Search Results

Search results 1-20 of 114.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• touwtrekken tegen elkaar #3

henkievpk - - Spam

Quote from jessica: “317 ” Quote from jessica: “Hi The Eagle... even checken of het nieuwe forum ook werkt voor AFK-pro's 316 ” Ja hoor. Zit Jessica nu eerder op het nieuwe forum. Ze was altijd al sneller. Groet van mij Henkjess-

• [-NR-] No-Rules

henkievpk - - Alliantie Gevechtsrapporten

Zeegevecht bij Heerleheide (25.05.2016 22:13:06) Henkjess-[-DZ-] uit wijn 2 vs Overkiller[-NR-] uit Heerleheide --------------------------------------------------------------------------------------------- Ramschip.............................252(-48) - Ramschip..............................0(-197) Mortier schip.........................126(-0) - Mortier schip.......................252(-126) Rakettenschip.........................94(-26) - Rakettenschip........................230(-52) Schoepenrads…

• -NO- vs LAB

henkievpk - - Diplomatie

Zit ik gisteravond op mijn werk in de pauze het forum te lezen. Zegt mijn collega wat zit jij nu te gniffelen? IK: O ik zit het forum te lezen Ben nota bene met ikariam begonnen omdat een collega Sir Peerlenium het spel toen speelde. ( Alweer jaren gestopt) Waarschuwing voor het negeren van de forumregels ~ the eagle, 6-5-2016 20:53 uur

• -NO- vs LAB

henkievpk - - Diplomatie

Nou zit niet iedereen onder een palmboom Gisteren was Ramce geen lid van NO. Jullie gebruiken de smoes dat ramce door lab werd aangevallen? Ramce komt met meer dan 70K aan generalen naar lab gebied ploft daar met een ploffer neer. Wat had Mijnheer daar te zoeken? Puur om tegen LAB te vechten! Kennelijk vindt -NO- het nodig om met nog meer generalen tegen LAB te vechten. LAB is al lang klaar met deze oorlog. Maar omdat -NO- het nodig vind om met subaccounts te gaan helpen nodig ik andere allianti…

• [-NR-] No-Rules

Niets laten slingeren ]Zeegevecht bij Polis (29.04.2016 16:00:34) henkievpk1[-DZ-] uit glas ko I vs Thiefforreal[-NR-] uit Polis --------------------------------------------------------------------------------------------- Ramschip..............................100(-0) - Ramschip................................0(-5) ............................................. - Vuurschip..............................0(-29) Mortier schip..........................42(-0) - Mortier schip..........................0(…

• [-NR-] No-Rules

En als je wel in -DZ- gebied komt dan niets laten liggen! Zeegevecht bij Polis (27.04.2016 7:14:17) henkievpk1[-DZ-] uit glas ko I vs Thiefforreal[-NR-] uit Polis --------------------------------------------------------------------------------------------- Ramschip............................128(-126) - Ramschip..............................0(-192) ............................................. - Vuurschip..............................0(-35) Mortier schip..........................42(-0) - Mortier…

• -NO- vs LAB

henkievpk - - Diplomatie

Quote from evilpenguin: “ Het is weer zover, het is weer... Tijd voor een kolos. Dan heb je nog zo mooi 120k generalen, maar de kolos is een "tactisch" wapen dat je moet gebruiken elk moment dat je kunt toch?” Nou Geef ik meteen toe dat -NO- veel sterker is dan LAB. Niet door kwaliteit maar kwantiteit. Kennelijk is -NO- met een enorme bak met goud aan deze oorlog begonnen. Enorme vloten en landlegers stomen onze havens en steden binnen. Lees mijn eerdere bericht waarin te zien was dat bv papadop…

• -NO- vs LAB

henkievpk - - Diplomatie

Even in een ploffer van NO kijken. Mijn eenheden hebben nog nooit zo hard terug gepeddeld. Zo daar ligt niet een beetje Zeegevecht bij papa (22.04.2016 17:35:16) henkievpk2[LAB] uit Winea vs Papadopulos[-NO-] uit papa, martinos[-NO-] uit Theseus, Eggie[-NO-] uit Metropolis, spook[-NO-] uit ۞ Cube 8W --------------------------------------------------------------------------------------------- Ramschip..............................96(-54) - Ramschip............................3357(-54) Mortier sch…

• -NO- vs LAB

henkievpk - - Diplomatie

Quote from Guilty Spark: “Ik kan het geen verstoppertje noemen, tactisch op de achtergrond proberen te blijven en toe te slaan als het even kan komt meer in de buurt. En dat gezeur over kolossen mag ook ophouden want ik durf te wedden dat jullie in diezelfde situatie exact hetzelfde zouden doen. En omdat het een CR topic is, hier een klein gevechtje” Zo heb ik ook een nieuwe tactiek ik hit en verdwaal. Zo kwam ik drie spelers tegen samen goed voor 180K aan generalen. Ja daar begin je met 28K aan…

• -NO- vs LAB

henkievpk - - Diplomatie

Quote from Remus: “Ook ik zal maar even reageren op jouw punten, Helaas zijn jullie de laatste dagen verstoppertje gaan spelen, dat gepaard met de kolos wonder (en ja, het is onderdeel van het spel) die wij keer op keer om de oren kregen, ondanks dat jullie nog genoeg aanvoer hadden, lijkt het mij logisch dat er represailles komen. Daarnaast snap ik jouw punt niet wat betreft het oorlog voeren op gelijk niveau? Kwa alliantie lopen wij niet heel ver voor en jullie hebben ook een lid meer, dat de …

