Search Results

Search results 1-20 of 471.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Culturele Verdragen

Kokki - - Diplomatie

Nog 6 vrij wie o wie wil ze van Kokki

• Culturele Verdragen

Kokki - - Diplomatie

10 CV plekken vrij van de kok we honger heb kom maar op Bvd Kokki

• Culturele Verdragen

Kokki - - Diplomatie

Eindelijk bijna vol wie neemt de laatste mee Cultureel-goederenverdragen (169/176) Nog 7 te gaan

• Culturele Verdragen

Kokki - - Diplomatie

Cultureel-goederenverdragen (151/176) bijna wie gaat deze laatste pekken vullen Bvd Kokki

• Culturele Verdragen

Kokki - - Diplomatie

Cultureel-goederenverdragen (126/176) nog steeds niet vol het zijn er ook zo veel !! Maak me gek Bvd Kokki

• Culturele Verdragen

Kokki - - Diplomatie

Cultureel-goederenverdragen (89/176) Maak me gek nog steeds veel over Bvd Kokki

• Culturele Verdragen

Kokki - - Diplomatie

Ik kan er nog steeds meer gebruiken 56 van de 178 Kom maar op

• Culturele Verdragen

Kokki - - Diplomatie

Nog steeds meer als 100 CV<S over kom maar op Ik kan ze hebben

• Culturele Verdragen

Kokki - - Diplomatie

Ik ook meer als 100 vrij kom maar op Bvd Kokki

• Het is weer zo ver cv,s zijn ver te zoeken wat een leegloop wat zonder dus wie heeft er nog plek

• Ik ook Gamma is aan het sterven waar blijft de merge ik zelf krijg het gevoel ook al het word te saai Dus 14 cv over

• 10 Cv,s vrij het lijkt wel een leeg loop hier op gamma ......................... Bvd Kokki

• De klok van DND

Dante - - Wereld Discussie

Ik weet het er word een nieuw DND lid geboren die echter wel moet wachten voor de grens van de leeftijd

• Plunderjacht op DND

Dante - - Gevechtsrapporten

NA wat tijd heb ik besloten toch maar naar DND te gaan ik verveelde me zo en wil ze niet teleurstellen het knallen kan beginnen zorg dat ik me niet verveel Gevecht voor Liefde 3 (26.07.2014 19:25:17) Kokki uit -NO- žantetsuke vs ladypiraat uit Liefde 3, Assie uit DND Zwavelas, Xena uit Adsiz --------------------------------------------------------------------------------------------- ............................................. - Speerwerper...........................8(-150) ...................…

• Plunderjacht op DND

Ok wiebe ik klaag niet maar je weet net als ik dat je de rest kwam kijken en het gevecht toch meer solo was gezien ik meer had dan jullie daar in me ééntje en het zee gevecht ja daar ging wat mis maar dankzij een bug en wel deze. Onderweg van sinse naar Δ Dead City konden jouw eenheden de stad van afkomst niet meer in de oorspronkelijke positie vinden. De eenheden werden verspreid en alles wat ze geplunderd hebben ging daarbij verloren. Het was vloot Pnunder ? lol stad was er gewoon nooit weg ge…

• Plunderjacht op DND

Ik doe ook weer mee wat een gevechten zeg al kom je in je ééntje tegen 6-8 toch krijg je een kolos, ach ik ga me er aan aanpassen het hoort er bij. Gevecht voor Warm (23.07.2014 12:04:14) Kokki uit Δ Dead City, Dordt 2 M, peppi uit Δ Dead City, Yogi uit Δ Dead City, chaotica uit Δ Dead City vs Danie uit Daan10, Robert45 uit Marmer III, Marmer I, Marmer II, Wijn I, Zwavel I, ladypiraat uit Liefde 3, Erebus uit Love Esmeraldaa, Rules, Whahaha, Handelaar Nr1, gerrie8888 uit zwaafie 2, Assie uit DND…

• Nog 9 cv,s vrij wie o wie helpt me er vanaf Bvd Dante

• Gevechten DND vs -NO-

Dante - - Diplomatie

Na we lopen niet achter een vluchtende Alliantie aan je moet weten voor je zelf wanneer het over is

• Gevechten DND vs -NO-

Dante - - Diplomatie

Na sry Assie zelfs ik zie dit als wel degelijk vluchten, zo niet had dan lekker doorgegaan jullie deden het goed in het begin maar hadden op het laats niks meer in te brengen, zelfs me de kolossen kregen jullie geen lucht meer,

• NQuote from Dante: “Zo mensen van Gamma ik ( Kokki ) heb weer 20 plekken vrij voor mooie stukken van jullie die ik een mooie plek zal geven Bvd Kokki Ook in het spel onder Kokki :thumbup:” Nog steeds 12 cv,s vrij ik blijf door bouwen Bvd Kokki ook me naam in het spel Gamma !