Search Results

Search results 1-20 of 128.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• A-U vs LAG

Bihca - - Diplomatie

Zeegevecht bij Rhodos (27.05.2016 10:26:29) Bush[LAG] uit A-U Town, Balor[LAG] uit A-U Town vs MajorTommy[A-U] uit Rhodos --------------------------------------------------------------------------------------------- Mortier schip.........................100(-0) - Mortier schip..........................0(-40) Stoomram..............................611(-4) - Stoomram..............................0(-125) Rakettenschip..........................86(-4) - Rakettenschip..........................0(-10) Ba…

• A-U vs LAG

Bihca - - Diplomatie

Na 276 rondes eindelijk klaar Zeegevecht bij RB C UM (26.05.2016 17:38:07) sjaakstaak[LAG] uit Polis, A-U Town, Knossos, Wodan[LAG] uit A-U Town, airportman[LAG] uit A-U Town, Paragon-Iota[LAG] uit A-U Town, Polis, Jakkedoe[LAG] uit A-U Town, Rhodos, Knossos, RB C UM, Bush[LAG] uit A-U Town, Balor[LAG] uit A-U Town vs kolonist[A-U] uit ꄶNederzw A-U, ꄶStonecity A-U, ꄶLotjeland A-U, ꄶDiesel A-U, ꄶBirdvaley A-U, ꄶSuper A-U, underdog[A-U] uit ꄶ zwavelgroef, ꄶHarrare A-U, Tinus Handelman[A-U] uit RB …

• A-U vs LAG

Bihca - - Diplomatie

Gevecht voor kristal (24.05.2016 21:18:15) Balor[LAG] uit K Balor KI vs B_Swiftor[A-U] uit Knossos --------------------------------------------------------------------------------------------- Zwavel schutters......................331(-0) - Zwavel schutters.......................0(-84) Zwaardvechter......................1011(-194) - Zwaardvechter.........................0(-406) Hopliet............................1312(-304) - Hopliet...............................0(-480) Gyrocopter...............…

• A-U vs LAG

Bihca - - Diplomatie

Gevecht voor K Balor KI (22.05.2016 1:27:54) underdog[A-U] uit Polis vs smaug[LAG] uit Ranspach, Balor[LAG] uit K Balor KI, Igneel[LAG] uit magnolia, Jakkedoe[LAG] uit W_V_Z_I --------------------------------------------------------------------------------------------- ............................................. - Speerwerper.............................8(-0) Zwaardvechter........................0(-1500) - Zwaardvechter.....................3764(-1232) Hopliet..............................0(-13…

• A-U vs LAG

Bihca - - Diplomatie

Zeegevecht bij ꄶNederzw A-U (20.05.2016 7:34:52) Balor[LAG] uit ꄶ Oss, Teos vs kolonist[A-U] uit ꄶNederzw A-U --------------------------------------------------------------------------------------------- Ramschip.............................639(-36) - Ramschip.............................42(-174) ............................................. - Ballista schip.........................0(-28) Stoomram..............................206(-0) - Stoomram..............................0(-117) Schoepenradsne…

• A-U vs LAG

Bihca - - Diplomatie

Eindelijk is dit gevecht voorbij. Pfff duurt toch lang hier, heb dan toch liever de vechtronde-tijden van de warserver... Zeegevecht bij RB C UM (18.05.2016 21:06:31) Jakkedoe[LAG] uit RB C UM, A-U Town, airportman[LAG] uit A-U Town, Bush[LAG] uit A-U Town, Gugor456[LAG] uit A-U Town, Paragon-Iota[LAG] uit A-U Town, Balor[LAG] uit ꄶ Abyssal City, ꄶ Divine City, A-U Town, Rhodos vs B_Swiftor[A-U] uit Knossos, kolonist[A-U] uit ꄶNederzw A-U, ꄶOut-Land A-U, Tinus Handelman[A-U] uit RB C UM, RB Zuid…

• A-U vs LAG

Bihca - - Diplomatie

Zeegevecht bij Rhodos (17.05.2016 0:20:17) Tinus Tacticus[A-U] uit CZ AU vs Balor[LAG] uit Polis, RB C UM --------------------------------------------------------------------------------------------- Ramschip...............................0(-54) - Ramschip.............................710(-56) Katapult schip........................53(-47) - Katapult schip.........................40(-0) ............................................. - Mortier schip.........................102(-0) Stoomram..........…

• A-U vs LAG

Bihca - - Diplomatie

Winst voor swiftor en consorten, schade voor ons Zeegevecht bij RB C UM (16.05.2016 22:54:01) Bush[LAG] uit A-U Town, Missy[LAG] uit rue mauvais, Balor[LAG] uit Knossos, Rhodos, A-U Town, ꄶ Divine City, ꄶ Abyssal City vs B_Swiftor[A-U] uit Knossos, kolonist[A-U] uit ꄶNederzw A-U, Tinus Handelman[A-U] uit RB C UM, Polis --------------------------------------------------------------------------------------------- Ramschip.............................750(-96) - Ramschip...........................30…

• A-U vs LAG

Bihca - - Diplomatie

Quote from Timmmmmer: “Aardige zeeslag in A-U gebied met aan de LAG kant Balor en van A-U B_Swiftor, kolonist en Tinus Handelsman: (Hidden Content) Ik had er geen zin meer in na 80 rondes ofzo iets.. Zo saai, dus ben er maar uit gegaan en gaan verzamelen, want zoals Swiftor al zei, vergeet je ballonnen niet ”

• A-U vs LAG

Bihca - - Diplomatie

Daarom liet ik hem ook door jou posten hahaha feli met de schade! We'll be back!!

