Search Results

Search results 1-5 of 5.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Piratenvestingen steden.

David - - Vragen & Hulp Archieven

Quote from the eagle: “Hoe nuttig het hebben van meerdere piratenvestingen is, is afhankelijk van de situatie. Je krijgt sowieso per level van een vesting twee piraatjes, dus je standaardbemanning ligt hoger met meerdere vestingen. Als je steden (relatief) ver uit elkaar liggen, kan het hebben van meerdere vestingen het aantal mogelijk te kapen spelers vergroten. Het hebben van meerdere vestingen maakt je echter ook kwetsbaarder voor aanvallen van anderen. Zij kunnen je immers in al je steden me…

• Piratenvestingen steden.

David - - Vragen & Hulp Archieven

Ik vraag mij eerlijk gezegd het nut af van het hebben van meerdere piratenvestingen? Ik heb het laatst eens geprobeerd aangezien je er wel achievements voor kunt krijgen, maar ik zag dat als je een plundering start je er maar één tegelijk kan starten vóór alle vestingen. Ik bedoel dus dat je niet bij iedere vesting apart een plundering kan starten.

• Quote from zephyra: “Ik ben er altijd vanuit gegaan, dat de barbarenmuren precies hetzelfde doen als onze eigen muren. Tot nu klopte dat ook. Maar ik ben nog nooit verder gekomen dan letta.” Ik begrijp wat je bedoelt. Ik bedoelde meer het wapen dat je ziet bij onze eigen muren. Eerst Ballista, later katapult etc. Het is idd ook handig om de schade erbij te vermelden. Maar gezien de barbaren (tot nu toe) altijd andere wapens dan ons hebben. Zullen ze ook wel iets anders hebben op hun muren. Missc…

• Misschien zou het goed zijn om aan het 'harnas' van de bijlvechter toe te komen door de bijlvechter een klein schild aan de arm te geven. (dit zou kunnen met de bijl) van zichtbaar hout (planken) met wat verf erop. Zo'n typisch primitief schild. Dit ook aangezien de barbaarse oorlogsloper ook een schild heeft.

• Ik moet zeggen dat ik het erg leuk vind die nieuwe barbaren. Wat ik me alleen afvraag is nu mijn barbaren een muur hebben ik me afvraag waarmee ze hun muren verdedigen. Bij m'n eigen muren staat er ook de verdediging en wat voor een schade die doet. Misschien een leuk idee als dit ook te zien is bij de barbaren? Het is maar een kleine spelverandering en in mijn ogen een leuk detail. Daarnaast. Zou het nu niet beter zijn de omschrijving van de oude bijlvechter te veranderen? Aangezien de bijlvech…