot is. Ik mijn ogen ben je dan echt een stoere club . Het doet me denken aan de praktijken van een club uit het verleden op gamma. De mensen die daar gespeeld hebben weet wel wie ik bedoel. Het is niet voor niets dat ze hier ook dikke (hol)maten zijn! Cheers

• -NO- vs DnD

*knip* Zeegevecht bij stad (14.01.2016 14:12:08) Erebus[DND] uit Morthal, Charlie vs peppi[-NO-] uit Polis, Tank[-NO-] uit Polis, Peetas kristal --------------------------------------------------------------------------------------------- Ramschip.............................51(-162) - Ramschip............................603(-108) ............................................. - Vuurschip............................24(-202) Stoomram.............................43(-138) - Stoomram.................…

• -NO- vs DnD

Het idd wel bekend dat er spelers van beide Alli's heen en weer hoppen. Dus als je denkt tegen DND te vechten dan vecht je ook deels tegen SAP en vice versa. Dit is natuurlijk een kwalijke zaak. Het is idd feitelijk 1 grote massa alli, die in tijd van, heen en weer hoppen om te helpen. Vroeger had DND dit soort praktijken niet nodig. Blupje, je kan wel een heel verhaal hier verkondigen over je DND roots. Het feit is dat je eergisteren nog lid was van de Sappies en nu van DND en dat geldt ook voo…

• -NO- vs DnD

Nou DJ........ Noem even een spelersnaam die wij erbij hebben gekregen......... juist, dat kan je niet omdat wij gewoon organiek zijn. Ik heb wel 2 namen die tot eergisteren lid waren van een andere alli, Bassa en Bulp. Dit zijn gewoon keiharde feiten. Je kunt lullen en verdraaien wat je wil, maar dit is gewoon de waarheid. Dit mag ook best genoemd worden zodat de rest van ZETA weet hoe DND in elkaars steekt. Ik kan mij uit het verleden herinneren dat DND oorlogen uitvocht op eigen kracht. Dit i…

• -NO- vs DnD

Volgens mij heeft DND nu al wat hulp gevraagd en gekregen van vriendjes. Ik zie in 1 keer spelers die gisteren of eergisteren nog lid waren van een ander clubje. Dit vind ik eigenlijk wel een beetje triest, maar het zegt natuurlijk alles over de basis van DND !!! Ze hebben blijkbaar hulp nodig Jammerrrrrrrrr

• -NO- vs DnD

Laten we hopen dat het deze keer eens gezellig blijft want dat is volgens mij nog nooit gelukt. Misschien hoort het gewoon bij onze oorlogen. Het is trouwens wel weer een enorm takke eind weg zeg. Waarom zitten jullie zo ver weg? . Ik heb er wel beeld bij. Het maakt het in iedergeval allemaal een stuk lastiger. We hebben onze generale alweer aardig op orde en ons goud helemaal. Niemand bouwt zo snel als ons volgens mij, alles is er ook op ingericht. Succes DND en we maken er wat moois van. Cheer…

• DND Slachting Aankomende

Beste Albert, Je hebt gelijk dat deze oorlogsverklaring helemaal niet de schoonheidsprijs verdient. Dit moet anders en zal ook wel aangepast worden. Jou KOLOS verhaal klopt echter niet. Volgens mij is NO vaker in DND gebied geweest dan andersom. Ik kan mij nog goed herinneren dat vooral DND van de KOLOS is. Natuurlijk zullen onze ploffers regelmatig gebruik moeten maken van een KOLOS, maar dat heeft voor jullie geen grote gevolgen. Voor ons heeft een KOLOS wel grote gevolgen want wij zitten beho…

