Search Results

Search results 1-20 of 50.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Theater verdwenen???

falonso - - Vragen & Hulp

Het theater is weer klaar voor gebruik. Schoon gemaakt en al na die wilde nacht

• Oldskool op de koffie

falonso - - Gevechtsrapporten

Hoi Vosje, Ik vond het erg gezellig dat je gisteravond even bij mij kwam spelen Ik heb morgenavond weer wat klaar liggen. Kom je dan weer spelen voor de volgende ronde? Zelfde tijd, zelfde plaats? Groetjes! Zeegevecht bij Cepheus (01.01.2019 22:35:55) degekkevos[-O-] uit Kid Curry, Ψ Picta vs falonso-alpha[PoS] uit Cepheus --------------------------------------------------------------------------------------------- Ramschip............................112(-192) - Ramschip.........................…

• Theater verdwenen???

Jammer, het was vast een wilde nieuwjaarsnacht

• Nieuwe bouwplaats

Bedankt voor jullie reacties Nu nog even beschikbaar maken in de Mobile app

• Nieuwe bouwplaats

Sinds wanneer is er een nieuwe bouwplaats beschikbaar? (rechts boven in?) Zijn er nog meer updates die niet op het forum staan?

• Culturele Verdragen

falonso - - Diplomatie

King777 nog veel cv's, kunnen jullie hem helpen?

• Lijkt mij dat je moet zoeken in de regeringsvormen, en dan wel voordeel t.o.v. nadeel. Ik weet het niet helemaal zeker, maar dit lijkt het te zijn: Theocratie Voordeel: [*]De tevredenheid in steden met een tempel wordt verhoogt met +2 maal het succespercentage. De maximale bonus is +150. Democratie Voordeel [*]+75 tevredenheid in alle steden [*] [*]Verschil is dus -75. Nog geen 200 maar toch. [*]Is het zoiets wellicht, maar dan de juiste vormen die je had en nu hebt? [*] [*]ps: Wat ook niet mee …

• Toekomst

falonso - - Algemeen

Hoi Valisk, Bedankt voor je antwoord. Ik was er al een beetje bang voor... Hopelijk komt er weer eens wat in de toekomst Groetjes!

• Toekomst

falonso - - Algemeen

Dit jaar lees ik weinig tot niets over toekomstplannen of spelwijzigingen. Is dit wel elders bekend of zijn we na de merge klaar met Ikariam?

• Culturele Verdragen

falonso - - Diplomatie

Ik heb ook nog 6 open plekken op falonso-alpha, wie o wie? Ook falonso-delta heeft er nog 11

• Meer scheepsruimte

falonso - - Doorgestuurde Ideeën

@zephyra: Als men groter wilt worden kost dat toch altijd opofferingen? Lijkt mij dus wel logisch dat het op dit punt ook zo is. Voorbeeld: We gaan de gouverneurswoningen toch ook niet de zwavelkosten omlaag brengen, zodat je én kan vechten én kan uitbreiden? Als men de gouverneurswoning wikt upgraden kost dat ook een opoffering...

• Meer scheepsruimte

falonso - - Doorgestuurde Ideeën

Meer scheepsruimte is zeker welkom! Het kan met verhoging naar 600, bij 180 schepen toch 18k extra. Wat ik ook goed zou vinden is het maximum aantal handelsschepen dat je kunt kopen aanpassen van 18 naar bv 250 stuks. Hiervan is de goud-formule ook reeds bekend, dus ook een kosten goedkope oplossing.

• Stad explosie?

falonso - - Vragen & Hulp Archieven

Aha, het hoort bij ongedierte... Dat had ik er nog niet ingezien. Bedankt voor je antwoord! @Mod: Topic kan bij deze op slot.

• Stad explosie?

Wat gebeurt er met deze stad? OnCQbMA1.png

• Update 0.7.6 - discussietopic

falonso - - Algemeen

Quote from Rob: “Inventaris, die schatkist onder de shop c:” Bedankt!

• Update 0.7.6 - discussietopic

falonso - - Algemeen

Quote from zephyra: “Maar wacht nog even met stoppen. De update heeft ook wat leuks gebracht. Beloningen voor prestaties. Het leuke is, dat is met terugwerkende kracht gedaan. Kijk maar eens bij je prestaties. Met zo een groot account heb je er vast meer dan 100. En daar is minstens één premiumhandelaar bij. Er is zelfs een stadsverplaatsing bij.” Okee... Ik likte op 'verzamel' maar waar vind ik dit nu? Weet jij dat?

• Dat kan deels ook al: 'Drank van de wijsheid In al jouw academies wordt de basisproductie van onderzoekspunten verhoogd met 20%.' Verder zou je met Ambrosia kristal kunnen maken en daarmee punten kunnen omzetten in je academie (moet je wel een onderzoek voor hebben afgerond die dat mogelijk maakt.)

• Cine-theater

Dit lijkt wel op de melding die ik heb, maar onder de melding staat de aflopende timer: Momenteel is er geen voorstelling beschikbaar 9h 27m Bij jou is dat anders? Ter info: Over 9,5 uur is de voorstelling weer beschikbaar, dit heeft te maken dat ik deze pas na 12 uur weer mag kijken. Werkt bij mij dus goed.

• Culturele Verdragen

falonso - - Diplomatie

falonso-delta zit weer even vol, bedankt allen!

• Culturele Verdragen

falonso - - Diplomatie

Op falonso-delta heb ik nog 7 plekjes over, wie o wie?