Search Results

Search results 1-20 of 137.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Vanmorgen deed na een update Multifox het niet meer voor mij, waardoor ik niet meer op meerdere accounts (en zelfde server) in een browserscherm kon werken. Blijkbaar zijn er echter ook "containers" in Firefox, waarmee het ook werkt, je moet ze alleen aanzetten. Wat gebruiken jullie om met meerdere accounts tegelijk te kunnen werken?

• 12 CV's Vrij! >> VVVJeroen

• WINDS nieuwe nummer 1

VVVJeroen - - Wereld Discussie

Fout fout en fout ;). TAFT heeft sinds (omstreeks?) maart 2009op de eerste plaats gestaan, en heeft sindsdien bij mijn weten die positie niet eerder verlaten, tot nu. Dat geeft ons 4 jaar en een paar maanden op de toppositie. Bij deze wil ik ook WINDS feliciteren met de eerste positie, jullie hebben je in jaren getoond als een stabiele partij, die veel heeft weten te doorstaan. Ik verwacht dan ook verder geen spannende veranderingen.

• Quote from VVVJeroen: “5 CV Vrij > VVVJeroen” Inmiddels heb ik 6 culturele verdragen nodig!

• 5 CV Vrij > VVVJeroen

• Nog 4 CV's vrij. >> VVVJeroen

• 4 CV vrij doordat enkelen ons hebben verlaten. VVVJeroen

• Quote from VVVJeroen: “Quote from VVVJeroen: “3 CV vrij VVVJeroen” Ondanks een paar extra CV's zijn er helaas ook mensen weg gegaan en zijn mijn musea verbeterd, daarom zoek ik nog 4 CV. Dus 4 CV onder VVVJeroen” En nog altijd zoek ik naar 4 CV's!

• Quote from VVVJeroen: “3 CV vrij VVVJeroen” Ondanks een paar extra CV's zijn er helaas ook mensen weg gegaan en zijn mijn musea verbeterd, daarom zoek ik nog 4 CV. Dus 4 CV onder VVVJeroen

• 3 CV vrij VVVJeroen

• Flappie het zwarte konijn

VVVJeroen - - Wereld Discussie

Sebas, ik denk dat je even goed bij jezelf moet gaan overwegen op welke manier je diplomatiek contact wilt onderhouden. Een paar problemen: - Jij wilt iets van TAFT, waarbij je zelf een hoop eisen stelt en de eisen ingewilligd hoopt te zien worden door TAFT te chanteren dan wel zwart te maken. - Klaarblijkelijk ben jij de persoon die het probleem heeft, maar je bent niet bereid dat zelf op te lossen; het initiatief moet schijnbaar bij de andere partij liggen. - Je beweert dat de derde poging is …

• 9 CV's beschikbaar VVVJeroen

• Quote from VVVJeroen: “Quote from VVVJeroen: “7 CV'tjes vrij” Nog altijd 6 CV's beschikbaar!” Na het actief aantrekken en het passief verzamelen van CV's zit ik inmiddels weer vol!

• Quote from VVVJeroen: “7 CV'tjes vrij” Nog altijd 6 CV's beschikbaar!

• TAFT VS Winds

VVVJeroen - - Diplomatie

Gevecht voor Pijlzicht (30.10.2012 0:49:29) the Lord uit Zwavache, saray uit Kremlin, Zwavache, _Rome_, oosterhout, Pijlzicht, Tilburg, πλούτος, sidalcea uit Kremlin, Triple D uit Zwavache, Jennifer uit πλούτος, RYEL uit Zwavache, djourik uit Kremlin, Woden uit Kremlin vs Nieck uit Uranus, Lunatic 1, LadyLina uit Kolo Glass, dutcharrow uit Pijlzicht, Zwavellucht, Marcus uit Middelburg, VVVJeroen uit Stardust, Kolo Glass, Barber uit WK - Goudsbloem, Agatar uit ビUSURP4Dビ, marco4all uit Kolo Glass,…

• 7 CV'tjes vrij

• TAFT VS Winds

VVVJeroen - - Diplomatie

Zeegevecht bij Estartit (14.10.2012 21:54:37) Karel uit Taftsaai, firecity, Wayoverthere, Aurelio uit Polis, saray uit Elefsína vs Marcus uit Middelburg, JohanStrokap uit Johan 7, W - Jordaan, slider uit Cascade Wolf, VVVJeroen uit Stardust, W - Jordaan, Barber uit firecity, W - Jordaan, Daddy DJ uit W - Jordaan ------------------------------------------------------------------- Ram-schip............654(-177).. - Ram-schip............293(-183).. Scheprad-ram.........269(-171).. - Scheprad-ram...…

• TAFT VS Winds

VVVJeroen - - Diplomatie

Zeegevecht bij Delphi (07.10.2012 3:15:13) Mojo Jojo uit Puerto Hullster vs Psycho uit Lunatic 1, VVVJeroen uit Polis-5, Woopie uit Zwaavel II, JohanStrokap uit Johan 7 ------------------------------------------------------------------- ................................ - Ram-schip............965(-0).... Vlammenwerper..........0(-1).... - ................................ ................................ - Scheprad-ram.........194(-0).... Mortier schip..........0(-42)... - Mortier schip........254…

• TAFT VS Winds

VVVJeroen - - Diplomatie

Gevecht voor Heineken (02.10.2012 0:05:42) marco4all uit Pijlkoker vs Mokum uit Heineken ------------------------------------------------------------------- Zwaardvechter.......3120(-480).. - Zwaardvechter.......2420(-480).. Hopliet.............3248(-546).. - Hopliet.............1249(-591).. Schutter.............700(-0).... - Schutter.............300(-0).... Mortier...............28(-10)... - Mortier...............20(-36)... ................................ - Katapult..............36(-0).... Ram…

• TAFT VS Winds

VVVJeroen - - Diplomatie

Even puzzelen om alles er in te krijgen, ik miste een ronde. Dit hoort nu het complete rapport te zijn met al het verlies in de complete slag. Mocht hij toch niet kloppen graag de goede posten. Zeegevecht bij Wayoverthere (01.10.2012 15:11:58) VVVJeroen uit Whereabout, Diederick uit Polis, Thunder City, Paradox uit Thunder City, Wayoverthere, W - Jordaan, Oogovic uit W - Jordaan, Cablecarp uit Whereabout, Deathmasked uit W - Jordaan, Thunder City, Wayoverthere, Barber uit W - Jordaan vs mariel u…