• Culturele Verdragen

Ik heb nog een aantal CV's vrij dus kom maar op. Ingame: tank Cheers

• Gevechten DND vs -NO-

Ik speel zelf sinds zondag niet meer maar volg het evengoed op de voet Het doet me deugd dat het tij gekeerd is en dat DND uiteindelijk zoals ik wel had verwacht het onderspit gaat delven :D. NO had een grote achterstand kwa generale en om dit tijdens meerdere gevechten op niveau te krijgen kost tijd en een aangepaste strategie. Als je in de minderheid bent dan moet je het handig spelen en die dingen(Kolos) gebruiken die het spel biedt. Het heeft blijkbaar goed gewerkt want de situatie is zoals …

• Sjonhead verlaat Ikariam

101 tankbat - - Wereld Discussie

Sjonhead het ga je goed. Wij hebben ook zeer regelmatig in de clinch gelegen en ik ben hier niet altijd even vriendelijk geweest. Ik roep hier vaak onvriendelijke zaken uit vooral fanatisme die eigenlijk helemaal niet bij mij passen. In reallife ben ik een heel ander iemand. LAB is in mijn ogen de stabielste alli van Gamma dit is denk ik ook de reden dat jullie zo lang bestaan. Ik denk dat jij daar o.a. een grote rol in hebt gespeeld. Trouwens, ik stop er ook mee. Ik speel al een jaar met tegenz…

• Gevechten DND vs -NO-

Hier ook een tussenstandje, wordt een zware dobber. En Assie de kolos is er niet voor niets maakt nu eenmaal deel uit van het spel. En gezien wij maar met ongeveer de helft van onze spelers vechten moeten wij hem zeer regelmatig gebruiken. We hebben helaas een aantal zieken en mensen die in het buitenland zitten. Het is geen excuus maar gewoon de realiteit, jammer voor ons en mazzel voor jullie! Jullie timing is wat dat betreft perfect en geeft jullie deze keer een goede kans. Jullie gaan in ied…

• Ook ik heb nog een aantal CV's over, wie O wie? Ingame: 43 tankbat Cheers

• Ik heb ook nog 7 CV's vrij, wie wil er 1 hebben. Je weet in ieder geval zeker dat deze lang actief zal blijven. Ingame: 43 tankbat

• -NO- versus DiV

Het lijkt erop dat het plaatsen van een CR lastig is. Het is ook een omslachtig systeem waar wel eens wat aandacht aan zou mogen worden besteed door de builders. Toch nog even iets wat hier best wel gemeld mag worden. Na ruim anderhalve week vanaf onze aankondiging is DIV eindelijk instaat om fatsoenlijk te vechten. In deze tijd zijn wij 3 toch wel essentiële spelers kwijtgeraakt. *knip* Cheers, Tank Herinnering voor banbespreking Je hebt je best gedaan om het mooi te formuleren, waarvoor hulde,…

• -NO- versus DiV

Laten we idd hopen dat het leuk wordt. Het zal best een zware dobber worden tegen veruit de grootste massa alli van Gamma. Het is helemaal leuk vanwege de speciale VRIEND van onze Peppi;-) Cheers

• Ik heb ook weer een paar CV's vrij, Wie O Wie? Ingame: 43 tankbat Cheers

• Dnd Vs -Sap-

SAP top gevochten! Jullie hebben de nummer 1 positie in aanvalspunten, zowel individueel en als alliantie. Extra veel respect omdat jullie met bijna de helft aan goud zijn gestart en ook nog eens een heeeeel stuk kleiner zijn, top!! Succes met de wederopbouw, volgens mij gaat er tussen anderen nog wat volgen;-) Cheers.

• Dnd Vs -Sap-

Quote: “Er viel helaas niet goed te praten met dat DND lid aangezien en geen normale antwoorden kwamen op mijn vragen en opmerkingen. Nadat ik had vernomen dat het DND lid gewoon weer aan het raiden was geslagen was voor ons de maat vol.” Ach ja, had iemand wat anders verwacht van een lid van dit <knip>clubje. SAP succes en niet die kant op, alleen daar zijn ze sterk vanwege het compact bij elkaar zitten Daarnaast zitten jullie krapper in het goud. Cheers Waarschuwing: Trolling ~Darksinth 2013/1…