Search Results

Search results 1-20 of 525.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• storinkie nog an toe

chim1aap - - Vragen & Hulp Archieven

Het is alleen nogal jammer dat de standaard antwoorden het probleem al verhelpen, maar omdat mensen alleen maar boos anderen afschilderen in plaats van gewoon even een rondje googlen, blijven dit soort topics voorkomen. De standaardantwoorden zijn trouwens gewoon de resultaten van een rondje googlen....

• Culturele Verdragen

chim1aap - - Diplomatie

En nu zijn die plekken weer vergeven

• Culturele Verdragen

chim1aap - - Diplomatie

Ik heb ook weer een plek of 10 over.

• Quote from Albert: “ is het niet mogelijk de regels voor plaatsing van een BoF te verfijnen met een voorwaarde dat er geen spelers van boven de 5M bij betrokken mogen zijn bvb ?” Of Schade per punt. Klein gevechtje van een kleine alli heeft dan net zo veel recht als een week gevecht van de top 4.

• Is de Titel beginnen met [Generaal] niet een optie? A wacht, RAM's kunnen zowiezo niet van onderwerp verandert worden. Misschien is dat niet gewoon een goed idee? En als het Ram berichten betreft, dat er dan [RAM] of iets dergelijks voor komt, net als de rangen die nu voor spelers staan, zodat er nog wel verschil is tussen een prive bericht en een ram bericht. /me dunkt dat dit idee vast al een keertje is voorgesteld

• Na een week niet ingelogd, gaat de speler in inactiviteitsmodes, te zien aan de (i) en dat zijn naam in het grijs is. Na een maand in inactiviteitenmodus en nog steeds niet ingelogd, komt het plekje vrij waar jij op zit te azen. (De speler gaat dan in ghost-modus)

• Het is zeker een goed idee, echter denk ik niet dat het doorgevoerd wordt, omdat het teveel lijkt op de Ika+.

• the eagle IRC-supporter & Moderator

chim1aap - - Het Team

Drie maal raden waarom het koffiehoekje helemaal op vloer -1 is.

• Culturele Verdragen

chim1aap - - Diplomatie

Quote from darkmouth: “5 cv's vrij, wees er snel bij :)” :)(Hidden Content)

• Voor zover ik weet zijn alle scripts stukgegaan na een paar updates. Vanwege een schandaaltje dat ervoor zorgde dat er dermate veel gesloopt werd, dat er een server rollback nodig was, zorgde ervoor dat die community doodgebloed is. Derhalve is er nu geen script meer dat werkt.

• Quote from IM_Mike: “Quote from chim1aap: “Als ik mezelf (Chef kok Chim1aap) wil opzoeken met "Che", zie ik mezelf niet meer terug. Dit is voornamelijk storend voor de nieuwe spelers, omdat deze nog niet bedacht zijn op het bestaan van een titel.” Maar je vindt jezelf wel terug als je op chim zoekt als ik het goed heb. ;)” Zonder de klinker ben ik ook al terug te vinden in een klein lijstje. Dus als iemand op 2 tekens googled, kan ie me vinden. Offtopic: Dat het zon mooie alliteratie heeft met m…

• Quote from Mercury: “Waarom niet een extra kolom toevoegen bij topscores tussen positie en spelersnaam. Dan blijft het overzichtelijk en de opmaak blijft hetzelfde..” [/quote] Dit is een mooi alternatief :). Andere mogelijke alternatieven zijn de opmaak van de text (lettertype, dik, cursief etc. Dit idee geeft namelijk ook de urgentie weer om een ander idee van Mike door te voeren: Idee Zoeken naar spelers: zoeken in hele naam Als ik mezelf (Chef kok Chim1aap) wil opzoeken met "Che", zie ik meze…

• Kan je dan wel wegvaren naar een ander stadje op het eiland zelf?

• Al lijkt het een verbetering. De tijdwinst van 3 seconden maken niet heel veel uit. Bovendien zijn wij als Nederlandse community eerder een uitzonderingsgeval, waardoor het idee waarschijnlijk toch niet ingevoerd gaat worden.

• Stort

chim1aap - - Ideeën & Suggesties Archieven

ikariam.wikia.com/wiki/Building:Barracks De barakken lvl's zijn gesoftcapped op 49 omdat je dan door de limieten heen bent. Ik dacht dat dit het probleem was dat opgelost diende te worden?

• Quote from Ancalagon: “Quote from IM_Mike: “"Online status" is zonder twijfel een van de meest nutteloze opties als je een inactieve speler bespioneert. Dat bracht me aan het denken: is het niet interessanter om bij spelers die inactief zijn deze optie te veranderen naar 'laatst online'? Dat zou nuttige informatie zijn omdat ik bij het plunderen graag wil weten hoeveel tijd ik nog heb (voordat de speler gaat ghosten). Ook kan het handig zijn om een inschatting te doen voor vrijkomende plaatsen.”…

• Dit is echt een goede. Niets meer aan veranderen. Het kan niemand kwaad het in te voeren.

• Hoe behandel je gelijk geëindigden? bv: Rang Naam Punten 99. Jp-dinges 500 100. Chim1aap 500 101. deuz 500 Ben ik dan de enige? of krijgt iedereen hetzelfde? of wie als eerste die 500 gehaald heeft? of iedereen delen? of niemand krijgt iets?

• Culturele Verdragen

chim1aap - - Diplomatie

Quote from chim1aap: “Er zijn inmiddels alweer vier 0 plekken vrij.” /me is weer vol.

• Culturele Verdragen

chim1aap - - Diplomatie

Er zijn inmiddels alweer vier plekken vrij.