Search Results

Search results 1-20 of 63.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Een onverwacht afscheid...

Rusitelj - - Wereld Discussie

Quote from Al48: “Rus, t groeien begon 3 jaar geleden met in jou steden te kijken hoe jij t deed ;)” Je was een prima maatje op de epsilon server, we hebben een ontzettend leuke tijd gehad met o.a. King Mark en het hele gevolg van The Emperors (EMP). Maar tevens op delta bij De Bokkerijders Verschrikkelijk dat je er niet meer bent, voor je familie en vrienden maar ik weet zeker ook voor heel veel spelers...... Rust zacht Albert

• Quote from jessica: “Deze oorlog wordt beëindigd als Snow White (Sneeuwwitje) uit haar slaap ontwaakt (dat komt onze generaal, Huntsman (jager) Bismarck, dan hoogstpersoonlijk controleren, want wij weten dat een kus van jullie Prins niet hielp!), of als de verliezende partij openlijk bekend maakt op het Ikariam-forum, dat de andere partij gewonnen heeft.” Volgens mij slaapt Sneeuwwitje nog steeds? Stilletjes hoor, of zijn jullie evengoed de week aan het doormidden zagen? J oe hoeoeoe Ahum Quote …

• Ik begrijp er werkelijk helemaal NIETS meer van. Zijn dit eigen verzonnen regels? Of ken je de regels niet meer? Of ben je ze lichtelijk zwaar aan het verbuigen? Je begrijpt toch wel, Nijntjepluis, dat ik het goed zat begin te worden van al die zogenaamde eigen interpretaties. De laatste keer dat ik de regels heb gelezen (waarschijnlijk niet aandachtig en grondig genoeg) dacht ik zoiets gezien te hebben dat de topicstarter om een slotje mag vragen en niemand anders. Beetje jammer dit hoor. Dus, …

• Omdat we klaar zijn met -VMS- mag hier een slotje op. Rusitelj, Diplomaat The Emperors

• Quote from eLJee: “Titans heeft naar beste vermogen weerstand geboden aan deze pure agressie maar moest begrijpelijkerwijs steeds het onderspit delven. Wanneer Rusitelj met zijn account van 9M en meer dan 50k generalen even een vlootje van 3000+ tevoorschijn tovert heb je weinig meer in te brengen.......” Zeegevecht bij Neytiri (03.04.2013 13:30:01) Rusitelj uit ۞Fire Town۞ vs L J uit Bonanza, LadyAranka uit Neytiri ------------------------------------------------------------------- Ram-schip...…

• Ik verklaar als Diplomaat van Alliantie The Emperors dat wij kennis hebben genomen van de oorlogsverklaring van Alliantie Vrijmetselarij (-VMS-). Quote from aspa: “Hierbij verklaard alliantie -VMS- de oorlog aan de alliantie -EMP. Reden: Aanvallen van -EMP- leden op kleinere -VMS- spelers, en het uitblijven van diplomatieke berichten. Tijdstip van aanvang vrijdag 5 april 18.00 uur. Discussie is mogelijk. Er worden geen bijzondere eisen gesteld. Met vriendelijke groet, Aspa” Het staat als een vla…

• Goed, net uit de nachtdienst, wat een gekte op het werk zeg. En wat moet ik dan lezen? Vinden jullie mij dom, vervelend of wat dan ook, dit heeft te maken met een spel. Speel het nou gewoon mee , vat het niet al te persoonlijk op . Het werkt hoor! Ik heb de eerste berichtgeving binnen! De spionagedienst doet goede zaken, gefeliciteerd Mike! Zie je, ik help iedereen en ook jou. Met raad en daad sta ik genoeg spelers bij. Goh, wat heb je een hoop grondstoffen liggen, Mike. Allemaal ter compensatie…

• Quote from Kevin e: “even kijken, ik zeg dat dit een leuk idee is. jij hoopt dat dat mijn mening is en geen vaststelling waarmee je aangeeft het met mij oneens te zijn. en dan zeg je 'Het was inderdaad leuk bedacht'. ik zou als ik jouw was minder woorden gebruiken, dan praat je jezelf ook niet zo snel klem” Iets wat leuk bedacht is, is niet per definitie een leuk idee. Ts ts ts, als ik jou was zou ik toch iets beter gaan LEZEN. Wanneer ik nog minder woorden ga gebruiken begrijp je het waarschijn…

• Als er zich konijntjes aandienen moeten wij op gaan passen?!!! Heb jij zelf geen spionnenhutten, boem? In ieder geval is bij je aankondiging het hele idee van Mike naar de haaien. Ik wens Mike veel geluk met z'n 32 spionnen te verdelen over 10 dorpen. Ik denk dat dat 'm niet gaat worden, maar mijn adviseur houdt alles in de gaten

• Quote from Kevin e: “leuk idee dit! nu vind ik al jouw ideeën natuurlijk helemaal top maar daar is al een topic voor.” Ik mag hopen dat dit slechts jouw mening is in plaats van een vaststelling. Het was inderdaad leuk bedacht, een gooi naar wat roem. Meer kan ik het niet noemen. Want hij heeft nog geen klant gehad ondanks het onderstaande, ik bedoel ondanks het onderstaande: Quote from IM_Mike: “ Klopt niet. Ik heb al een klant over de vloer gekregen. Kun je zelf zien in dit topic overigens. ” .…

• Quote from IM_Mike: “Hmm. Bij marketing heb ik geleerd dat producten of diensten niet van de grond komen als ze te goedkoop blijken te zijn. Zou een verhoging van de tarieven van tien procent de aanbestedingen verhogen? :P” Nee hoor. Dat komt omdat ze beseffen dat ik misschien wel van achter een boom mee kijk wie er aan jouw deur klopt En daarbij...... je hebt nog geen aanbesteding ontvangen dus er kan geen sprake zijn van verhogen van aanbestedingen (cq omzet/klandizie). Maaruh..... Suc6 ermee!

