Search Results

Search results 1-20 of 319.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• TTV vs C-R

Joffer - - Diplomatie

Alle medestrijders en tegenstanders bij deze meppartij, hartelijk dank voor 2 weken vol speelplezier, ik heb genoten

• TTV vs C-R

Joffer - - Diplomatie

teruggetrokken om voor de nacht in een ander gevecht te kunnen joinen: Zeegevecht bij Ҩ Konijnenhok (22.11.2016 20:40:43) Joffer[TTV] uit Lahore, Ҩ Konijnenhok, Enitnaj vs Grafikos[C-R] uit Ҩ Konijnenhok, Polis, NiceRun, Marmer3 - HEP, Karawane, Cleo[C-R] uit Verdacht --------------------------------------------------------------------------------------------- Ramschip............................120(-180) - Ramschip...........................1575(-180) Vuurschip.............................5(-24…

• TTV vs C-R

Joffer - - Diplomatie

op jacht naar de vuurtjes van kees, waarmee hij Pieterr belaagde: Zeegevecht bij 僕 Lahore (19.11.2016 15:09:29) Joffer[TTV] uit Marmer3 - HEP vs kees 2[C-R] uit wijn, marmer 2 --------------------------------------------------------------------------------------------- Vuurschip.............................17(-19) - Vuurschip............................47(-126) Ramschip..............................100(-0) - ............................................. Mortier schip..........................42(…

• Culturele Verdragen

Joffer - - Diplomatie

ik zit al weer vol, dank jullie wel voorde vele reacties!

• Culturele Verdragen

Joffer - - Diplomatie

2 lege plekjes in mijn museum, wie heeft iets leuks in de aanbieding?

• [-NR-] No-Rules

Joffer - - Alliantie Gevechtsrapporten

de buit was klein, wel lol gehad: Gevecht voor Kolossos W (13.06.2016 15:25:28) Winnaars: Joffer[-DZ-] Verliezers: Honey[-NR-] De stad Kolossos W werd geplunderd door Joffer[-DZ-]. Volgende grondstoffen werden gestolen: 425 Wijn De stad Kolossos W werd geplunderd door Joffer[-DZ-]. Volgende grondstoffen werden gestolen: 3,056 Wijn Zeegevecht bij Hepa WZ (13.06.2016 17:47:57) Joffer[-DZ-] uit Pos M vs Honey[-NR-] uit Hepa WZ ------------------------------------------------------------------------…

• [-NR-] No-Rules

tussenpost

• [-NR-] No-Rules

Dank voor het posten, LadyLina, ik had een drukke week buiten ika en kwam niet aan het forum toe. Zelfs niet toegekomen aan goed verdedigen zo te zien aan de gevechtsrapporten. Maar ja iedereen weet ook wel dat ik 's nachts gewoon slaap en niet voor een spelletje mijn bed uit kom hahahaha Maar ik ben er weer hoor: Gevecht voor Assen (23.05.2016 12:00:25) Joffer[-DZ-] uit Reezicht vs BROMVLIEG[-NR-] uit Assen ----------------------------------------------------------------------------------------…

• [-NR-] No-Rules

ik heb teruggetrokken omdat ik vanavond andere dingen te doen heb dan ika spelen Zeegevecht bij Rotterdam (18.05.2016 17:40:58) Joffer[-DZ-] uit Vesuvius, Rotterdam, V-mode 9 vs Hammerman[-NR-] uit Jötunheim, DJbartezz[-NR-] uit PosMarmer 3, Honey[-NR-] uit Pos M, BROMVLIEG[-NR-] uit Rotterdam --------------------------------------------------------------------------------------------- Ramschip.............................46(-450) - Ramschip............................769(-438) Vuurschip........…

• [-NR-] No-Rules

Zeegevecht bij Rotterdam (16.05.2016 19:58:24) lesheep[-DZ-] uit Vaals, Wijn 1, Thug[-DZ-] uit Polis, Rotterdam, Polis, PolissZzzzz, Vaals, Joffer[-DZ-] uit Vaals, Rotterdam, Polis, Super Shooter[-DZ-] uit Vaals, Polis, Rotterdam vs WieOhWie[-NR-] uit Hepa City, Araña[-NR-] uit Ant ͮ, gerrie1234[-NR-] uit storm of idk, DJbartezz[-NR-] uit PolissZzzzz, Coevorden, Biddinghuizen, Rotterdam, bollythekid[-NR-] uit PosMarmer 3, ß butchtown, heracles, wolf59[-NR-] uit PosMarmer 3, Nemesis_alpha[-NR-] u…

• [-NR-] No-Rules

Teruggetrokken toen de schade nog in mijn voordeel was, maar mijn munitie bijna op Zeegevecht bij Rotterdam (11.05.2016 15:51:38) Joffer[-DZ-] uit Vaals, V-mode 9, Rotterdam vs Thiefforreal[-NR-] uit Polis, DJbartezz[-NR-] uit PolissZzzzz, Rotterdam, Biddinghuizen, Polis, Kuikendorp, BROMVLIEG[-NR-] uit Rotterdam --------------------------------------------------------------------------------------------- Tender................................100(-0) - Tender................................118(-…

