Search Results

Search results 1-20 of 119.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Oorlogs verklaring -DZ- vs LOST2.

Blackrock - - Diplomatie

Ik word langzamerhand levensmoe van dat gehuil en geklaag van sommige lost spelers. Garnizoensrecht is nou eenmaal een onderdeel van het spel. Als je dat niet bevalt moet je geen oorlog gaan voeren! Neem eens een voorbeeld aan onno die komt in zijn eentje ons gebied in Zeegevecht bij Polis (10.07.2015 21:06:18) Onno[Lost2] uit Araluen, Hallasholm, Daedalus III, Polis vs Blackrock[-DZ-] uit Polis, Daedalus III, Daedalus II --------------------------------------------------------------------------…

• Dit was wat minder handig van mij . Ik was net van plan om te verkassen uit het gebied, ik had niet verwacht dat ik gestoord zou worden. Daar dachten maarten en Crash anders over. Na een kolos kon ik als nog mijn vloot elders heen sturen. Zeegevecht bij Polis (05.07.2015 19:44:56) Maarten01[Lost2] uit kristalhoes, Chima, Crashtestdummie[Lost2] uit Appeltjesgaard vs Blackrock[-DZ-] uit Polis --------------------------------------------------------------------------------------------- Ramschip....…

• Man man na gisteren een hele middag rond varen zonder iets van vloot tegen te komen. Was het vandaag wel prijs, ik kom svenrams tegen Het gevecht gaat gelijk op. Toch trekt meneer na 9 rondes terug. Wederom een staaltje puik werk van lost Zeegevecht bij Chima (03.07.2015 17:14:00) Blackrock[-DZ-] uit Polis, PolisK, Berlingos K vs Hannibal[Lost2] uit Chima, Svenrams15[Lost2] uit Rocky Balboa, kristal Hepa, kristalhoes, Luster, Glaasje cola, Kristal ------------------------------------------------…

• Ik hoop niet dat je lang onderweg was om vervolgens 3 rondes te vechten en weer terug te trekken. Zeegevecht bij power 2 (02.07.2015 15:07:02) Blackrock[-DZ-] uit Berlingos K vs Erebas[Lost2] uit New Valiskum, PolisK --------------------------------------------------------------------------------------------- Ramschip.............................108(-42) - Ramschip.............................176(-54) Mortier schip..........................42(-0) - Mortier schip.........................168(-0) S…

Blackrock - - Diplomatie

Quote from DirkieXD: “Daarnaast wilde ik vragen waarom Blackrock, een speler van 17.2 miljoen score, mij 7 keer geplunderd heeft op de 28ste. Niet bepaald fairplay als je kijkt naar mijn score van 412K” Die vraag kan ik wel even voor je beantwoorden Dirkie. Punt 1: 7 keer plunderen zie ik niet terug in mijn rapporten, overdrijven is ook een vak. Punt 2: Jij wilde graag oorlog, nu heb je er één. Daarnaast zit je op het forum alleen maar te zeuren dan kan je dit soort acties verwachten. Het is mij…

Blackrock - - Diplomatie

Onze mattie Dirk is de zee het voorzien van wat grondstoffen De stad Kristal1 werd geplunderd door Blackrock[-DZ-]. Volgende grondstoffen werden gestolen: 8156 Wijn91843 Kristalglas De stad Kristal1 werd geplunderd door Blackrock[-DZ-]. Volgende grondstoffen werden gestolen: 4715 Wijn54896 Kristalglas De stad Zwavel1 werd geplunderd door Blackrock[-DZ-]. Volgende grondstoffen werden gestolen: 35622 Bouwmateriaal14554 Wijn12875 Zwavel

Blackrock - - Diplomatie

Tussen post Haha Dirkie jij bent echt de hilariteit hemzelf.

• Bedankt TAFT, ik stop ermee

Blackrock - - Diplomatie

Quote from dutcharrow111: “En nu heb je de aandacht en kans en pak je hem niet......of moest je toevallig met vakantie?” Hahahahahaha en dat zegt de vakantieman! Ik wilde eigenlijk niet eens reageren maar als jij wat te melden hebt kan ik het toch niet laten.

