Search Results

Search results 1-20 of 28.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Tel tot 1000 ... en hoger

Oléta - - Spam

325

• Tel tot 1000 ... en hoger

Oléta - - Spam

309

• Seizoenen

Oléta - - Ideeën & Suggesties

Klinkt inderdaad goed Folsom! Als dit een manier is om te voorkomen dat Ikariam langzaam leegloopt en er weer meer actie komt.... Quote from Cleo: “ Bedoel je dit als onderdeel van de dagelijkse taken of staat dat totaal los daarvan, maar meer als iets extra's? ” Hier ben ik ook wel benieuwd naar

• Torritor1992 vergeet alleen te melden dat Oléta (leider C-R) de haven van Voodoo Z1 bezet had op het moment dat dit lange gevecht losbrak. Wat dus inhoud dat zij gedurende 6 dagen en 6 uur vrijwel continue een rode generaal had, en een onmenselijk lange lijst met vloot bewegingen. Al met al was het een leuk en actief gevecht. Voor C-R zat er een extra moeilijkheid in vanwege het feit dat deze stad helemaal aan de rand van de wereld ligt, wat inhoud dat alle rebuild uren of soms zelfs dagen onder…

• een paar konijnen zijn spoorloos

Oléta - - Diplomatie

Quote from Mad Dog: “Ow tsss hoe durven die konijnen!!!!! Ik vind het schandalig, zet hem op BBVM! Bedoel ik sta aan jullie kant van de BBQ, zeker met Kerst! Ik zal wat kruiden meenemen. Laatst nog een erg lekker recept gezien! (bedoel dat jullie feestvieren moet gewoon kunnen, dat er konijnen spoorloos verdwenen zijn, tja dat gebeurd zo vaak, ik weet van niets!) ” Mad Dog foei!! Geen koekjes voor jou met de Kerst!! Voor straf in je hok kun je voorlopig wel vergeten!

• Overlijden el rogo

Oléta - - Wereld Discussie

Aanvullend op bovenstaande berichten Ook binnen C-R was er een periode van rouw, we missen Rogo en waren behoorlijk aangeslagen door zijn overlijden. Een eerbetoon mag er zeker zijn, Rogo was een geducht strijder en geliefd alliantie lid. Tevens gaan en blijven ook onze gedachten nog steeds naar voxie, familie en andere nabestaanden.

• Niet bekend met de mobiele versie, maar zit regelmatig te klooien met die captcha code. Dus als er een andere methode is dan graag!!!

• Meppartij tussen LAB-M & cr

Oléta - - Diplomatie

Toch wel een van de leukere dingen: mortiertjes slopen Zeegevecht bij Marmara (31.10.2016 20:26:21) Oléta[C-R] uit Shire vs Floor1983[LAB-M] uit Marmara --------------------------------------------------------------------------------------------- Mortier schip..........................42(-0) - Mortier schip..........................0(-34) Stoomram...............................95(-0) - Stoomram...............................0(-44) Ramschip..............................108(-0) - .................…

• Vete tussen -SAP- en C-R !

Oléta - - Diplomatie

Zeegevecht bij Greystone II (24.03.2016 23:39:27) The Pike[C-R] uit Wafel, Greystone II, jessica-[C-R] uit Greystone II, Oléta[C-R] uit Wafel vs dampewjartel[-SAP-] uit Polis, Lipsius --------------------------------------------------------------------------------------------- Ramschip............................237(-288) - Ramschip............................161(-288) Vuurschip..............................5(-62) - Vuurschip............................15(-123) Mortier schip.....................…

Oléta - - Diplomatie

Zeegevecht bij Axel (23.03.2016 10:48:35) dampewjartel[-SAP-] uit Polis, Loki, Axel vs Oléta[C-R] uit Axel --------------------------------------------------------------------------------------------- Ramschip............................124(-270) - Ramschip............................215(-258) Vuurschip............................10(-337) - Vuurschip............................10(-267) Mortier schip..........................84(-0) - Mortier schip.........................519(-0) Stoomram.........…

Oléta - - Diplomatie

Zeegevecht bij Axel (22.03.2016 22:51:27) dampewjartel[-SAP-] uit Polis, Loki vs Oléta[C-R] uit Axel, Quinta, Punky --------------------------------------------------------------------------------------------- Ramschip............................286(-214) - Ramschip............................190(-226) ............................................. - Vuurschip............................27(-329) Mortier schip.........................126(-0) - Mortier schip........................435(-24) Stoomram…

Oléta - - Diplomatie

Zeegevecht bij Quinta (22.03.2016 16:03:14) jessica-[C-R] uit Wijn, B The-Pope[C-R] uit Wijn, wijn3, Oléta[C-R] uit Axel, Gizmo vs dampewjartel[-SAP-] uit Polis, ɸ Grootmoeders, ʘ Boemkonijn --------------------------------------------------------------------------------------------- Ramschip............................468(-450) - Ramschip............................149(-450) Mortier schip.........................376(-0) - Mortier schip.........................168(-0) Stoomram...................…

Oléta - - Diplomatie

Zeegevecht bij Axel (21.03.2016 23:32:30) dampewjartel[-SAP-] uit Polis vs Spartacus_[HOW] uit məna olmadan, esanahi gabe, anlamı olmayan, Oléta[C-R] uit Axel, Quinta, Montana --------------------------------------------------------------------------------------------- Ramschip............................202(-198) - Ramschip............................198(-198) Mortier schip.........................126(-0) - Mortier schip.........................168(-0) Stoomram............................242(-1…

• Blijft lastig hoor, alliantie leden helpen als je zelf zo ver weg zit Tegen de tijd dat ik arriveer zijn ze al leeggeplunderd, verslagen enz enz Daar komt bij dat er alles bij elkaar misschien 4 leden van A-U zo wie zo iets terug (proberen) te doen, wat natuurlijk maar weinig is.

• Weer CV-tjes te vergeven

Oléta - - Diplomatie

Wegens flinke uitbreiding van mijn musea heb ik weer een behoorlijk aantal CV plaatsen vrij Wie helpt mijn bevolking weer aan nieuwe kunst?

Oléta - - Diplomatie

Jep inderdaad, ik heb weer een aantal musea op geleveld Dus weer vrije CV plaatsen.... Tevens ook nog enkele plekjes vrij op de vriendenlijst

• Op dit moment weer even voorzien van CV's Over een tijdje weer enkele op voorraad, na het uitbouwen van de musea

Oléta - - Diplomatie

Wegens uitbreiding van musea heb ik weer een aantal CV plekken vrij.... Tevens ook nog wat vriendenplekken vrij

• 16 CV's in de aanbieding

Oléta - - Diplomatie

Er zijn weer 16 vrije plekjes te vergeven Ingame naam Dingo

• Dat was een snelle reactie Alle CV's al weer vergeven, iedereen heel erg bedankt