Search Results

Search results 1-20 of 253.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Quote from Djadde: “Kunnen de spelers wel op het driehoekje klikken om hun ongenoegen over de speler te uiten? Op grond waarvan zou dat dan een ban kunnen veroorzaken. De reden is nog niet vastgelegd, begrijp ik dat goed? Dus moet er een voorstel tot wijzigen naar een nieuwe regel komen? Hoe kunnen wij als spelers zoiets aanpakken? greetz Djadde ” Klagen over een speler kan, maar in deze situatie zal dat niet tot ergens leiden, want er worden geen regels overtreden. Dat de betreffende persoon ir…

• Quote from RikB: “Misschien dat er een ban op gezet kan worden om het uit te zoeken? ben benieuwd of hij de moeite neemt om z'n ban op te heffen, en vroeger was het zo: geen contact opnemen voor een onterechte ban, dan blijft je ban staan. ” We kunnen niet zomaar een ban plaatsen. Enige redenen dat wij een ban plaatsen om een speler contact met ons op te laten nemen, is dat als er een lichte overtreding is begaan en de speler niks doet na een waarschuwing.

• Quote from The Pike: “Ik vermoed dat dit is iets waar bij het ontwerp van dit spel geen rekening mee is gehouden. valt dit dan niet onder: 4. Bugusing - Bewust gebruik maken van een bug om er voordeel uit te halen of het niet melden van een bug is strikt verboden. Een bug is niet alleen een softwarefout maar ook gebruik van iets waarvoor het (lees het spel) niet is bedoelt. zo ja dan zou hier een ban op kunnen worden gezet. zo nee, dan lijkt me het makkelijkste een toevoeging aan de reglementen …

• Dat is wel heel bijzonder, dat deze speler enkel en alleen inlogt om de zoveel dagen om zijn accounts niet inactief te laten gaan. Des te meer bijzonder dat deze speler je dan een bericht stuurt, je uitlacht waarom je dit spel nog speelt.. Zijn actie en zijn bericht botsen nogal. Kunnen we hier als team iets mee? Nee, er is worden geen regels overtreden. Klinkt misschien bot, maar kan het niet mooier maken dan het nu is. Kan er iets aangedaan worden? Kan ik niet zeggen, misschien dat er een opti…

• handel onmogelijk

Ancalagon - - Klachten & Bugs

Het staat je natuurlijk vrij om een account te maken voor het ticketsysteem. Maar als je dit niet doet, kunnen en mogen we je inhoudelijk niet helpen. Via hier kunnen we dus alleen zeer beperkte basis info met je delen.

• Spartanen

Ancalagon - - Vragen & Hulp

Er zijn Spartanen te koop geweest in het spel, een aantal keren zelf. Of ze weer terug komen, en zo ja wanneer.. Daar hebben wij geen antwoord op. Zodra dit bekend gemaakt wordt, zal dit zsm hier op het forum bekend gemaakt worden.

• HEKSENJACHT KAPPA -deel2

Let wel, dat jij niet de persoon bent die bepaald hoe wij reageren of hoe wij werken, zodat jij te vrede bent. Jij dient je aan te passen aan de regels, wij zorgen er voor dat jij hier naar leeft. Als je met iemand van GameForge wilt spreken, dien je een ticket hiervoor aan te maken. Ik kan je in ieder geval wel vertellen, dat op de toon hoe jij communiceert, je geen steek verder komt bij ons.

• HEKSENJACHT KAPPA

Quote from henkzor: “ @Ancalogon. Wat betreft punt 1. Ik vind het fijn om te lezen dat alle spelers dus wel eerlijk behandeld zullen gaan worden. Dit is dus een van de bezorgdheden die wij proberen uit te spreken in dit topic. wat betreft punt 2. Daar ben ik het niet helemaal mee-eens. Zeggen dat er over het algemeen gecontroleerd wordt dat is zeker geen gevoelige informatie. Maar lukraak tegen een user vertellen dat andere werelden voor deze casus/problematiek nog specifiek gecontroleerd zullen…

