Search Results

Search results 1-20 of 85.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Vesta versus Gamma Force

sonex. - - Diplomatie

succes beide

• vrijmetselarij -vms-

sonex. - - Alliantie Aankondigingen

hey, iedereen de laatste maanden zijn er binnen -vms- wat dingen verandert. zo al de rollen van de leiding. de leiding bestaat nu uit leider sonex minister timmmer generaal patrick en diplomaat aspa ook verklaren we officieel dat we vanaf heden een bouw alliantie zijn en niet meer zullen mee doen aan oorlogen. maar we zullen ons nog wel verdedigen waar het moet mvg sonex leider -vms-

• -NO- versus DiV

sonex. - - Diplomatie

dit is de volledige rapport vanaf het begin Zeegevecht bij DiV Afterlight > (29.01.2014 16:06:09) > peppi uit Vianden, Bitburg, Seymore VIII, Korperich, Hossingen, Seymore VI, Polis, 43 Tankbat uit Polis, the RIPPER uit -NO-Z3-AQUARIUS, Danman uit Peppi W1, Peppi W2, Peppi W6, Peppi M2, Peppi Z1, Peppi Z2, Peppi W 4, Peppi W5, Peppi M1, dursun uit Polis, DiV Thiratios, DiV Nightfall, vox uit Polis, sulfer city, marvinator uit DiV Thiratios, Sgt Pepper uit Polis, hikmet uit Polis, SibCapital, tib…

• -NO- versus DiV

sonex. - - Diplomatie

Zeegevecht bij DiV Afterlight (29.01.2014 16:06:09) peppi uit Seymore VI, Seymore VIII, Hossingen, Bitburg, Korperich, Polis, Vianden, 43 Tankbat uit Polis, the RIPPER uit -NO-Z3-AQUARIUS, Danman uit Peppi W1, Peppi Z1, Peppi W2, Peppi W 4, Peppi Z2, Peppi W5, Peppi M1, Peppi M2, Peppi W6, dursun uit DiV Thiratios, DiV Nightfall, Polis, vox uit Polis, sulfer city, marvinator uit DiV Thiratios, Sgt Pepper uit Polis, hikmet uit Polis, SibCapital, tibo uit Vianden, DiV Thiratios, Kokki uit Polis, -…

• -NO- versus DiV

sonex. - - Diplomatie

Zeegevecht bij immortal (17.01.2014 22:27:44) BamBam uit Polis vs sonex uit immortal, 43 Tankbat uit -NO-59 Tankbat, the RIPPER uit -NO-Z3-AQUARIUS --------------------------------------------------------------------------------------------- Ramschip...............................0(-11) - Ramschip...............................10(-2) ............................................. - Vuurschip...............................6(-0) ............................................. - Schoepenradsnelheidssc…

• -NO- versus DiV

sonex. - - Diplomatie

dit zijn nog maar kleintjes :thumbsup: Zeegevecht bij immortal (10.01.2014 22:30:31) BamBam uit DiV Dino vs sonex uit immortal, the RIPPER uit -NO-Z3-AQUARIUS --------------------------------------------------------------------------------------------- ............................................. - Ramschip..............................101(-0) Vuurschip..............................0(-10) - Vuurschip...............................9(-0) ............................................. - Schoepenrad…

• -NO- versus DiV

sonex. - - Diplomatie

veel succes div laten we er een mooie strijd van maken

• vrede op aarde

sonex. - - Wereld Discussie

wegens mij ook iedereen de beste wensen

• VMS- vs Lost2

sonex. - - Diplomatie

Zeegevecht bij Haerlem (29.10.2013 0:40:35) henri uit vino m vs Alix uit Cristallo 1 --------------------------------------------------------------------------------------------- ............................................. - Stoomram................................0(-5) Ramschip...............................95(-5) - ............................................. --------------------------------------------------------------------------------------------- Generalen..............................…

• VMS- vs Lost2

sonex. - - Diplomatie

ik hoop op een eerlijke en sportieve oorlog mvg sonex :thumbsup:

• ik heb er 98 open staan

• DOMIK v.s. TITANS

sonex. - - Diplomatie

veel succes domik en titans

• TDD vs VMS

sonex. - - Diplomatie

ik loopt niet te roepen HOOR ik zie nog steeds geen GROTE gevechten die jullie GEWONNEN hebben dus ik weet niet wat ik schrijf die niet kloppen

• TDD vs VMS

sonex. - - Diplomatie

euh 2 grote gevechten gewonnen aan de kant van vms euh welke dan simba je vind er niks van terug en ook niet op het forum zijn die er wel :huh: of heb ik het fout kan je ze dan posten

• TDD vs VMS

sonex. - - Diplomatie

ik snap jullie niet eerst maar roepen dat wij onsportief zijn en geen respect kijk nu zelf eens naar jullie berichten als er niks beter uit komt zwijgt dan gewoon

• TDD vs VMS

sonex. - - Diplomatie

• Dnd Vs -Sap-

sonex. - - Diplomatie

veel succes SAP en dnd

• TDD vs VMS

sonex. - - Diplomatie

il corvo bezeten zijn ook gevechten

• TDD vs VMS

sonex. - - Diplomatie

euhhhh onze diplomaat heeft een bericht naar jullie gestuurd als je dit geen contact noemt wat moeten we dan doen :P

• TDD vs VMS

sonex. - - Diplomatie

MikeyHVSU ik heb de nieuwe diplomaat ach... bericht en hij heeft helemaal niks van jullie ontvangen dus als jij nik stuurt kunnen wij niet antwoorden .