• Lootje stopt op Epsilon

Rusitelj - - Wereld Discussie

..... Lootje, wat doe je nou......? Waarom stop je? Mis je mijn museumstuk zo erg dan? Alle gekheid op een stokje, er komt altijd een tijd van gaan voor iedereen. Je gaat je volk verlaten, veel plezier met waarom je dit account vaarwel zegt!

• BOG vs ING

Rusitelj - - Diplomatie

Gevecht voor anCnoc (12.05.2012 9:36:08) Rusitelj uit ۞joosland۞ vs Weekstrom uit anCnoc ------------------------------------------------------------------- Zwaardvechter..........0(-3086). - Zwaardvechter.......1464(-2021). Hopliet................0(-2184). - Hopliet.............2372(-2182). Schutter...............0(-400).. - Schutter.............596(-0).... Gyrocopter...........388(-138).. - Gyrocopter.............0(-388).. Bombardier.............0(-350).. - Bombardier.............0(-150).. ...…

• Quote from IM_Mike: “spionagediensten van ene nobele IM_Mike” Wat spannend IM_Mike! Zullen we gaandeweg eens kijken hoe nobel ze blijken! Quote from IM_Mike: “Vreest u de pakkans? Niet getreurd!” Hoezo niet Als ik merk dat ik wordt bespioneerd en het blijkt dat jij het bent, dan stuur ik ook wat spionnen naar jou. Als ik er niet achter kom op legale wijze met wie jij zit te mailen, stuur ik mijn boevenbende op pad om je mailbox te kraken. En iedereen die in jouw mailbox staat en niet in God modu…

• Quote from peugie: “het lijkt wel valentijnsdag. Quote from Rusitelj: “Quote from Al65: “plunderen zal géén onderdeel uitmaken van deze stoei” Was er niet iets met allesomvattende ongeoorloofde liefde tijdens oorlogen? Iets van een gezegde in complete zin?” ” Het lijkt inderdaad wel Valentijnsdag, maar de keerzijde van de medaille is nog véél leuker Het is officieel, het is oorlog, alles is geoorloofd

• Quote from Al65: “plunderen zal géén onderdeel uitmaken van deze stoei” Was er niet iets met allesomvattende ongeoorloofde liefde tijdens oorlogen? Iets van een gezegde in complete zin?

• Dus het kan kloppen dat sommige Rabbits een voorjaarsschoonmaak aan het houden zijn en hun kunstcollectie verwisselen voor andere kunstwerken Dat is wat je geschreven had, jessica. Niets onderstreept, niets vetgedrukt. Je hebt de tekst dus aangepast, het is een andere tekst geworden. Uiteindelijk zijn alle woorden reproducties van woorden die al eens gebruikt zijn, in welke volgorde je ze ook zet. Er zal niet veel unieks ontstaan hier op het forum van Ikariam. Ik vind het wel jammer dat een verh…

• Als ik aan een lady bunny denk ga ik mij van alles in het hoofd halen haha. Als mijn hondje konijnen ruikt wordt ze gek! Haar hele neus is stuk van alle prikkelbosjes. Ik kan haar niet tegen houden, het is haar instinct. 1 tje vangen heeft ze echter tot op heden niet gedaan In dit geval is mijn allerliefste huisdier met jachtinstinct een teefje. Ikke niet Ik heb er een hekel aan mijzelf te quoten (en ik weet ook niet of dat tegen de regels is), maar vooruit Quote from Rusitelj: “Zijn vreemde ged…

• Lootje, maak dit je niet al te persoonlijk, het is een spel. Je hebt overigens zelf aangegeven dat je dit ingame wilt bespreken en niet hier. Maar ik had je al ingame een bericht gestuurd. Twee (2) zelfs! Voordat ik hier op het forum deze post ging aanmaken. En ingame heb je (nog) niet gereageerd. Vandaar hier deze post! Leuk hè? Hier reageer je wel. Jij houdt wel van wat toneel, toch? Die kunstwerken worden straks dramatisch in zee geworpen, moet je opletten! D-R is aan het vegen, naar mijn men…

• @ Lootje Dit is niet persoonlijk en je hoeft hier zeker niets af te doen alsof hier iets is afgehandeld. Volgens mij is er net iets moois ontstaan! D-R vindt namelijk dat er wat CV's in de weg zitten en onder andere jij (want je bent niet de enige) hebben hier gehoor aan gegeven. Dat jij niet meer weet van opbouw van steden en dergelijke dat kan ik begrijpen als jij die mailwisseling niet meer in je box hebt staan. Maar ik nog wel. Het gaat er ook niet om of jij dat bericht wel of niet met ander…