• honing?

henkievpk - - Diplomatie

Verschijn ik ten tonele en ja hoor alsof ik honing aan mijn ... heb verschijnt NO ten tonele, Dank voor de kolos aeneas. Zeegevecht bij Polis (11.04.2016 21:58:21) Aeneas[LAB] uit Polis, henkievpk2[LAB] uit Tuskepolis2, Tuskepolis5, Polis vs saray[-NO-] uit Polis, Papadopulos[-NO-] uit Merelbeke, guard9[-NO-] uit Polis, Merelbeke, Waaijenplaag uit --------------------------------------------------------------------------------------------- Ramschip............................475(-183) - Ramschip…

• -NO- vs LAB

henkievpk - - Diplomatie

Maar teruggetrokken want dit is veel voor 1 man en soms roept bedje. ( en dan trek je ook nog te laat terug want waar ik vandaan kwam was ook niet echt veilig)., Zucht even een paar uurtjes rust. Wel eindelijkc een met aardig percentage aan schadeverdeling. [code][/Zeegevecht bij Oostakker (09.04.2016 9:06:34) henkievpk2[LAB] uit stoney beach, Oostakker, Polis vs saray[-NO-] uit lubnatsi 9, Granarium, Oostakker, Tank[-NO-] uit vianen m, Remus[-NO-] uit Two, Andiamo[-NO-] uit Slopi --------------…

• -NO- vs LAB

henkievpk - - Diplomatie

Oeps het was al laat. Zie nu pas dat mijn vorig bericht vol staat met linken. GO haal maar snel weg. SORRY

• -NO- vs LAB

henkievpk - - Diplomatie

goed bezig. Zo krijg ik geen gevechtsrapport bespaar me tegenactie 07.04.2016 3:39 Jouw vloot uit Three heeft de haven van Two succesvol bezet.Three07.04.2016 3:04Jouw vloot uit Four heeft de haven van Three succesvol bezet.Eleven07.04.2016 2:31Jouw vloot uit Six heeft de haven van Eleven succesvol bezet.Four07.04.2016 2:26Jouw vloot uit Marbelous heeft de haven van Four succesvol bezet.Six07.04.2016 2:08Jouw vloot uit Twelve heeft de haven van Six succesvol bezet.Twelve07.04.2016 1:46Jouw vloot…

• Een onverwacht afscheid...

henkievpk - - Wereld Discussie

idd, als je de piraterij links laat liggen, en je energie, slimheid, en tijd (en evtuele ambro) steekt in het ''echte'' spel, dan doe je niet mee aan een loterij, maar bouw je je imperium binnen de kortste keren uit tot sterk account Misschien wel de laatste woorden van Albert op het forum. Gezien mijn geschiedenis met de piraten voor mij heel toepasselijk. Moest er om glimlachen toen ik het las. In het spel zelf heb ik Albert niet mogen meemaken. Wel wens ik de familie en zijn alliantiegenoten …

• HOF NO versus DND

henkievpk - - HoF

Hoe die het heeft gedaan maakt me niet zoveel uit. Ja goud had/heeft hij genoeg. Mooi gedaan Bassa. Respect

• Oorlog/Vete C-R vs -DZ-

henkievpk - - Diplomatie

Ik heb ook genoten van deze vete. En wat waren er veel konijntjes. Ik heb de klapper natuurlijk onder HOF geplaatst. Mijn complimenten aan C-R wat zijn er veel konijntjes zeg. Wat hebben jullie veel moeten varen. Terwijl wij ook alle zeilen moesten bijzetten om ons te verweren. Het was een sportieve strijd. Geen gemopper maar gewoon heerlijk alert blijven. Want pas op die konijnen kwamen overal vandaan. Echt waar dit was een mooie strijd. Ik zal het gaan missen die rode generaal hahahaha,.en ik …

• Vol trots meld ik hier het zeegevecht wat is voortgekomen uit de vete tussen C-R en -DZ- Eentje die in het rijtje grootste zeegevechten ooit past. 28 dagen keek ik tegen een rode generaal aan. Henkie had een avonddienst. komt om 23.30 uur thuis. Hij doet eerst zijn ding en hup computer aan. Vete was al gaande en OEPS Henkie ziet een rode generaal. Snel kijken. Nee dat zag er niet goed uit. Ondanks dat ik 24/7 een hepa beschikbaar heb was hij niet geactiveerd. Stampvoetend als stampertje liep ik …

• Oorlog/Vete C-R vs -DZ-

henkievpk - - Diplomatie

Ja ik kom dan niet veel voor in dit topic. Dus geen CR Maar als je naar mijn verdedigingspunten kijkt is er echt wel actie. En wat sportief dat buffel gelijk de volgende ochtend voor de deur van mijn sportschool stond. En zie buffel eens een plezier hebben. Yh2jJnm.png Quote from Mad Dog: “2. Bij DZ doen sommige aan ochtendgymnastiek! Jha soms hoor je ineens iets! Dus bij deze meld ik onze grote graseter (Buffel) aan! Een beetje beweging zal haar goed doen, dan let ze ook wat minder op ons.” Quo…

• Ik zou zegen oude BroFo strijders in LAB zet hem op. Alle vertrouwen in jullie :sm: