Search Results

Search results 1-2 of 2.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Hoi JosDaBoss, Jammer dat ikariam weer trouwe speler verliest,,, De info die je graag wilde hebben: -Heerser sinds: 03-11-2012 -Username: ὦiard -Waarom ik jouw account graag zou willen overnemen? Als een echte ikariam liefhebber, wil ik graag mijn steentje bijdragen aan het intact houden van de activiteit binnen ikariam, ook zou ik graag een extra uitdaging willen binnen ikariam door jouw account veder uit te bouwen. Gr. Wiard

• * Zeegevecht bij Suez (15.06.2017 17:37:16) Superkanon[H-B] uit Oslo vs The General[PACT] uit Polis, ὦiard[PACT] uit Lamborghini, swarovski K1 --------------------------------------------------------------------------------------------- Ramschip..............................0(-100) - Ramschip.............................125(-20) ............................................. - Vuurschip............................36(-105) Mortier schip..........................0(-70) - Mortier schip.............…