Search Results

Search results 1-20 of 42.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• DOMIK -vs- A-U

charon - - Diplomatie

Helaas gebeurt hier op het forum nu precies wat we wilden voorkomen. Het was de bedoeling in de oorlogsverklaring aan te geven dat we gewoon een robbertje wilden vechten. We wilden daarvoor geen "onzinnige" aanleiding gebruiken. Dat zou maar leiden tot een "onzinnige" discussie. Natuurlijk hebben we begin mei in de totale alliantiescore omhoog gekeken en ons afgevraagd of het toenmalige feit dat a-u zo'n 30 miljoen punten meer heeft een probleem is (voor ons niet dus). Natuurlijk werden er wat k…

• DOMIK -vs- A-U

charon - - Diplomatie

Hierbij verklaren we de oorlog aan A-U. Waarom? We kunnen natuurlijk zeggen dat ze groter zijn qua punten, dat ze wat piratenpunten weggekaapt hebben, dat hun eilanden groener zijn, dat het juni is, dat de temperatuur stijgt, dat .... Maar eigenlijk is het gewoon omdat we zin hebben in wat stoeien De oorlog begint a.s. vrijdag 6 juni 2014 om 19 uur. Er is maar één eis en dat is dat we het wel leuk houden. Een eis voor een eventueel einde van de gevechten vermelden we hier niet, daar heb je tensl…

• Gevechten tussen T-C en DOMIK

charon - - Gevechtsrapporten

Helaas was het niet meer goed mogelijk een wat groter gevecht aan te gaan. Wel hebben we wat kunnen oefenen. Gevecht voor Ruurlo (23.05.2013 17:30:17) Stoonbrace uit verkunshuksku vs Maarten01 uit Ruurlo ------------------------------------------------------------------- Zwaardvechter........840(-600).. - Zwaardvechter.......1270(-600).. Hopliet.............1001(-894).. - Hopliet..............862(-1151). Zwavelschutter.......168(-0).... - Zwavelschutter........92(-220).. Gyrocopter...........120…

• Gevechten tussen T-C en DOMIK

Terwijl onze soldaten net op een welverdiende vakantie waren gestuurd, werden onze steden bezocht door spionnen. Ook verscheen er zomaar een nieuwe stad. Toen onze en andermans steden tijdens de zondagsrust onaangekondigd bezocht werden door sujetten met minder vreedzame bedoelingen moest er natuurlijk snel wat geregeld worden. Gelukkig werden alle telefoons snel opgenomen en kon iedereen opgetrommeld worden. Nu is het wat lastig om rustig op te bouwen als je tegenstanders met generalen boven de…

• daid vs DOMIK (in de herhaling)

charon - - Diplomatie

Zeegevecht bij 火 kristalos (20.10.2012 19:24:44) martino uit wijn3 vs Teaser uit 火 kristalos, degenhard uit Ep Silo One, Adamas, Afdeling Epsi ------------------------------------------------------------------- Ram-schip............205(-170).. - Ram-schip............235(-140).. ................................ - Vlammenwerper..........3(-0).... Onderzeeër............57(-2).... - Onderzeeër............10(-12)... ................................ - Ballista schip.........1(-5).... Mortier schip...…

• daid vs DOMIK (in de herhaling)

charon - - Diplomatie

Als DOMIK aangevallen wordt kun je een tegenreactie verwachten. Daarom zijn we al vele weken lekker zonder gezeur met een aantal leden in gevecht met wat andere spelers. Die gevechten komen natuurlijk ook tot uiting in de aanvals- en verdedigingspunten. We zijn dan ook tevreden dat we met een aantal spelers in de top 100 staan. De meeste allianties die we vriendelijk vragen ons tijdens deze gevechten met rust te laten, doen dat ook. Helaas blijkt nu dat daid de uitzondering is. Aangezien de leid…

• Vrede

Na weken van strijd over en weer hebben Daid en DOMIK besloten de gevechten per direct te beëindigen. Hier kan een slotje op.

• We gaan vrolijk verder.

Soms gaat het goed, Gevecht voor verkunshuksku7 (19.05.2012 19:42:54) d_varkentje007 uit verkunshuksku vs arnhemmer uit Kristal, MacSnuiver uit Kristal ------------------------------------------------------------------- Zwaardvechter........100(-0).... - ................................ Hopliet...............54(-46)... - Hopliet................0(-200).. ................................ - Schutter...............0(-100).. Mortier...............30(-0).... - Mortier................0(-10)... Ram.....…

• Daid vs DOMIK

Zeegevecht bij Harmelen wijn (12.05.2012 22:23:36) charon uit JoaAr vs JoaAr uit JoaAr ------------------------------------------------------------------- Ram-schip.............73(-53)... - Ram-schip..............0(-176).. ................................ - Ballista schip........84(-12)... Scheprad-ram.........107(-42)... - Scheprad-ram...........0(-68)... Mortier schip.........84(-0).... - Mortier schip.........30(-0).... Onderzeeër............33(-0).... - ................................ Rock…

• Daid vs DOMIK

De 29e bracht niet heel veel bijzonders behalve dan deze zeeslag Zeegevecht bij ΔNemisis marmer (30.04.2012 0:12:27) aurora uit ΔAres kristal, ΔOdyssee zwavel, ΔNemisis marmer, MacSnuiver uit Zwammerdam, mendoza21 uit kristalstal, fort pig 2, varkenshok, Trekvogel uit Wijnjewoude, degenhard uit Ep Silo One, Mansion Epsilon, Home Slap Janus, Kronenberg vs martino uit marm2, charon uit verkunshuksku, ΔOrion marmer, Polis, Hadrian uit ΔAcheron wijn, Orpheus uit verkunshuksku -----------------------…

• TCC vs DOMIK (vervolg)

Aangezien er uit de leiding van tcc geen enkele reactie kwam, nemen we aan dat onze eisen ingewilligd zijn. Hier kan een slotje op.

