Search Results

Search results 1-20 of 123.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Culturele Verdragen

Dehoogheid - - Diplomatie

Quote from Dehoogheid: “7 plekken in musea moeten worden opgevuld” Nu zitten m'n musea weer vol

• Culturele Verdragen

7 plekken in musea moeten worden opgevuld

• Upgrades werken niet?

Dehoogheid - - Vragen & Hulp Archieven

Quote from zephyra: “Hangt van de hoogte van de muur af. Volledige upgrade is 3 extra pantser. Maar vanaf muur level 10 sneuvelt er altijd 1 hopliet per toren per ronde. Daar helpt de upgrade ook niet tegen. Voor het leeghalen van steden zonder leger stuur ik altijd 7 speertjes mee. En genoeg mortieren voor het platleggen van 1 toren natuurlijk. Van de 7 komt er dan 1 terug. Dat is voldoende. Dit wil niet zeggen, dat die upgrade voor niets is geweest. Een volledig geupgrade hopliet wint het alti…

• Culturele Verdragen

Quote from Dehoogheid: “5 plekjes ingame: Dehoogheid” Mijn musea zitten weer vol

• Culturele Verdragen

5 plekjes ingame: Dehoogheid

• 6mil account

Dehoogheid - - Accountruil Archief

En ik heb ook interesse in dit mooie account. Ik ben een een eindje voor de merge weer begonnen en sinds de merge ben ik weer echt actief aan het spelen. Maar doordat ik overnieuw moest beginnen is m'n account nog niet zo groot. Die 6 mil is dan wel een mooie stap. Dan kan ik weer echt fatsoenlijk vechten. En dat zal ik dan ook doen als het nodig is voor de alliantie.

• Culturele Verdragen

Quote from Dehoogheid: “Er zijn nog veel mooie kunstwerken op te halen bij Hoogtijd :thumbsup:” Mijn musea zitten weer vol

• Culturele Verdragen

Quote from Dehoogheid: “Er zijn nog veel mooie kunstwerken op te halen bij Hoogtijd :thumbsup:” En de ingame naam is dus HOOGTIJD, niet Dehoogheid...

• Culturele Verdragen

Er zijn nog veel mooie kunstwerken op te halen bij Hoogtijd

• Vesta & NO versus DND & LAB

Tja, beetje jammer dit, als je zo stoer bent om 2 alli's de oorlog te verklaren in je eentje (in de zin van 1 alli), doe het dan ook in je eentje. Ektor heeft trouwens ook gevraagd of er leden van de alli waar ik in zit (DNN) wouden meevechten aan de NO zeide.... Maarja, laat ik dan als buitenstaander in ieder geval hopen op mooie gevechten. En dan wens ik toch maar succes aan alle partijen Groets

• DeRVG

Dehoogheid - - Alliantie Introductie

De raad van Gamma is een groepering van gestoorde mensen die zich verzetten tegen dingen (erg duidelijk nietwaar) De raad zal zich nooit overgeven, al zijn alle steden/havens al een hele tijd bezet en kan de raad niet actief meer terugvechten, dan geeft de raad zich alsnog niet over. Daarom kan de raad een blokje aan de been van een grote alli zijn als de raad daardoor word aangevallen of als de raad om een andere reden die alli wilt aanvallen. Ook is het mogelijk om de raad in te huren voor een…

• SAFO vs TA

Dehoogheid - - Gevechtsrapporten

Gevecht voor Ω wijnboer (30.04.2012 19:09:43) DrDoofenshmirtz uit Vlammie Hill vs hotshot uit Ω alfa1, Dehoogheid uit Ω wijnboer ------------------------------------------------------------------- Zwaardvechter........780(-360).. - Zwaardvechter.......1725(-360).. Hopliet.............1657(-429).. - Hopliet.............1657(-420).. Schutter.............177(-0).... - Schutter.............500(-0).... Mortier...............31(-22)... - Mortier...............12(-18)... ...............................…

• SAFO vs TA

Gevecht voor swolis aan zee (29.04.2012 17:31:10) Dehoogheid uit Rabbit Hill vs erwin366 uit swolis aan ze ------------------------------------------------------------------- Zwaardvechter.......1785(-0).... - ................................ Hopliet.............1556(-0).... - ................................ Schutter.............400(-0).... - ................................ Mortier..............132(-0).... - ................................ Katapult..............70(-0).... - .................…

• SAFO vs TA

Gevecht voor swolis aan zee (28.04.2012 21:17:04) Dehoogheid uit Rabbit Hill vs erwin366 uit swolis aan zee ------------------------------------------------------------------- Zwaardvechter.......1785(-0).... - ................................ Hopliet.............1556(-0).... - ................................ Schutter.............400(-0).... - ................................ Mortier...............82(-0).... - ................................ Katapult..............70(-0).... - .................…

• SAFO vs TA

Gevecht voor swolis aan zee (28.04.2012 17:33:02) Dehoogheid uit Rabbit Hill vs erwin366 uit swolis aan zee ------------------------------------------------------------------- Zwaardvechter.......1785(-0).... - ................................ Hopliet.............1556(-0).... - ................................ Schutter.............400(-0).... - ................................ Mortier...............82(-0).... - ................................ Katapult..............70(-0).... - .................…

• SAFO vs TA

Gevecht voor Rabbit Hill (28.04.2012 16:56:33) Kenny uit Droppie Hill vs Dehoogheid uit Ω zwavel, swolis aan zee, hotshot uit Ω ATHENE ------------------------------------------------------------------- Zwaardvechter..........0(-1180). - Zwaardvechter.......1987(-1118). Hopliet................0(-1103). - Hopliet.............1646(-1523). Schutter...............0(-206).. - Schutter.............500(-0).... Mortier................0(-146).. - Mortier..............112(-18)... Katapult...............0(…

• SAFO vs TA

Gevecht voor γ Labda (28.04.2012 13:02:00) hotshot uit Ω ATHENE vs GStever uit γ Labda ------------------------------------------------------------------- Zwaardvechter........250(-0).... - ................................ Hopliet..............319(-25)... - ................................ Schutter.............100(-0).... - ................................ Gyrocopter............30(-0).... - ................................ Bombardier............30(-0).... - ................................ Ram..…

• SAFO vs TA

Gevecht voor swolis aan zee (28.04.2012 10:29:44) Dehoogheid uit Rabbit Hill vs erwin366 uit swolis aan zee ------------------------------------------------------------------- Zwaardvechter.......2855(-0).... - ................................ Hopliet.............2850(-0).... - ................................ Schutter.............400(-0).... - ................................ Mortier..............100(-0).... - ................................ Katapult..............70(-0).... - .................…

• SAFO vs TA

Gistermiddag is de strijd tussen SAFO en TA gestart, dit is wat ik al heb: Gevecht voor swolis aan zee (27.04.2012 18:27:36) Dehoogheid uit Rabbit Hill vs erwin366 uit swolis aan zee ------------------------------------------------------------------- Zwaardvechter.......2855(-0).... - Zwaardvechter..........0(-10)... Hopliet.............2850(-0).... - ................................ Schutter.............400(-0).... - Schutter...............0(-10)... Mortier..............100(-0).... - .........…

• vosje verveelt zig

Quote from degekkevos: “ps tussen posten zijn welkom” OK dan, lekker buiten