• [-NR-] No-Rules

Hoera, eindelijk actie, meerdere NR-leden komen eindelijk samen om de arme Bromvlieg te helpen alleen wil ik het vanavond niet laat maken, dus heb ik ondanks schadevoordeel voor mij, toch teruggetrokken voor de nacht, morgen maar weer eens verder: Zeegevecht bij Rotterdam (10.05.2016 21:13:53) Thiefforreal[-NR-] uit Polis, BROMVLIEG[-NR-] uit Rotterdam, Volendam, Leiden, DJbartezz[-NR-] uit PolissZzzzz, Rotterdam, Hustraban vs Joffer[-DZ-] uit Vaals, Rotterdam -----------------------------------…

• [-NR-] No-Rules

Altijd gezellig in Rotterdam Zeegevecht bij Rotterdam (10.05.2016 6:41:39) diana[-NR-] uit aaa, BROMVLIEG[-NR-] uit Rotterdam, Leiden vs Joffer[-DZ-] uit Vaals --------------------------------------------------------------------------------------------- Ramschip...............................0(-66) - Ramschip.............................282(-18) Vuurschip..............................0(-87) - Vuurschip..............................4(-32) Mortier schip..........................0(-20) - Mortier sc…

• [-NR-] No-Rules

Gevecht voor Rotterdam (09.05.2016 9:40:26) Joffer[-DZ-] uit Vaals vs BROMVLIEG[-NR-] uit Rotterdam --------------------------------------------------------------------------------------------- Zwavel schutters......................168(-0) - Zwavel schutters.......................0(-52) Zwaardvechter........................1500(-0) - Zwaardvechter.........................0(-466) Hopliet.............................2116(-86) - Hopliet...............................0(-131) Gyrocopter..............…

• [-NR-] No-Rules

Gevecht voor Amsterdam (07.05.2016 17:28:22) Joffer[-DZ-] uit Swannie vs BROMVLIEG[-NR-] uit Amsterdam --------------------------------------------------------------------------------------------- Speerwerper.............................1(-0) - Speerwerper.............................0(-2) ............................................. - Muur....................................1(-6) Zwavel schutters.......................84(-0) - ............................................. Zwaardvechter........…

• [-NR-] No-Rules

Gevecht voor Zwolle (04.05.2016 13:14:02) Joffer[-DZ-] uit poszwavel vs BROMVLIEG[-NR-] uit Zwolle --------------------------------------------------------------------------------------------- Gyrocopter............................77(-43) - Gyrocopter.............................0(-67) Mortier................................30(-0) - Mortier................................29(-0) ............................................. - Dokter.................................16(-0) Kok......................…

• [-NR-] No-Rules

Gevecht voor Zwolle (02.05.2016 20:49:29) Joffer[-DZ-] uit poszwavel vs BROMVLIEG[-NR-] uit Zwolle --------------------------------------------------------------------------------------------- Zwavel schutters......................168(-0) - Zwavel schutters......................0(-126) Speerwerper.............................1(-0) - Speerwerper...........................0(-112) Zwaardvechter.........................500(-0) - Zwaardvechter..........................0(-90) Hopliet..................…

• [-NR-] No-Rules

Gevecht voor Retsina (01.05.2016 22:29:03) Joffer[-DZ-] uit Wijn 6 K vs Theseus[-NR-] uit Retsina --------------------------------------------------------------------------------------------- ............................................. - Boogschutter...........................0(-20) Zwavel schutters......................252(-0) - Zwavel schutters......................0(-170) ............................................. - Speerwerper.............................0(-1) Zwaardvechter.............…

• [-NR-] No-Rules

Gevecht voor Marmer 4 (01.05.2016 12:49:56) Joffer[-DZ-] uit Knossos vs WieOhWie[-NR-] uit WijnKnal, Spetter[-NR-] uit --------------------------------------------------------------------------------------------- ............................................. - Speerwerper...........................0(-462) Hopliet.............................781(-219) - Hopliet...............................0(-231) Gyrocopter............................0(-120) - Gyrocopter...........................74(-106) Morti…

• [-NR-] No-Rules

Gevecht voor Polis 7 Z (29.04.2016 15:04:25) henkievpk1[-DZ-] uit marmer hep1, Thug[-DZ-] uit Polis, Command Center, Joffer[-DZ-] uit ST1 Amb, ST2 vs Speler[-NR-] uit Polis 7 Z, Nemesis_alpha[-NR-] uit Apofis --------------------------------------------------------------------------------------------- Zwavel schutters......................624(-0) - Zwavel schutters......................673(-0) ............................................. - ............................................. Zwaardvec…