• A-U vs LAG

Bihca - - Diplomatie

Zeegevecht bij Polis (16.05.2016 2:56:46) ADullboy[A-U] uit Dione vs Medusus[LAG] uit Braavos, Balor[LAG] uit K Balor KI --------------------------------------------------------------------------------------------- Ramschip...............................0(-37) - Ramschip...............................49(-0) Vuurschip...............................0(-2) - Vuurschip............................199(-12) Mortier schip...........................0(-1) - Mortier schip..........................59(-0) Rak…

• A-U vs LAG

Bihca - - Diplomatie

Zeegevecht bij ꄶ Abyssal City (15.05.2016 19:12:24) B_Swiftor[A-U] uit Knossos, ꄶ Monaco A-U vs Bush[LAG] uit A-U Town, Balor[LAG] uit Polis, ꄶ Divine City --------------------------------------------------------------------------------------------- Stoomram..............................85(-95) - Stoomram.............................220(-59) Ramschip.............................92(-108) - Ramschip............................382(-108) Vuurschip..............................3(-33) - Vuurschip.....…

• A-U vs LAG

Bihca - - Diplomatie

Zeegevecht bij ꄶ Divine City (15.05.2016 15:21:18) Balor[LAG] uit A-U Town vs AGOW[A-U] uit ꄶ Divine City --------------------------------------------------------------------------------------------- Ramschip..............................353(-0) - Ramschip...............................0(-19) ............................................. - Ballista schip.........................0(-20) Stoomram..............................211(-0) - Stoomram...............................0(-30) Vuurschip.........…

• Oorlog -SAP- VS D-R

Bihca - - Diplomatie

ik krijg het maar druk hiero...

• Sub-forum

Bihca - - Ideeën & Suggesties Archieven

In elke alliantie waarin ik speel lees ik veel in het sub-forum. Waar ik iedere keer mij aan erger, is dat het knopje "antwoorden" onderin de pagina staat. Bij 1 reactie op een pagina is het niet vervelend, maar na 9 berichten met grote lappen tekst, naar beneden scrollen, vind ik dus irritant. Mijn suggestie is dus, zet het knopje bovenin, zodat je niet iedere keer helemaal naar beneden moet scrollen.. Of zet er boven en onderin een knop. Dus dat.

• A-U vs LAG

Bihca - - Diplomatie

Ik heb er zin in!! (oeps, ik was al te vroeg begonnen... ) Sorry A-U

• layout van het forum is te oud

Bihca - - Forum & IRC

Hihi, nu mis ik een like-knopje

• -NO- vs LAB

Bihca - - Diplomatie

Quote from -REBEL-: “@Bihca, Ik ken jou nog uit de tijd toen we samen zaten in de alliantie FEL. Toen was je al veel Bla, Bla, veel woorden maar geen daden. En altijd de mosterd naar de maaltijd. Dit heb je de laatste oorlog met DND ook weer waar gemaakt. Voor nu ga ik iedereen weer verzoeken om het te houden bij het -NO- vs LAB oorlogstopic! ” laat ook maar.

• -NO- vs LAB

Bihca - - Diplomatie

Quote from -REBEL-: “Quote from Bihca: “Nou nou nou, wat een topic weer. Ik zat al op jou bericht te wachten, en vroeg mij al af, Waar blijf Bihca met de mosterd naar de maaltijd. Hoog van de toren-blazende NOspelers, die zichzelf werkelijk geweldig vinden. Ja Bihca, wij vinden ons ook geweldig, Wij hebben een leuke club met leuke mensen. Tjonge jonge, jullie maken je bijzonder geliefd op ikariam. En jij bent natuurlijk Ikariam? Blijkbaar heeft niemand zin om nog tegen jullie te vechten en dit i…

• -NO- vs LAB

Bihca - - Diplomatie

Nou nou nou, wat een topic weer. Hoog van de toren-blazende NOspelers, die zichzelf werkelijk geweldig vinden. Tjonge jonge, jullie maken je bijzonder geliefd op ikariam. Blijkbaar heeft niemand zin om nog tegen jullie te vechten en dit is zeker niet omdat we bang zijn voor jullie, maar gewoon omdat jullie uitermate irritant zijn en volgens mij aan zelfbevlekking doen. LAB, voor zover ik kan, zal ik jullie helpen met aanleveren van leger en vloot, NO problem ( nu even wachten tot NO dit rapporte…