Search Results

Search results 1-20 of 42.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Culturele Verdragen

Ektor1 - - Diplomatie

3 CV's aangeboden

• Beste Allemaal, Na overleg met Assie is er besloten dat er geen winnaar of verliezer is in vriendschappelijk oorlog tussen NO en DND Ik neem mijn woorden terug dat NO had gewonnen Vriendelijk groet, Ektor

• Lol Poker met verdedigingspunten halen jullie nooit meer in, RUTTE 3

• Operator komt met het slotje, ik lees alleen maar leugens van DND

• Echt ongelooflijk wie jullie allemaal uit de kast halen, ik ken ze niet, circus Renz is allang failliet Misschien kan DND zo met een verhaal komen over Chriet Titulaer Dan kan Chriet even komen uitleggen hoe een schaderapportje wetenschappelijk onderbouwt moet worden en verklaard moet worden. LOL Feit blijft dat de cijfers, welke uit het spel van GF komen, de waarheid vertellen Alliantie topscore, dit zijn de aanvalspunten, CONCLUSIE DND HEEFT VERLOREN Totale score Gemiddelde punten Meesterbouwe…

• Graag een slotje op dit TOPIC

• Woensdagnacht 2 mei om 24:00 uur beeindigt NO de oorlog Ik heb proberen te onderhandelen met Assie, maar dat is Rutte 2 Lees van onder naar boven: Jij bent ook een draaier DND heeft ruim verloren Zullen we as woensdag stoppen *knip* > Op 29.04.2018 15:04 schreef Ektor: > > vriendschappelijk is 3 weken genoeg > > *knip* > > > Op 29.04.2018 14:30 schreef Ektor: > > > > Hoi Assie, > > > > > > > > Ik wil de vriendschappelijke oorlog beeindigen > > > > Ik denk nog max 3 dagen knokken en dan stoppen >…

• @Poker, blijf maar draaien net zoals Rutte, die wordt ook door niemand meer geloofd Zeegevecht bij PolAs (29.04.2018 12:46:59) Maan[-NO-] uit Steenos, Necropolis vs -Assie-[DND] uit PolAs --------------------------------------------------------------------------------------------- Ramschip.............................314(-36) - Ramschip.............................777(-36) Mortier schip..........................84(-0) - Mortier schip.........................320(-0) Stoomram......................…

• Dit is al geen oorlog meer Ik vind dit zonde van ons goud @assie deze oorlog is door DND verloren, ik wil stoppen

• Vraag maar aan jullie speler erebus, de is nu OFF

• Nee, poker Jij verdraait de feiten DND verliest alleen maar

• DND krijg klappen van -NO-, hoe lang willen jullie nog doorgaan? Alliantie topscore, dit zijn de Aanvalspunten Totale score Gemiddelde punten Meesterbouwers Gebouwniveaus Wetenschappers Onderzoeksniveau Generaals Voorraad goud Aanvalspunten Verdedigingspunten Handelaar Grondstoffen Donatie Kaperspunten - 15.04.2018 17:59:00 Aanvalspunten 1 - 50 51 - 100 101 - 150 151 - 200 1 - 50 Alliantienaam:, Alliantie-tag: PositieAlliantieLedenPuntenGemiddelde puntenActies * 1 * No Name(-NO- ) * 22 * 2,011,5…

• * Zeegevecht bij PolEr (29.04.2018 0:25:04) Maan[-NO-] uit Steenos, Necropolis vs Erebus[DND] uit PolEr --------------------------------------------------------------------------------------------- Ramschip............................270(-180) - Ramschip...........................1076(-180) Vuurschip............................10(-155) - Vuurschip...............................4(-0) Mortier schip.........................130(-0) - Mortier schip.........................412(-0) Stoomram...........…

• Zeegevecht bij PolAs (28.04.2018 11:56:11) Aspa4[-NO-] uit Marie, Ektor[-NO-] uit Marie, hikmet[-NO-] uit Steenos vs Araña[DND] uit Mite ͫ, Terrible[DND] uit WineDND, pokermaximus[DND] uit Pokers Plofje, Danie[DND] uit Daan6H30, ꄶ joyce, INGTBS, -Assie-[DND] uit PolAs, Steenos, PolEr, ꄶ kolonie marm1, -NO-Fakusagi, MARMER-hepa, -NO-hikki, Knaak, DND Zwavel, sensei moggie[DND] uit 2CReafan --------------------------------------------------------------------------------------------- Tender........…

• Zeegevecht bij PolEr (28.04.2018 18:14:26) Maan[-NO-] uit Steenos, Necropolis, Blokhûs, Evilvogeltje[-NO-] uit Steenos, hikmet[-NO-] uit Wings2, PolEr, Wings1, Steenos, -NO-Gulsehir, -NO-Nevsehir, -NO-Ankara, -NO-yas, -NO-kapadokya, -NO-batus, -NO-Fakusagi vs Araña[DND] uit Mite ͫ, -Assie-[DND] uit PolAs, Danie[DND] uit Necropolis, ꄶ joyce, INGTBS, sensei moggie[DND] uit 2CReafan, Rip1mogscity, pokermaximus[DND] uit Pokers Plofje, PolEr, Dubbeltje, Plaag 8, Erebus[DND] uit PolEr, ۞ NO NO ۞ -----…

• Zeegevecht bij Plaag 3 (27.04.2018 23:34:57) Djadde[DND] uit Polis, Peri Peri, Aarde vs Aspa4[-NO-] uit Polis, Ektor[-NO-] uit Plaag 6, Ten-nine --------------------------------------------------------------------------------------------- Ramschip.............................324(-96) - Ramschip............................564(-108) Vuurschip..............................8(-64) - Vuurschip............................26(-284) ............................................. - Katapult schip...........…

• Zeegevecht bij Winetown VII (21.04.2018 14:46:44) Nemesis_alpha[-NO-] uit Momameha I, Winetown VII, verweg, Snow, zwavel, Vino Tinto, HalloJumbo, Wijn, Marmer3, wijn2, ۞Alfa, Polis, Apofis, Polis NL vs Motta[DND] uit Winetown VII, -rabar-[DND] uit Tromp, 3Wijn B, rammstein-6, Sulfetië, Momameha I, Poolster, Amsterdam, De Ruyter, sparta, Holland, Johan de Witt, Karel Doorman --------------------------------------------------------------------------------------------- Ballonnendrager..............…

• Zeegevecht bij Snow (26.04.2018 21:35:19) Nemesis_alpha[-NO-] uit verweg, Snow, zwavel, Momameha IX, Apofis, Winetown VIII vs erik001[DND] uit One Pair, verweg, -Assie-[DND] uit DND Zwavel, Valkmaar, Δ PAC_ze, Snow, verweg, -rabar-[DND] uit Winetown VIII, Sulfetië, Poolster --------------------------------------------------------------------------------------------- Ramschip...........................1654(-576) - Ramschip...........................1100(-576) Vuurschip............................…

• * Zeegevecht bij Danman W1 (25.04.2018 3:27:46) Maan[-NO-] uit Plaag 7, Plaag 2, Stoneplanet vs Djadde[DND] uit PolDja, Danman W3, Plaag 10, Stoneplanet, pokermaximus[DND] uit Pokers Plofje, Danman W1, seleucia --------------------------------------------------------------------------------------------- Ramschip...........................1691(-396) - Ramschip............................114(-396) Mortier schip.........................426(-0) - Mortier schip.........................210(-0) Stoomr…

• Volgende keer Mortieren meesturen Swiftor, was 33 rondes tegen mijn muur, lol Gevecht voor Steenos (24.04.2018 9:01:43) Swiftor[DND] uit ۞ NO NO ۞ vs Maan[-NO-] uit Steenos --------------------------------------------------------------------------------------------- Zwaardvechter........................4000(-0) - ............................................. Hopliet............................4269(-231) - ............................................. .............................................…