Search Results

Search results 1-20 of 70.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Culturele Verdragen

Sixfeet - - Diplomatie

(Ik zit vol, met dank aan de ambrofunctie )²

• Culturele Verdragen

Sixfeet - - Diplomatie

Sixfeet zoekt nog schilderijen om aan de lege muren te hangen, beelden om op de tafels en podia te plaatsen, muziek om naar te luisteren, ...

• Sixfeet heeft weer enkele plaatsen vrij ... Al heb ik van elke actieve speler in Gamma al wel een kunstvoorwerp liggen denk ik. Tenzij misschien van jou ?

• Sixfeet heeft weer enkele plaatsen vrij ... Al heb ik van elke actieve speler in Gamma al wel een kunstvoorwerp liggen denk ik. Tenzij misschien van jou ?

• Speler Aris zoekt nog een tiental culturele verdragen.

• Vesta versus Gamma Force

Sixfeet - - Diplomatie

Allen, Ik houd wel van goede afspraken. Altijd leuker dan een gevecht waarbij er geen communicatie meer is en er alleen nog maar met modder wordt gegooid. Ik hoop dat we in deze walk over genoeg geluisterd hebben naar de andere partij zodat ook zij er leermomenten uit gehaald hebben. Wat de keuze voor -GF- betreft, hieronder de top 15 van gamma volgens de topscore van het spel. VST is niet meer de alliantie die in de top 7 kan mee vechten. SAP daagde ons vorig jaar nog een keer uit en toen leek …

Sixfeet - - Diplomatie

Toch nog een legertje gevonden in een uithoek ... Gevecht voor Marmoribus (31.03.2014 11:37:45) Sixfeet uit Sulphurus vs Supergerrit uit Marmoribus --------------------------------------------------------------------------------------------- Zwavel schutters......................380(-0) - Zwavel schutters......................141(-0) ............................................. - Speerwerper............................50(-0) Zwaardvechter........................1383(-0) - Zwaardvechter.........…

Sixfeet - - Diplomatie

Gevecht voor Santo Domingo (28.03.2014 14:24:05) Sixfeet uit Washington DC vs Taelon uit Lake 7 --------------------------------------------------------------------------------------------- Zwavel schutters......................380(-0) - Zwavel schutters......................0(-200) Zwaardvechter......................1183(-182) - Zwaardvechter.........................0(-400) Hopliet............................1061(-387) - Hopliet...............................0(-300) ............................…

Sixfeet - - Diplomatie

Een eerste verstopt leger gevonden .... Gevecht voor Santo Domingo (28.03.2014 12:39:05) Ronde 2 / 2 Sixfeet vs Taelon, Timmer --------------------------------------------------------------------------------------------- Hopliet.............................1366(-41) - Hopliet..............................250(-50) Zwavel schutters......................380(-0) - Zwavel schutters......................184(-6) Mortier................................80(-6) - ...........................................…

• Inderdaad, daarom ook hier opnieuw plaats.

Sixfeet - - Diplomatie

Na lang zoeken heeft de goedheilige man bij ons ook een vloot gevonden om mee te spelen. Zeegevecht bij И Brugge (27.03.2014 17:32:50) Sinterklaas uit Vst Chocoletter, VST Marsepein, periwinkle uit VST Marsepein vs streider4life uit И Brugge --------------------------------------------------------------------------------------------- Ramschip.............................470(-31) - Ramschip..............................0(-230) ............................................. - Ballista schip........…

Sixfeet - - Diplomatie

Dag zeeslagje kreeg zonet volgende uitslag : Zeegevecht bij Santo Domingo (27.03.2014 18:45:55) Sixfeet uit Saint Georges, Harrare, Rex uit Saint Georges vs Timmer uit Santo Domingo, Taelon uit Rotterdam --------------------------------------------------------------------------------------------- Ramschip............................1076(-90) - Ramschip............................312(-110) Mortier schip..........................79(-0) - Mortier schip........................56(-100) Stoomram......…

• Ik heb er nog een 5-tal in de aanbieding. Alle aanvragen hierboven heb ik al of is een verzoek verzonden.

• Quote from Sixfeet: “Sixfeet is na een korte afwezigheid weer helemaal back in business, maar stelt vast dat verschillende kunstwerken in de zee zijn geworpen. Wie vult de plaatsen op ?” Sixfeet heeft nog 3 plaatsjes vrij voor mooie kunstwerken.

• Sixfeet is na een korte afwezigheid weer helemaal back in business, maar stelt vast dat verschillende kunstwerken in de zee zijn geworpen. Wie vult de plaatsen op ?

• Sixfeet heeft ook weer enkele lege muren waaraan mooie schilderijtjes kunnen.

• SAP vs VST

Sixfeet - - Diplomatie

Aan iedereen die het lezen wil, de oorlog is voorbij. Het vlootgevecht dat Franky hierboven reeds vermeldde is beëindigd na 442 rondes. Onze felicitaties aan de winnaars. Ik laat de eer aan SAP om het vlootgevecht nog te posten. De alliantie SAP mag zich de verdiende overwinnaar van deze oorlog noemen. Het heeft geen zin om daar verder over te strijden. Onze bootjes zijn gezonken, onze legereenheden zijn neergeslagen of op de vlucht. Het was voor Vesta een eerste oorlog met deze nieuwe ploeg. Er…

• Vesta heeft zin

Sixfeet - - Diplomatie

Beste leden van SAP en andere bewoners van Gamma. Vesta is wat oorlog voeren betreft een diesel. Het duurt een tijdje vooraleer we uit onze “bob de bouwer”- modus komen en het vechtpak aan hebben. Dat is deze keer ook niet anders. We hebben ons echter nogal goed verweerd, al zeg ik het zelf. Ik post graag de generale score van beide allianties hieronder. 10hvw5f.jpg Op 2 april kregen wij in de vooravond jullie bericht dat jullie op bezoek kwamen om te knokken. Jullie waren zoals Paolo6 reeds zei…

• SAP vs VST

Sixfeet - - Diplomatie

Mooie buit lampenkast. Resultaten van die ploffer in het hart van Vesta? Dat was een goede zet. Aanvallen heeft zo zijn voordelen. Maar zoals Pokerman al zei is Vesta de diesel van Gamma. Traag op gang, maar ijzersterk eenmaal lopende. Ondertussen toch al vlootgevechten bezig die de ochtend halen ... wie weet wat er morgen op het programma staat.

• DIV vs NO

Sixfeet - - Diplomatie

@REBEL Je verliest natuurlijk goud als je de aanvaller bent. Daar is niets mis mee. VST heeft gemiddeld 100M goud per persoon. Klop maar op de deur als je geplunderde goederen wil verkopen. En de grootste legers hebben jullie, tenminste per speler gezien : 3 Divinity(DiV) 45 990,161 22,004 4 No Name(-NO-) 24 867,166 36,132 Veel succes en dat de beste mogen winnen.