Search Results

Search results 1-20 of 50.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Touwtrekken #4

Dodo - - Spam

558

• Tel tot 1000 ... en hoger

Dodo - - Spam

211

• Laatste post

Dodo - - Spam

ttss, wie gaat er nou afstoffen?...

• TTV versus LOST2

Dodo - - Diplomatie

Net geen HoF.... toch n leuk gevecht om vloot te dumpen (Hidden Content)

• TTV versus LOST2

Dodo - - Diplomatie

En toen ik afwezig was helaas dit: (Hidden Content)

• TTV versus LOST2

Dodo - - Diplomatie

Yaay.... (Hidden Content)

• TTV versus LOST2

Dodo - - Diplomatie

Even een stadje bezet..... (Hidden Content) Denk je een leuk vloot gevecht tegemoet te gaan, ligt er NIETS.... jammer (Hidden Content)

• Een onverwacht afscheid...

Dodo - - Wereld Discussie

Albert, Jouw overlijden is een schok, Je deed niemand kwaad, Nu in mijn keel een brok. Je gaf altijd goede raad. Er zijn geen woorden voor, Een leegte die niemand kan vullen behalve jij, Tijdens jouw advies, jouw verhalen was ik één en al oor. Jouw opmerkingen maakte mij oh zo blij... Heer en meester was je in het spel. Vechten? Piraten? In alles was je goed Waar de grenzen zaten wist je wel. Rust zacht en zoet… Familieleden, vrienden van Albert, Gecondoleerd

• Dan nu wel een echte reactie gebaseerd op ingame. Er zijn momenteel 10 mensen op de server met 100K+ generalen Kijkend naar de ally's zijn dat er 45 Een HoF, dat is in dit geval dan toch niet zo bijzonder meer? Wellicht mag de norm voor een BoF en een Hof nog veel verder omhoog DJBartezz, het moet wel bijzonder blijven. 250K voor een BoV 1 miljoen voor een HoF maar goed, omhoog moet het zeker.

• Ik ben het eigenlijk wel volledig met martinos eens. Heel veel troll in de Bov/Hof sectie. Zeer vervelend als je het forum gebruikt als recreatie, en je continu naar entertainment moet om ToW of WvW aan te klikken. Normaal staat dat altijd bij "Nieuwste berichten", maar door alle berichten in de Hof/Bof sectie is het allemaal opgeschoven.... en yup, ik ben zeer lui. Maar dat is precies de reden waarom er een "Nieuwste berichten" kopje is ;p

• Spionage Mijn en Wonder

Dodo - - Doorgestuurde Ideeën

zeker een leuke toevoeging. Erg handig om te weten of iemand 24/7 hepha heeft, of juist het wonder van athene.... misschien zelfs wel een koloss lv 5? mijn stem heb je!

• Quote from degekkevos: “ Dit zouden ze ook van mij mogen verander zo dat er meer moeite gedaan moet worden net als bij plunderen om alles leeg te krijgen dus dat ze je een Capaciteit per kaping geven dit kan afhangen aan hoeveel punten jij hebt stel je hebt 100k punten krijgt jou belager 50k bijvoorbeeld moet die dus 2 keer langs komen om je leeg te halen dit geeft de tegen partij meer kans om er wat tegen te kunnen doen dan zou de GS bonus die je krijgt relatief eerlijker zijn al met al piraten…

• Quote from 0_Caveman_0: “Quote from Dodo: “Tja... het leuke is dat je na een uitbetaling direct bij iedereen kan plunderen die in de top 50 is gekomen...... En als jouw alliantie niet in de top kan komen, moeten ze het anders aanpakken zodat ze wel in top komen” Ja in de GOD modus blijven..............” heb je mij ooit in de top 50 gezien? Nope! Heel vroeger 1 keer op Delta, maar dat was meer puur gelukt, en dat was plek 48

• Ik zou er geen probleem mee hebben als het doorgevoerd wordt. Echter kan je ook je stadsnamen zo maken dat je kan afleiden op welk wonder het staat.

• Tja... het leuke is dat je na een uitbetaling direct bij iedereen kan plunderen die in de top 50 is gekomen...... En als jouw alliantie niet in de top kan komen, moeten ze het anders aanpakken zodat ze wel in top komen!

• Het piratenspel in in mijn ogen vrij tactisch. Je moet het dus slim aanpakken om de grootste te worden. En het zorgt voor wat meer levendigheid op de server, omdat er zo her en der wat oorlogjes ontstaan. Echter als je een kleine speler bent snap ik de frustratie wel, maar je kan er voor kiezen om niet mee te doen, of te sparen voor een groot iemand die een grotere kans heeft om in de top 50 te komen.

• Account gezocht

Dodo - - Accountruil Archief

Hallo, Ik ben zoekende naar een militair account. Alliantie maakt niet veel uit. Verder geen eisen. Je kan me ingame vinden onder de naam Dodo, of me hier een berichtje sturen als je me wil en kan helpen. Groeten, Dodo

• the eagle IRC-supporter & Moderator

Dodo - - Het Team

w000ppp, heel veel plezier!!

• Stort

Dodo - - Ideeën & Suggesties Archieven

Quote from Djadde: “Zou het iets zijn, als je minder grondstoffen nodig hebt, omdat het lvl van de kortingsgebouwen hoger kan....zomaar een idee :rolleyes:” Zeker een heeeeeel goed idee!! Maar naar welk level moet het dan? 52? Dan heb je dus 74% reductie.... , dat is best veel! maar het is zeker n goede oplossing! Ze zouden ook het level daarvan kunnen verhogen, en het max level van de stort en opslagplaatsen naar lv 50 kunnen doen.... scheelt alweer n hoop volgens mij

• Stort

Dodo - - Ideeën & Suggesties Archieven

Quote from DJbartezz: “ Misschien mogelijk maken om in 1 stad een extra stort te bouwen ... kortom wil je in je andere stad wat bijbouwen wat teveel kost. moet je hem in je ene stad afbreken en andere stad weer opbouwen . En met Ambro kun je met verdubbelaar redelijk wat kwijt dan toch ? in meerdere steden storten extra kunnen bouwen weet niet of dat een suc6 gaat worden. Maakt het uitbreiden van alles wel redelijk makkelijk dan toch ? Binnen notime (geen tijd) allemaal mensen die weinig moeite …