Search Results

Search results 1-20 of 90.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• HEKSENJACHT KAPPA

stef0707 - - Klachten & Bugs

Dat is omdat we idd dit niet spel niet helemaal kapot willen maken, spelers krijgen een kans om fouten te herstellen, wij hopen dat dit ook zo werkt voor jullie. Quote from Lysippe: “ ” (weet niet waarom die deze quote zo neer zet maar goed) Quote from Lysippe: “Waarschuwen doen we niet en gaan we ook zeker niet doen als regel 1 wordt overtreden. Regel 1 is leidend in alles en komt boven waarschuwen etc. Het is nooit gedoogd geweest, minder controleerbaar durf ik wel te zeggen. maar dat wil nie…

• HEKSENJACHT KAPPA

Ik begin steeds meer te horen en bevalt me van geen kanten.. GO's die zeggen dat ze Kappa af gaan maken enz. enz. Dit zaakje stinkt en ruikt naar manipulatie. Denk dat Kappa voortaan te weinig geld in het mandje brengt bij GF en dan doen ze het maar zo... in plaats van de stekker eruit te halen want dat kost ze toch alleen maar meer geld. Als GF de ballen had en dat hebben ze niet, hanteerde ze de regel meteen door in iedere server niet alleen de minst verdienende. Jullie hadden het in eerste in…

• HEKSENJACHT KAPPA

Volledig mee eens! Snap dat hier en daar de grenzen wat opgezocht worden... maar 1 jaar ban? ik ben met mijn account op kappa de laatste 2 weken van plaats 24 naar plaats 17 gegaan, moet echt niet kunnen. En vooral niet om de reden die nu gegeven is. Deze regeloverschrijding wordt al jaren gewoon gedoogd en nu worden ze ineens gehandhaafd zonder enige waarschuwing. Op Zeta Gebeurt dit ook vol op maar zie hier ook niks gebeuren. Straf is straf maar vecht toch liever met mijn tegenstanders dan dat…

• Was een mooie pot, E was wel overduidelijk van een ander kaliber. Gefeliciteerd mannen en vrouw.

• Bij mij werkt die weer vlekkeloos... gelukkig. Ik had wel een manier gevonden waardoor die eenmalig werkte... en dat was de gehele geschiedenis te verwijderen inclusief cookies. misschien makkelijk voor de mensen die nog steeds problemen hebben of voor in de toekomst als het nog is vaker voor gaat komen.

• Culturele Verdragen

stef0707 - - Diplomatie

na langdurige inactiviteit ga ik ikariam weer is proberen... heb jullie hulp daar hard bij nodig aangezien ik 110 cv vrij heb! mijn ingame naam is gewoon stef0707 mvg. stef

• 5 cv's en 5 vrienden plekken

• 4 cv's en 9 vrienden plekken over.

• 10 cv's beschikbaar.

• nog 40 cv's vrij... en 8 vrienden verzoeken (over 24u een onderzoek klaar).

• er zijn al weer een hoop cv's opgevuld... thx daarvoor...nog 77 cv's over

• tijdje inactief geweest maar ben weer terug dus 90+ cv's vrij

• BroFo VS A-U Vriendschappelijk gevecht.

stef0707 - - HoF

mijn felicitaties en bedankje aan BroFo voor dit mooi gevecht... helaas konden we op het laatste de linies niet vol houden

• SAFO vs -EF-

stef0707 - - Diplomatie

Zeegevecht bij -EF- Crystal (10.10.2012 2:15:53) GrandPa-NL uit -EF- Crystal vs stef0707 uit δ Delta, Tita Tovenaar uit Ω Het Heertje, pietnr1 uit Ω wijnstad 1, Janos uit Ninth Town, gana3, -EF- Atlanta, -EF- Capetown ------------------------------------------------------------------- Ram-Ship...............0(-132).. - Ram-Ship.............102(-20)... Diving boat...........24(-26)... - ................................ ................................ - Mortar Ship...........33(-6).... ..........…

• SAFO vs -EF-

stef0707 - - Diplomatie

Plaagstootje van EF Zeegevecht bij -EF- Atlanta (08.10.2012 21:23:13) GrandPa-NL uit -EF- Yellow, -EF- Sulfer vs Janos uit Ninth Town, Tita Tovenaar uit Ω Het Heertje, stef0707 uit δ Delta, -EF- Crystal, -EF- Glass ------------------------------------------------------------------- Ram-Ship.............569(-206).. - Ram-Ship.............393(-49)... Diving boat............0(-13)... - ................................ Ballista ship.........30(-0).... - ................................ Mortar Ship..…

• Bekendmaking overlijden Nico

stef0707 - - Diplomatie

shit nico ken ik al sinds hij nog maar 200k punten had en zat zelfs even bij mij in de alli... ik heb ook nog een hele lange tijd bij in v-v-v gezeten en sprak hem best vaak ingame... dit komt dus voor mij ook als een harde klap aan want zoiets zie je niet aankomen. nico het gaat je goed op een betere plek.

• oke bedankt iedereen ik zit weer vol

• SAFO versus ika w

stef0707 - - Diplomatie

haha ja en de havens blijven ook nog wel even dicht... ik heb nog zat goud dus ik blijf nog even zitten

• 4 cv's vrij

• ik heb er nu 7