• Daid vs DOMIK

Het was al enige tijd onrustig voor de poorten van de DOMIK steden door acties van daid spelers. Gelukkig, deze keer niet weer TCC denk je dan in een eerste opwelling (hoewel?). Zeegevecht bij Síorghrá Gael (21.04.2012 3:05:39) JoaAr uit Home Ville vs Vlinderke uit Síorghrá Gael ─────────────────────────────────────────────────────────────────── Ram-schip.............67(-0).... - Ram-schip..............0(-4).... Ballista schip........26(-0).... - ................................ Katapult schip..…

• TCC vs DOMIK (vervolg)

Ondanks dat we secret fighter herhaaldelijk hebben proberen duidelijk te maken dat we met hem niet verder onderhandelen blijft hij maar berichten sturen. Vragen van hem betrekking hebbende op de huidige situatie worden door DOMIK niet beantwoord. Daar heb ik de 16e vanaf geweken door hem nogmaals mee te delen dat er geen overeenkomst was tussen tcc en DOMIK omdat de leiders dat eerst mochten uitonderhandelen. Bij deze bevestigen we dat nogmaals en reageren we voorlopig enkele weken helemaal niet…

• TCC vs DOMIK (vervolg)

N.a.v. de berichten die je doorstuurde: Vlinderke liet me inderdaad weten dat ze -conform haar toezegging aan jou- haar troepen teruggetrokken heeft, dat heb je hierboven tenslotte al mooi beschreven. Natuurlijk heeft vlinderke mij ook verteld dat jij gezien had dat mijn vloot in jou haven lag (trouwens bedankt daarvoor, ik was ze al kwijt! Ze lagen namelijk niet meer in mijn eigen haven ). Orpheus heeft mij er op gewezen dat ik geen feiten moet verdraaien. Dat was tenslotte jouw enige vraag aan…

• TCC vs DOMIK (vervolg)

Waarom trek ik niet terug? Je ondertekent je berichten met "Je kan wel naar mij komen, maar je kan nooit terugkeren...!". Nu ben ik naar je toegekomen en nu kan ik volgens jou niet meer terugkeren, dus ik blijf maar even. De huidige overeenkomst is dat er geen nieuwe aanvallen gestart worden terwijl de vredesonderhandelingen plaatvinden. De havenbezetting stamt van daarvoor. Dat was overigens wel heel makkelijk bij een speler met 12k militaire score Als de onderhandelingen tot een bevredigend ei…

• TCC vs DOMIK (vervolg)

Blijkbaar duurt een periode van rust voor de leden van tcc niet al te lang. Nadat ze wat spelers van tks overgenomen hebben toen wij tks onder handen namen, begonnen de aanvallen van tcc weer opnieuw. En hoewel er beweerd wordt dat clowns "Wat ik nog even kwijt wil is dat wij altijd voor de fun vechten (waarom heet je anders Crazy Clowns :D), en niet om iets duidelijk te maken.", geloven we die uitspraak niet helemaal. Zeker niet als je een paar berichten later leest dat "The Crazy Clown heeft o…

• Zucht: gstyle was geen lid van TCC dus kan er geen sprake zijn van "ONZE leden bevrijd". De alliantie aanvraag doet ie pas vele uren later. spelernaam Verstuur alliantie aanvraag 01.03.2012 18:57:04 Alliantie -TcC- Aangezien de gevechten met TKS beëindigd zijn kan hier een slotje op.

• Nu slaan zelfs complete steden op de vlucht ;(. Gelukkig zijn de spionnen mee verhuisd dus die is wel snel teruggevonden. We gaan gewoon verder op zoek. En dan vind je wel eens wat. Dit kwam vanzelf naar ons toe en zag er hoopvol uit maar helaas werd er teruggetrokken. Gevecht voor Síorghrá Gael (29.02.2012 14:59:20) JoaAr uit The Hood m2 vs Gaius Mucius uit Urbs nova, charon uit Polis, martino uit marm2, Vlinderke uit Síorghrá Gael, nlx uit Neverland --------------------------------------------…

• Gevecht TKS, TCC, BBD vs DOMIK

Denk je dat met de vrede met TCC de rust terugkeert kom je maandagavond terug online en dan blijkt er een speler overgestapt naar TKS die na een eerder bericht van 'm over "ik vindt deze oorlog onzin " en "dat dit nutteloos is", blijkbaar meent iets duidelijk te moeten maken. Als je dan ook nog eens een bericht van orc-knight tegenkomt waar halve excuses gemaakt worden ga je maar eens intern overleggen. The battousai heeft overigens gelijk zijn naam maar weer eens gewijzigd in gstyle2012. Gevech…

• Gevecht TKS, TCC, BBD vs DOMIK

@ orc-knight: sorry dat ik je naam verkeerd getypt heb. Dat was niet de bedoeling. Quote from orc-knight: “ik weet dat jjullie plannen hebben maar op het begin toen we samen tegen domik wilde strijden kreeg ik weinig door. ik kreeg niet te horen wat jullie van plan waren. ik zal niet weten welke alliantie we moeten aanvallen maar diad is geen optie. zij liggen te ver weg en daar heb ik een goede band mee” Ik lees bericht 45 (zie quote) als antwoord van een speler van TKS op een bericht van een s…