Search Results

Search results 1-20 of 115.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• opzij opzij

arguseye - - Alliantie Gevechtsrapporten

*knip* En ook hier trolling en flaming van meerdere spelers Topic gesloten ~Valisk 26/04/16, 09.25

• TTV

*knip* Teaminsult ~Valisk 26/04/16, 09.00

• -edit-

*knip* Wederom rolling en flaming van meerdere spelers ~Valisk 26/04/16, 09.18

• *knip* Trolling en flaming van meerdere spelers ~Valisk 26/04/16, 09.15

• Een ballon in mijn steden?

arguseye - - Klachten & Bugs

OHW OHW, SCHIET WEER EENS IN HET VERKEERDE KEELGAT, ZOALS ALLES WAT IK DOE! Warnbespreking ~Valisk 26/04/16, 09.05

• ballon

arguseye - - Klachten & Bugs

*knip* Waarschuwing. Het plaatsen van scheldwoorden is niet toegestaan. ~IM_Mike 24/02/2016 22.55

• cv gezocht

arguseye - - Diplomatie

nog 5 plekjes open

• Vaarwel

arguseye - - Wereld Discussie

het ga je goed DJ........

• zeer aardig idee, het zal wel gesloopt worden door de spelers die huis en vrouw zijn kwijtgeraakt aan het piratenspel, die hebben toch niets meer te verliezen en zijn braindamaged, maar je idee is goed, helaas zal het niet inwilligt worden omdat ze de ambrosia P in hun kop hebben! dit natuurlijk voor de GO.S

• TTV versus LOST2

arguseye - - Diplomatie

kan ik mij niet voorstellen dat de *KINP* iemand aanvallen, neem mij bijvoorbeeld, ik wordt met de meeste egarde behandeld, ik val een mede-eilandbewoner aan, die weigert om het wonder poseidon verder te brengen dan 29% evenals zijn sneue kameraad sinas- babi, na onderzoek is dat ook een speler van TTV(*KNIP*) afin, ik na ampele correspondentie met betreffende spelers niet kunnen komen tot een overeenkomst, ze snapten het niet, jaja, die sinas baby heeft enorm veel punten en begreep het niet en …

• nee, wil nog ff wat zeggen, wat maakt niet uit, al is maar onzin!

• storinkie nog an toe

arguseye - - Vragen & Hulp Archieven

zucht, van mij kan dit gesloten worden, heb dus gehele dag tot 17,30 uur niet op ika kunnen komen, wel op internet, begon om 10,00 en dus omstreeks 17,30 uur kon ik er weer in, en het gebeurt vaker wordt er gezegd, dus het is een bekend probleem, ik heb zelfs ziggo gebeld, maar ik had gewoon internet kan ik wel gaan tracen en pingen, maar of dit helpt is mij een raadsel, en ja, cache en cookies gewist, ben ik ook blij mee, dus sluit dit verhaal maar, want iedereen weet het weer beter en gaat zic…

• storinkie nog an toe

nou niet bij mij, ben eerst zelf bezig voordat ik vragen ga stellen, ik ben ervare genoeg, en wat is googlen?

• storinkie nog an toe

ik wil hiermee zeggen dat het een standaard antwoord is, voordat er daadwerkelijk wordt gekeken wat er loos is, en ik blijf niet wachten op een eventueel antwoord, ik val jullie niet aan hoor, valt mij alleen op dat ik dat antwoord wel 1000 keer voorbij heb zien komen!

• storinkie nog an toe

nou nog niet, en het komt wel eens voor dit euvel,,,,,,,,,,,,,,,na een dag ofzo is het meestal over zegt een GO, leuk verhaal, kan momenteel nog niet online tis ook geloof eerst maar het standaard antwoord der GO.s. ......eet je cookies jongen en reset alles en dan kijken ze eens verder

• storinkie nog an toe

koude start met mijn pc uitgevoerd, nog steeds nul op rekest! en alles draait, van FB tot nu.nl

• storinkie nog an toe

kan niet inloggen al 30 minuten niet?! zowel met IE als met Firefox! en prive inloggen kan ik ook met de TOR-browser, ipv SSL

• gelukt

bedankt swiftor level 3 muur Gevecht voor Snyritors (12.12.2015 7:54:53) arguseye[PACT] uit blue cake 1 vs Snyritors[UnGu] uit Snyritors --------------------------------------------------------------------------------------------- Hopliet..............................885(-11) - Hopliet................................0(-48) ............................................. - Ram.....................................0(-3) ............................................. - Muur.............................…

• prestaties verkrijgen

ik ben mogelijk bezig om beloningen te krijgen, met de prestaties heb ik een vraag, er staat een prestatie gehonoreerd als je een speler overwint met alleen hoplieten , zwaardvechters, etc. Tja, gedaan, wel natuurlijk mortieren meegestuurd, want iedere speler heeft een muur gebouwd, en met alleen soldaten kom je niet door een muur heen, Vraagje: waarom kan je hiervoor een prestatie verkrijgen, het is zowaar onmogelijk

• Oorlog SAP vs LFT

arguseye - - Diplomatie

nogmaals. 0ndanks de woorden van martinos, dat ikariam op houdt met bestaan! piraterij maakt meer geesteszieken dan je lief is! herinnering: geen discussie toegelaten in gr topic! ~cooldog 22/11/2015 18:38