• HEKSENJACHT KAPPA

henkzor, Dat de spelers op andere servers nu gewaarschuwd zijn, kan kloppen nav dit draadje, maar aangezien wij beschikking hebben tot alle data, heeft het dus weinig nut om nu onder een eventuele ban te komen door nu plots niet meer de betreffende regel(s) te overtreden. Overtredingen in het verleden, zullen nog steeds meegenomen worden in onze beoordeling bij het zetten van een ban of niet. Verdere antwoorden 1: Iedereen wordt gelijk behandeld. Dit gebeurd al jaren, en dit blijven we ook doen.…

• HEKSENJACHT KAPPA

Quote from Huls: “Quote from Ancalagon: “Ik ben hier zeker heel zeker van, aangezien alle gesprekken voor mij zichtbaar zijn tussen de GO en de betreffende speler(s). Ik en de admin kunnen dus te allen tijden de communicatie tussen de speler en GO inzien. Hierin kan ik dus ook aangeven, dat ik 100% zeker weet, wat de GO in deze niet heeft gezegd. ” Beste Ancalagon, Best vreemd wij hebben namelijk dezelfde teksten bekeken en daaruit kan toch opgemaakt worden dat de desbetreffende GO dat wel degel…

• HEKSENJACHT KAPPA

Quote from Helvon: “1: En hierin zit de miscommunicatie. Vanuit de spelers, zeker de meer ervaren, hadden het idee dat deze regel, met betrekking tot meerdere accounts, werd gedoogd. Wettelijk gezien hadden ze het recht hier ook toe. Want ik beroep me op 5.3.2. De uitvoerende instantie (de GO) heeft de afgelopen periode deze regel minder goed gecontroleerd. Daarmee is in de onduidelijk het idee van 'dogen' ontstaan. 2: Bij gebrek van handhaving , of regels, ontstaat onduidelijkheid. Het doel van…

• HEKSENJACHT KAPPA

Quote from Huls: “Beste Ancalagon, Laat ik als eerst 1 ding duidelijk maken en dat is dat je je heel zeker van je zaak doet overkomen wat betreft wat een andere GO wel of niet heeft gezegd, ik vind dit dan ook bijzonder merkwaardig zonder dit eerst te hebben onderzocht. ” Ik ben hier zeker heel zeker van, aangezien alle gesprekken voor mij zichtbaar zijn tussen de GO en de betreffende speler(s). Ik en de admin kunnen dus te allen tijden de communicatie tussen de speler en GO inzien. Hierin kan i…

• HEKSENJACHT KAPPA

Laten we als eerst 1 ding heel duidelijk maken hier, en dat is dat geen enkele GO heeft benoemd, dat "Kappa afgemaakt gaat worden" De betreffende speler die dit beweert, mag dan in een ticket contact met mij opnemen. De controles mbt het valsspelen is aangescherpt. De regel is hierin duidelijk, dat het omzeilen van de IP contact regel niet toegestaan is. Deze type overtreding is standaard 365 dagen. Er wordt hierin op geen enkele wijze een uitzondering gemaakt met piraterij of goederen wissel tu…

• Bij mij heeft dit nl wel gewoon gewerkt.. Je gebruikt geen bepaalde programmatjes dat op de achtergrond mee draaien?

• Je moet even je cookies en dat soort ongein wissen.. Dan is het probleem opgelost.

• Lambda

Ancalagon - - Klachten & Bugs - Archief

Hi, i see that you can login back again onto your account?

• Nieuwe server?

Ancalagon - - Vragen & Hulp Archieven

Een nieuwe server naast de huidige servers staat (tot zover het bij ons bekend is) niet in de planning. Wij kunnen deze ook niet aanvragen, het is aan GameForge of zij een nieuwe openen en wanneer zij dit gaan doen. Mocht dit in de toekomst gebeuren, zal dit uiteraard zsm bekend gemaakt worden hier op het forum.

• Vermiste troepen

Ancalagon - - Vragen & Hulp Archieven

Als je wat meer informatie hebt, mbt je vermiste troepen. Kunnen we je wellicht helpen

• Dacht je dat je alles gehad te hebben, komt ie weer terug

• Ddos protectie

Ancalagon - - Klachten & Bugs - Archief

Ik kan me niet voorstellen dat een 40 jarige maagd die nog bij zijn ouders woont en denkt "hé, laat ik Ikariam even ddossen" Die bereikt daar niks mee, zal niet in de media komen. Niet de moeite waard dus tongue.png