• En je kon er op wachten....... Wederom een kolos! Van mij mag de merge eerder vandaag dan morgen beginnen. Dan komt er misschien nog eens wat tegenstand. Zeegevecht bij Sheepcity (24.09.2014 18:53:02) Pieter[D-R] uit Rots, Sheepcity, BlackrockMagnus[D-R] uit Rots, Polis, Toon[D-R] uit BVaart der Volk, Sheepcity, boem[D-R] uit BVaart der Volk, B Nooitgedacht, Polis, Valisk[D-R] uit BVaart der Volk, Rots, caustic[D-R] uit Rots vs Boes[TITAN] uit ۞ Niekos, ۞ Boullion, ۞Kaapstad, lesheep[TITAN] uit …

• Ik snap nu waarom Merxx op vakantie is, die zou zich wel kapot schamen! Kolos nummer 13 volgens mij Zeegevecht bij ۞ Boullion (21.09.2014 22:19:08) BlackrockMagnus[D-R] uit Rots vs Boes[TITAN] uit ۞ Basos, McFever[TITAN] uit Bonhill, treino[TITAN] uit ۞ City I, erwtje[TITAN] uit ۞ Boullion --------------------------------------------------------------------------------------------- Ramschip.............................132(-18) - Ramschip............................1448(-18) Mortier schip........…

• En de zoveelste kolos om de oren gekregen, ik heb ondertussen vaker een kolos gekregen dan dat ik aanvalspunten heb Maar zoals als boem al terecht zei, uitstel is geen afstel Zeegevecht bij rabbit trap (19.09.2014 15:28:06) BlackrockMagnus[D-R] uit Rots, lakanta[D-R] uit ۞ Boullion, Pieter[D-R] uit Rots vs Arjo[TITAN] uit Tien Z, treino[TITAN] uit City X, dutcharrow[TITAN] uit drinkgelag --------------------------------------------------------------------------------------------- Ramschip.......…

• Toch maar weer even terug gegaan, wederom een slachtpartij (jammer voor mij) dat er terug getrokken werd. Zeegevecht bij ۞ Boullion (19.09.2014 0:13:35) BlackrockMagnus[D-R] uit Rots, Pieter[D-R] uit Rots vs Boes[TITAN] uit ۞ Niekos, erwtje[TITAN] uit ۞ Boullion --------------------------------------------------------------------------------------------- Ramschip.............................185(-66) - Ramschip............................998(-108) ............................................. - B…

• Ik en Gh0st kregen ook een kolos om de oren we waren net zo lekker bezig Zeegevecht bij ۞ Boullion (18.09.2014 22:05:37) Boes[TITAN] uit ۞ City VI, erwtje[TITAN] uit ۞ Boullion vs gh0st[D-R] uit Dalmasca, BlackrockMagnus[D-R] uit Polis, Pieter[D-R] uit Rots --------------------------------------------------------------------------------------------- Ramschip............................1106(-54) - Ramschip.............................706(-18) Mortier schip..........................43(-0) - Mortie…

• En nog een klein gevecht Zeegevecht bij ۞ Boullion (18.09.2014 3:17:54) BlackrockMagnus[D-R] uit Rots, Polis vs erwtje[TITAN] uit ۞ Boullion --------------------------------------------------------------------------------------------- Ramschip.............................236(-14) - Ramschip...............................0(-90) Mortier schip.........................126(-0) - Mortier schip.........................0(-250) Stoomram.............................227(-23) - Stoomram.....................…

• Zeegevecht bij third place (14.09.2014 21:01:34) BlackrockMagnus[D-R] uit Tenth place, Zandrijk, Pieter[D-R] uit City X, boem[D-R] uit Tenth place, Polis vs mars31[TITAN] uit Skull۞and۞bones, erwtje[TITAN] uit ۞ Spek, dutcharrow[TITAN] uit third place, Hercules[TITAN] uit Polis --------------------------------------------------------------------------------------------- Tender.................................41(-0) - Tender.................................41(-0) Ramschip.........................…

• Daar zitten een aantal aardige gevechten bij . Ga zo door!

• Aangezien onze plannen om op bezoek te gaan bij D-T helaas moesten worden omgegooid. Aangezien D-T al plannen had met BSGOD en wij niet hun plannen wilden dwarsbomen :). Zijn we maar uitgeweken naar Titan. Onaangekondigd zijn we binnen gedrongen bij een aantal Titan leden. Hier kunnen de gevechtsrapporten worden geplaatst.

• 10 CV in de aanbieding

• 10 stukken kunst in de aanbieding

• Haha Jan! Je hebt een hoop praatjes maar geen daden. Als je nou eens wat vaker op de terug knop drukt als je gebruik maakt van het forum als dat je doet tijdens een gevecht, hoef ik ook die flauwekul uitspraken van je niet meer te lezen. Ik hoor je veelal klagen over DR en allerlei randzaken misschien moet je eens in een gevecht blijven en niet constant terug trekken. Je hebt al weet ik hoelang een generalen van 65k of hoger en je doet er niks mee. Het is niet zo dat ik wil beslissen wat jij wel…