Search Results

Search results 1-20 of 59.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• omdat deze toch ook wel mooi is Zeegevecht bij Duckstad (19.09.2015 9:33:49) klaas[TTV] uit Hamsterdam, Porto[TTV] uit Eidorp, leeuwarden[TTV] uit Eidorp, Honingen vs SpeedyG[LAB] uit Mordor, Martinistad 4 --------------------------------------------------------------------------------------------- Ramschip............................909(-249) - Ramschip..............................0(-522) Mortier schip.........................288(-0) - Mortier schip.........................100(-0) Stoomram....…

• Jammer dat er geen koks waren, wordt vervolgt! Gevecht voor Tuskepolis6 (16.09.2015 22:39:30) klaas[TTV] uit Duckstad vs Tuske2[LAB] uit Tuskepolis6 --------------------------------------------------------------------------------------------- Zwavel schutters......................202(-0) - Zwavel schutters......................325(-0) Zwaardvechter......................1408(-600) - Zwaardvechter......................1780(-600) Hopliet............................1364(-644) - Hopliet..............…

• -NO- vs TTV

klaas - - Diplomatie

Remus kwam nog een keer op bezoek: Gevecht voor Hamsterdam (25.06.2015 18:57:50) Remus[-NO-] uit Seven vs klaas[TTV] uit Hamsterdam --------------------------------------------------------------------------------------------- ............................................. - Zwavel schutters......................300(-0) ............................................. - Speerwerper.............................1(-0) ............................................. - Zwaardvechter........................1…

• -NO- vs TTV

klaas - - Diplomatie

Bij deze stop ik de aanvallen op NO ook, ik was bezig met een reeks aanvallen op Remus omdat hij mij geplunderd had (dit is hierboven te lezen). Ik heb hem niet terug geplunderd maar zijn steden bezet omdat ik niet plunder bij eilandgenoten laat staan de aanval open (ik geloof in een samenwerking op een eiland waar donatie hoog in het vaandel staat). dit was dus puur om te laten zien dat ik geen farm ben en niet over me heen wil laten lopen door een 19m speler als 3.8m speler. De eerste poging, …

• Show-Off!

klaas - - Gevechtsrapporten archief

Dat was een mooi gevecht Mike! Alleen wel jammer dat je je op het laatste moment terugtrekt. Voor degenen die denken dat TTV zo maar iemand aanvalt, dit was niet het geval, Mike kwam vorige week zonder aankondiging/reden bij mij en hemeroc op bezoek. Mooi dat je zo stopt Mike, een knallend einde! Mvg klaas

• Culturele Verdragen

klaas - - Diplomatie

Ik zit helemaal vol, bedankt iedereen!

• CV's

klaas - - Diplomatie

Heey, Ik heb ook nog 110 Cvtjes vrij, wie maakt me los? Mvg klaas

• Gevecht voor 9 music city (25.08.2014 15:34:24) klaas[POW] uit 4 music-city vs klavervier[Pirat] uit 9 music city --------------------------------------------------------------------------------------------- Zwavel schutters......................280(-0) - Zwavel schutters......................0(-100) Zwaardvechter........................1437(-0) - Zwaardvechter.........................0(-100) Hopliet............................1655(-190) - Hopliet...............................0(-100) ..........…

• Zeegevecht bij music-city (25.08.2014 14:18:06) klaas[POW] uit 9 music city vs klavervier[Pirat] uit music-city --------------------------------------------------------------------------------------------- Ramschip..............................103(-0) - Ramschip...............................0(-20) ............................................. - Ballista schip.........................0(-20) ............................................. - Vuurschip..............................0(-20) ............…

• alliantie Pack of Wolves

klaas - - Diplomatie

Hallo, Ook ik ben me na lange inactiviteit weer actief geworden en heb me bij POW aangesloten. Mensen ik zeg nu al: POW is een topalliantie! Vrees niet voor de wolf die je ziet, maar de roedel die je niet ziet. Mvg Klaas

• mars vs -CQ-

klaas - - Gevechtsrapporten

Mars zit op het moment in GOLD. (hij wisselt nogal eens) Heb hun de link van deze topic ook maar even gestuurd. Ben dus benieuwd of hij daar erg lang blijft. Mvg klaas P.S. Hij heeft een week geleden ook een verzoek voor HSE ingediend maar die hebben we niet geaccepteerd.

• Tig3r's gevechten

Lekkere plunderingen! Ga zo door en blijf posten, heb ik ook wat te lezen;) Als niemand meer wat post lijkt alpha dood en dat mag nooit gebeuren, kortom ga zo door!

• The Outlaws (TO)

klaas - - Alliantie Introductie

Veel succes! Maar ik zie geen punteneis of komt die nog? Mvg klaas

• HSE vs -MI-

Hier kan een slotje op Severall en HSE zijn gestopt met vechten, HSE had geen zin meer omdat er geen eer te behalen viel. Als je nog vragen hebt PM me dan gerust INGAME! Mvg klaas

• HSE vs -MI-

Beste Severall, Ik vroeg mij af waarom je op vakantie bent gegaan, ik zou hier graag de reden van willen weten. Dit kan natuurlijk ook om prive-redenen zijn maar ook dan zou ik het op prijs stellen als ik op de hoogte zou worden gesteld. Mvg Klaas

• Veel succes diederick! Ik weet zeker dat jullie het ver zullen schoppen! (waarheen heb ik geen idee van)

• HSE vs -MI-

Quote from klaas: “Als er vragen zijn dan kun je ons ingame PM'en” Severall, lees bovenstaande eerst A.U.B.

• HSE vs -MI-

Hallo iedereen, Bij deze wil ik mededelen dat HSE ophoudt met het offtopic gaan in deze topic. Er zullen alleen nog gevechtsrapporten komen te staan. We zijn geen alliantie van 80plussers dus een theekransje is voor ons niet nodig. Als er vragen zijn dan kun je ons ingame PM'en Mvg Klaas Leider HSE

• HSE vs -MI-

Bravo Severall! Lag ik lekker mijn roes uit te slapen, kwam hij al mijn goederen ophalen. Dat zal nu niet meer gebeuren mede omdat ik geen wijn meer heb om op te drinken. Wel jammer dat je tegen mijn vloot geen mooie schadeverhouding kon zetten!;) We zullen zien wie er als winnaar uit de bus rolt. Mvg klaas

• HSE vs -MI-

Beste Severall, Ik zal mijn alliantiegenoot Meb even ondersteunen. Meb heeft geen commotie gemaakt. Want commotie = beroering, opschudding (volgens De dikke van Dale). Naar mijn weten heeft Meb niet het hele forum opgeschudt of iets dergelijks. Ook staat er vehaal in uw bericht, ik denk dat U hier verhaal mee bedoelt. Dan wil ik U op mijn beurt vriendelijk vragen, hoe moet Meb een vraag beantwoorden die van onduidelijkheden aan elkaar hangt? Ook wil ik U nog een keer vragen waarom U mijn alliant…