Search Results

Search results 1-20 of 41.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• hoogste zagerij

Jinamoja - - Wereld Discussie

Die van ons zit over 28 min op lvl 5 :)

• Diablo vs Volup

Jinamoja - - Gevechtsrapporten

Bij deze sluit ik dit topic definitief, reden hiervoor is dat de topic starter geen deel uitmaakt van de betrokken partijen. Indien 1 van de beide partijen hier een nieuwe topic over wilt openen dan moet deze eerst contact op nemen met 1 van de mods van deze sectie EN toestemming gekregen hebben van hem/haar alvorens weer een topic te beginnen. Eventuele vragen kunnen via support.ikariam.nl of naar mijn pm gestuurd worden ~jinamoja: 18/08/2012 12:336

• Spelers die zoeken naar een alliantie - Wereld Delta verzamelthread - GEEN Spam - GEEN Offtopic - Als je iemand wilt contacteren die hier gepost heeft doe dit via PM of een andere vorm van privegesprek, maar post dit NIET hier. - Als je niet meer zoekt naar een alliantie PM een moderator zodat je post aangepast kan worden Iedereen die zich niet aan deze regels houd kan een waarschuwing krijgen

• Spelers die zoeken naar een alliantie - Wereld Beta verzamelthread - GEEN Spam - GEEN Offtopic - Als je iemand wilt contacteren die hier gepost heeft die dit via PM of een andere vorm van privegesprek, maar post dit NIET hier. - Als je niet meer zoekt naar een alliantie PM een moderator zodat je post aangepast kan worden Iedereen die zich niet aan deze regels houd kan een waarschuwing krijgen

• Corruptie van de macht

~ Gesloten op aanvraag topic starter. Jinamoja. 25/07/2012 11:38

• ~Jinamoja: topic gesloten tot nader bepaalde tijd.

• ~jinamoja: Topic gesloten, wegens te veel offtopic en herhaaldelijk CR's posten die niks te maken hebben met de in topic titel aangegeven aanvaller/verdediger. Daarnaast is het de bedoeling dat als je een CR post dat deze van je zelf afkomstig is en niet van een ander. Eventuele vragen/opmerkingen kunnen in mijn pm of support.ikariam.nl EDIT @ 14h: naar aan leiding van verschillende vragen: In deze optiek is er gehandeld dat er sprake is van een speler tegen een speler aangezien als er sprake wa…

• Aangezien dit topic nu gebruikt wordt om reacties te geven op het sluiten van de oorlog, wat natuurlijk niet de bedoeling is, wordt dit topic ook bij deze gesloten. Let op: dit betekend dat er dus vanaf heden NIET gebashed meer mag worden aangezien de oorlog ten einde is. Klachten, vragen opmerkingen kunnen in mijn PM, e-mail, IRC query of support.ikariam.nl Nog een prettig weekend, Jinamoja Super board-moderator ikariam.nl

• TAFT vs B4A

Jinamoja - - Diplomatie

Beste leden van TAFT en B4A, Nou was hier eerste instantie sprake van een oorlog tussen twee van de grootste allianties van alpha. Een leuke bezigheid voor beide partijen, echter wordt dit op dit moment best wel verstoord door de manier van omgaan met elkaar in dit topic: -Offtopic -Beledigingen -Trolling -Posthunts De vorige punten zijn dagelijkse bezigheden die hier voor komen. Hierdoor zou de meest logisch actie zijn om dit topic, dus de oorlog, per direct te sluiten. Echter geef ik jullie bi…

• Forum: Het Nieuwe Rijk

Topic gesloten, vanwege offtopic en genoeg zaken die tegen de regels zijn

• Gesloten op aanvraag topic starter

• Aangezien dit topic niet meer over het gevecht gaat waar het topic voor gemaakt is en daarnaast alleen maar offtopic gepraat en het worden is, sluit ik dit topic. Vragen en opmerkingen kunnen via PM

• BOeF en Hades..

Het gaat hier best wel offtopic in de laatsten berichten. Bij deze dan ook de oproep om hierna ontopic verder te gaan, een post moet nog steeds een toevoeging geven aan het topic. Offtopic posts hieronder zullen ertoe leiden dat het topic gesloten wordt en er waarschuwingen volgen :).

• BoB vs -NE-

Aangezien de topic's over dit onderwerp als bomen uit de grond schieten, sluit ik dit topic en raad ik iedereen aan om verder te praten in het oorlogs topic: http://board.nl.ikariam.com/board111-ikariam-de-werelden/board148-wereld-delta/board150-diplomatie/26506-bob-vs-n-e/ Mochten er vragen of opmerking zijn n.a.v. deze actie dan kan je mij hier een pm over sturen :).

• ~jinamoja: Bij deze slotje op aanvraag topic starter

• Los Negros

Jinamoja - - Alliantie Introductie

~Jinamoja: Dit topic begint heel erg offtopic te lopen en daarom geef ik bij deze een mondelinge waarschuwing en hoop ik dat hierna ontopic wordt verder gegaan, mocht er toch door worden gegaan met offtopic berichten dan zal dit resulteren in een vaste waarschuwing voor hem of haar! Ontopic: Het ziet er uit als een gezellige alliantie en mijn ervaring leert dat gezelligheid bij dit spel wel vaker belangrijker is dan het spelletje zelf

• Aangezien van de 4 pagina's maar 11 CR posts zijn en het feit dat de discussie hier uit de hand begint te lopen omdat iedereen offtopic bezig is... heb ik besloten dit topic te sluiten en waar nodig mensen te waarschuwen op zijn of haar gedrag. Mocht je er om wat voor een reden dan ook niet mee eens zijn dan kan je mij PM'en ~JM

• Quote from Lectronimo: “Ik wil jullie vragen om weer on-topic te gaan en stoppen met het spammen, off-topic posten. Ik vind het erg stom om elke post die aan een van deze 2 punten doet een waarschuwing te geven. (Dan kom ik op 10-15 warns uit, en dat is ook niet de bedoeling.) IK heb besloten om bij deze een verbale waarschuwing te geven aan iedereen, als ik nog één offtopic/spam post zie zal ik het thread sluiten Prettige dag nog...” Om hier op terug te komen, na bovenstaande post is er wel mee…

• The Senates!

Jinamoja - - Alliantie Introductie

:closed1: op aanvraag

• Dit is een algemene waarschuwing m.b.t. de manier hoe jullie met elkaar omgaan, dit forum is er niet voor bedoeld om ruzie te houden1 Ik hoop dan ook dat iedereen onder mij zich hier aanhoudt, aan de regels houdt en zich gewaarschuwd voelt. Mocht het voorkomen dat jullie toch op een iets wat minder sociale manier doorgaan, dan zal dit topic gesloten worden en een waarschuwing uit gedeeld worden.