Search Results

Search results 1-20 of 204.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• DND vs DIV

Nuos - - Diplomatie

Succes beide allianties Ik vind trouwens dat je hier nogal wat suggereert, goed er zitten een aantal go's in divinity, maar die zijn echt wel zo professioneel hun eigen wereld(en) naast gamma te zien. Nogmaals succes, ik duim natuurlijk voor mijn ex alliantiegenoten!

• The Gods, heel veel sterkte man! Ongelooflijk..

• Scorpions (Sco)

Nuos - - Alliantie Introductie

Wij zijn Scorpions! scorpioni.jpg Het wordt tijd dat wij ons ook maar eens voorstellen op dit forum, Scorpions! Een groep ervaren aanvallende spelers die voor elkaar door het vuur gaan. Momenteel bezitten wij een 9e plaats op de alliantie ranglijst met 15 leden. Maar vergeet niet: Wij zijn zo dodelijk als een schorpioen, val een van ons aan en jou legers sterven een langzame dood! Wij staan bekend als goede donateurs, we zullen onze leden dan ook aansporen voldoende te doneren in de mijnen. Wij …

• Er werd toch vanuit TEA beweerd, of iig dat was een tijd terug, dat EVO niets terug deed? Lijkt mij een goede tijd om deze oorlog af te ronden en te laten voor wat het is, 1 tegen 1 zou ik niet durven voorspellen wie er wint tussen NO en TEA.

• TF en SMRF vs DOR

Nuos - - Gevechtsrapporten

Heb hier nog twee zeegevechten. Zeegevecht bij Sishaios (19.04.2012 20:21:26) MadKid uit Wij, Lysaya uit Hephaestos vs Nuos uit Narcotic, Ṩalsaparilla, 111111111111111, Marble, Shim uit Diamant, Tartaros, kyra uit Ṩmilax, alexios uit Falanx, atlas uit Tartaros ─────────────────────────────────────────────────────────────────── Ram-schip.............16(-210).. - Ram-schip............249(-114).. Ballista schip.......115(-0).... - Ballista schip.......150(-0).... Vlammenwerper..........0(-4).... - …

• The Doriers VS -40-

Nuos - - Gevechtsrapporten

Heb nog een paar langdevechten voor The Firm. Gevecht voor The Firm KR (05.04.2012 16:45:56) Cleo uit 城 Sarzanello vs Nuos uit Narcotic, Sniper uit Hlora, Mudhun uit DR888ZW, sailma uit Steengoed, kyra uit Marmer-1, TheGangster uit Wijn, Tin Man uit The Firm KR, The Firm M3, atlas uit Diamantje, 2Puma uit II Red Wine, waaijenplaag uit plaag ─────────────────────────────────────────────────────────────────── Zwaardvechter..........0(-706).. - Zwaardvechter.......4546(-538).. Hopliet..............…

• jeetje wat veel schepen, lekker hoor TSW en R-S!

• Ik heb er veel zin in om er een succes van te maken, en dat gaat zeker lukken als ik de alliantielijst zo eens bekijk.

• RAGE

Nuos - - Wereld Discussie

Als Rage zich aan wilt sluiten bij -40- staat ze dat vrij, daarmee is de kous gewoon af. Ze zien geen uitdaging meer als alliantie en dat ze nu hun geluk bij -40- uit gaan proberen kan ik begrijpen. Want laten we niet vergeten, -40- was ook voor het samengaan met rage al een volwassen alliantie die met gemak op eigen benen kon staan. (hopelijk) Veel plezier bij -40-, Rage!

• Ik vind het, in tegenstelling tot de reacties hierboven, alleen maar positief dat TWIO Evo nu niet laat vallen waar ze zelf eerder ook hulp hebben gekregen. Als Twio zich niet had laten zien waren daar ook reacties op gekomen. Het lijkt mij dat die aanval een klein incident is en dat Twio voorlopig alleen haar eigen eilanden zal verdedigen zoals Wiebor hier beweert. Succes! En TEA, alleen maar een uitdaging voor jullie mocht twio er zich ook in mengen toch?

• Met mijn goudkas van 34.000 zou het helemaal goed moeten komen, heb er zin in

• Ik ben erg benieuwd naar dat zeegevecht moet ik zeggen. Ik kan me in ieder geval niet zo'n groot zeegevecht herinneren van ikariam.nl Quote from assie: “Het grote vlootgevecht liep lekker. Qua schade stonden wij nog steeds voor. Dan was er weer wat winst voor Mafia, dan weer voor ons, kortom, best spannend. Dat Ninc ons nu aanvalt in onze aanvoerstad betekent dan ook de doodsteek voor ons in het grote gevecht. De teleurstelling is erg groot! Maar ja, het is nu eenmaal DND vs PB, tis niet anders.…

• LMFAO, als die ook nog in de oude verhoudingen zijn zal het lekker voor je gaan met de aanvalspunten en defensiepunten. Knap werk

• LMFAO, als die ook nog in de oude verhoudingen zijn zal het lekker voor je gaan met de aanvalspunten en defensiepunten. Knap werk

• Trainee uitstapje deel I (Divinity)

Nuos - - Diplomatie

Ziet er leuk uit :), ik vraag me alleen wel af, vechten jullie tegen een alliantie uit de pb of de hele pb? Als ik me niet vergis heb ik spelers uit Ninc TSW en ook mafia gezien in de CR's. Als dat zo is kan het niet anders of ze zijn onder de indruk.

• CTF GAMMA, poging 2

Nuos - - Wereld Discussie

Ik zit dit draadje door te lezen en ik ben nu toch wel verbaasd over de opstelling van TEA dat ze zo stug vasthouden aan het getal 20. Is het nog niet duidelijk na de reacties? Daar is geen animo voor. Hoe vervelend je dat ook kunt vinden. Het lijkt me dat je je moet schikken in de wensen van de allianties. Anders gaat deze 2e poging ook verloren. Zoals hierboven al gezegd, dan doe je toch mee met 2 teams? Nuos

• verrassingseffect in het voordeel van lab? Je verklaart ze zelf de oorlog, geheel onverwachts kan een aanval dan niet komen lijkt me, Veel succes beiden, ik zal zo af en toe eens langs blijven komen hier op het forum voor deze thread.

• Nogmaals bedankt voor de reacties En pbell, Zeru heeft mijn account overgenomen.

• Ik heb eerder hier op het board wel eens een thread aangemaakt waarin ik aankondigde te gaan stoppen. Daarna ben ik echter weer gaan spelen bij een project waar ik enthousiast van was geraakt; Divinity. Alleen bleven er, zoals ook bij zasz aan de hand is, af en toe dipjes komen. De ene week was ik lekker actief bezig terwijl ik er de volgende week geen zin meer in had. Daarbij komt dan nog dat ik het gewoon drukker zal gaan krijgen irl. Dat ZasZ stopt heeft mij geholpen om ook de knoop door te h…

• Quote from tirroj: “hebben de aanvallers zich terug getrokken? jullie hadden namelijk nog een paar rondes door gekund. tirroj” Komt door het waven, de CR convertor pikt dat niet goed op. Ika gefeliciteerd!