Search Results

Search results 1-20 of 248.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• piraten plunders :D

Deniandu - - Wereld Discussie

atm nummer 1 piratenpunten en wss ook in piraten Overwinning! Jouw piraten hebben succesvol de piratenvesting van leeuwtje in wijn overvallen. Je hebt daarbij 4232 kaperspunten verkregen. Jouw piraten zijn weer op de terugweg naar huis. Was de grootste van vanochtend.

• Ruimte voor meerdere cvtjes

• Na wat raids en over en weer gekibbel 2 steden bezet in mijn desolate hoekje. Na ongeveer een week werd spontaan mijn generaal rood ...... Maar liefst anderhalf dag onderweg met landleger en 2 dagen met vloot ......... Als ik tip wil ik je meegeven, eerst vloot dan leger, en niet maar 70 scheepjes op een 2mil+ speler ........ (Hidden Content)

• Hebben ze een spreekwoord voor zelfs. All's fair in love and war (alles kan en mag in liefde en oorlog) Waar winst te halen valt ingame wat je eigen groei bevorderd in welk opzicht dan ook is in mijn optiek gewoon deel van het spel. Kun je in mee gaan of tegenin gaan hoort er nou eenmaal bij Iig leuk om te zien dat Epsilon nog wat leeft . Mvg Deniandu

• He mensen, ben nog op zoek naar: <<<<< 25 cv >>>>>

• 5 cv in de aanbieding verplaats ~ Loke

• al 11 steden?

Ik heb er ook 11, maar volgens mij zijn er niet veel atm die dat hebben

• En weer vol. Over 6 dagen weer 7 plekjes

• Nog 3 CVtjes ,wie o wie maakt me los !

• kheb weer een tiental cvtjes in de aanbieding

• Hoeveel steden?

Quote from jpjnephthys: “@deniandu: je aantal wijn klopt niet: da's het wijnaantal met wijnpers ingerekend Voorts zit ik zelf met 9 steden en heb ik nog geen plannen voor 10de stad, misschien tegen eind augustus beginnen werken aan paleis al op niveau zetten, maar ik denk dat het beter is eerst die 9 steden en hun verdediging goed uit te bouwen (maar da's mijn persoonlijke visie)” briljant gezien, als je goed kijkt kloppen de hout en marmer ook niet want ook daar max reductie ............. dit i…

• Hoeveel steden?

Quote from Croc Dundee: “Quote from Deniandu: “Begin juli hoop ik stad nummer 11 eruit te pompen En nee we gaan het ff niet over corruptie hebben :)” hi En waar blijft die 11e stad, volgens mij zit je nog maar altijd op 8 stuks. Heb het ff gecheckt, dus wel enorme priet praat die je hier verteld ” Corruptie hakte er net iets teveel in geeft niet, komt wel, wss eerder dan de rest Uitbreiden Hulp nodig? Level 10 Nodig voor niveau 11: * Bouwmateriaal: 2,561,499 * Wijn: 774,803 * Marmer: 859,499 * K…

• x aantal vrij

• Hoeveel steden?

Quote from Karbon2: “Quote from Deniandu: “Begin juli hoop ik stad nummer 11 eruit te pompen En nee we gaan het ff niet over corruptie hebben :)” Dan kan je beter geen elfde stad maken. De kosten van zoveel corruptie weegt niet op tegen de baten van een elfde stad.” Welk deel begreep je niet van die gekleurde zin Karbon2 ? misschien dat ik je het dan beter kan uitleggen

• Hoeveel steden?

Begin juli hoop ik stad nummer 11 eruit te pompen En nee we gaan het ff niet over corruptie hebben

• Thunder op bezoek bij Covi

Deniandu - - Gevechtsrapporten

Hm thunder, tis wel duidelijk he, denk dat de rest het ook wel ziet, je kan er wel van alles bij gaan halen maar dat verandert de feiten niet Tot een gegarandeerde volgende keer maatje

Thunder, in dit geval, ben jij de amateur Een account overnemen en leger maken, overal beetje de held uithangen en dan als rang 376 de rang 22 voor amateur uitmaken. Maar goed, ik krijg je leger nog wel een keertje voor me, en ik zzorg wel dat je niet vlucht Mvg Deniandu

Quote from Thunder_: “zoals in de PM berichten al aangegeven is Deniandu niet de moeite waard om tegen te vechten. voor je het weet gaat hij in v-mode dus daar ga ik geen tijd en energie in steken ik wil echte vechters geen amateurs. en stadjes bezetten zonder leger is niet moeilijk en zeker niet als ze totaal vrij zijn dat je het zelfs mag doen ik ga er verder ook geen woorden aan vuil maken want dat ben je simpel weg niet waard Deniandu.” hm, dus ik ben een "amateur" wanneer , zie eerdere post…

Gevecht voor Area 51 (01.06.2011 11:29:36) Deniandu uit Sulphuric Mine vs Thunder uit Area 51 ─────────────────────────────────────────────────────────────────── Zwaardvechter.......1200(-0).... - Zwaardvechter........569(-0).... Hopliet..............975(-65)... - Hopliet..............405(-0).... Schutter.............110(-0).... - ................................ Gyrocopter...........482(-18)... - Gyrocopter...........138(-18)... Stoom reus...........300(-0).... - ...............................…