Search Results

Search results 1-20 of 453.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• BOG vs TRRR Gevechten

Super-Mattie - - Diplomatie

Gevecht voor ۞Proost2۞ (24.09.2012 0:53:43) Super-Mattie uit Ternate, ۞Proost2۞, Larve_q uit Myst, Ternate, Elly uit Ternate, Saint Doekoe uit Ternate, Vinkiiieee uit ۞Proost1۞ vs theov uit ۞Gieteling۞, gerrie8888 uit ۞spoed 6۞, ۞Proost1۞, realist001 uit Zwavel 2 ------------------------------------------------------------------- Zwaardvechter.......5446(-1753). - Zwaardvechter.........26(-2764). Hopliet.............4877(-1979). - Hopliet...............36(-3435). Schutter............1235(-0)....…

• Allereerst ING bedankt voor de gevechten het was wel leuk weer ff wat te doen te hebben Hier is het hele gevecht van rudolf Gevecht voor Rudolf (08.09.2012 0:12:39) Super-Mattie uit Soepie, Priya, Vosje G, Rudolf, Eros uit Priya, Vosje G, Moats uit Priya, Soepie, Vosje G, Cleo uit Priya, Soepie, Secret woman uit Priya, Vosje G, Soepie, EC Rider uit Priya, Vosje G, Nyx, pz striker uit Vosje G, Priya, Onno uit Vosje G, Mell uit Vosje G, Priya, Shadowking uit Vosje G, Nyx, rptje uit Priya, Vosje G,…

• Quote from IM_Mike: “TRRR is spontaan een miljoen aanvalspunten gestegen. Echt netjes! Tussen twee haakjes: Een strijd tussen twee allianties is sinds de nieuwe regels automatisch een oorlog. Hier is echter niet automatisch bashing-opheffing aan verbonden. Die dient apart aangevraagd in een andere subsectie. Alboltdrogo werkt nu aan aparte benamingen voor een strijd met en zonder bashingstoestemming om de lading te verlagen. Suggesties kunnen nog steeds ingediend worden. ;)” Zooooooooooooooooooo…

• Quote from darksinth: “Topic verplaatst naar de juiste sectie. (gevechten tussen 2 of meer allianties, dus wordt het als oorlog aangeduid) ~Darksinth 5/9/2012 22:17” Waarom maak jij er zomaar een oorlog van als dat het helemaal niet is ? Ik heb helemaal geen zin in al dat gezeik via het forum over al die oorlog regels, maar aangezien jij blijkbaar voor 2 allies besluit dat het wel een oorlog is terwijl je niet eens in 1 van beide allies zit dan gelden hier dus ook de oorlog regels ? Dus vanaf nu…

• Ja ik snap ook niet waarom dit opeens tot oorlog verklaart word door het team terwijl beide partijen dit niet eens wensen Beetje raar om dat zomaar te doen en zomaar alle topics op te splitsen dat is nergens voor nodig. Beide partijen zijn sportief dus dat is gewoon onzin. Omdat dit blijkbaar een cr topic is zal ik dan ook maar een cr posten.............. Een voorlopige tussenstand van een van de landgevechten vanaf vanaf ronde 1 Gevecht voor Rudolf (06.09.2012 22:27:39) Super-Mattie uit Soepie,…

• Quote from embio: “Beste mensen Hou zou je zelf reageren als je in die persoon zijn schoenen staat. Natuurlijk zou ik mij verweren tegen die aanvallen. Maar hoe lang hou Je dat vol? Ik weet zeker dat er maar weinig spelers zich degelijk kunnen Verweren tegen een volledige alliantie. Mijn boodschap aan de speler die dit blijft volhouden, doe zo verder. En geef de moed niet op. Er zijn zeker genoeg spelers die je willen helpen” Als ik in die situatie zat zou ik meteen opnieuw beginnen of mijn stad…

• Ik vraag het ook altijd hoor, maar als ze niet luisteren dan val ik ze gewoon aan tot ze weg gaan. Tja het is wat je wegjagen noemt, je kan net zo goed iemand in het centrum 6x per dag per stad aanvallen en dan is er niks aan te doen, dit is heel simpel op te lossen gewoon verhuizen, dat is voordeliger voor beide partijen. De ally heeft dan eindelijk het eiland wat ze zo graag wilde en jij word niet meer aangevallen. Beetje raar dat mensen klagen dat ze worden aangevallen als ze op een ally eila…

• Quote from Shim: “Quote from Lootje: “ Ik snap je wel, tuurlijk, en ik denk dat jou mening word gedeeld met heel ikariam. Maar bekijk het even vanuit Gameforce, zo'n accountmanager ziet hier flink geld in, die zou zich nooit en te nimmer druk maken omdat er een speler hierdoor in de nesten komt. zwart op wit gezien, dit zal nooit veranderen, sterker nog, stadsverplaatsingen ( en de donaties van daydream ) zijn de beste inkomsten voor het bedrijf. Als er kleinere spelers het niet eens zijn met de…

• TS vs TRRR acte III

Super-Mattie - - Gevechtsrapporten

Vinkie dat kan mooier he Gevecht voor Menhir (09.03.2012 15:17:02) pz striker uit marmer, marmer3, Super-Mattie uit marmer3, Super Dorp 02, Super Dorp 01, steen eiland 3, Wiebe uit marmer3, Flame uit marmer3, Moats uit marmer3, steen eiland 1, steen eiland 3, Saint Doekoe uit steen eiland 1, marmer3, rptje uit marmer3, Slaine uit marmer3, St Pancras, jessica uit marmer3, Secret woman uit marmer3, Little Italy, Homebase-six, Menhir, Vinkiiieee uit marmer3, EC Rider uit marmer3, Makrooy uit marmer…

• Tic ook Dat is de enige die je gemist hebt.

• Quote from Papi: “@ redlum: het gevecht gewonnen? Hoe kom je daarbij? Het gevecht is gestopt door een bug... Er stond aan beide zijden nog legers voor de komende 48 uur.” Redlum bedoelt dat hij bij de winnaars staat aangegeven in het gevechtsrapport. Omdat wij de muur hadden verslagen nadat alles weg was, waren wij blijkbaar opeens de "winnaars" geworden.

• Haha was het maar zo'n feest. De generale score van iedereen is al gedaald, dus kan me niet voorstellen dat je ze nog terugkrijgt. Want ook betaal je er geen goud meer voor, dus vrees het ergste

• Quote from Makrooy: “Je titel klopt volgens mij niet, dit is niet het grootste delta gevecht aller tijden, das die van ING vs TS????” Dat was de langste. Dit is de grootste dus het klopt wel

• Quote from The underdog: “Ik vind het raar dat enkel de troepen van de verdedigers weg zijn... Ik vind dit een blaam voor ikariam, sorry voor de harde kritiek en woorden, maar we staan op punt om het grootste record ooit te breken en dan dit. Veel mensen hebben ambrosia, goud en veel tijd hierin gestoken om dan zo teleurgesteld te worden. Ik hoop dat hier ook naar de oorzaak van het probleem word gezocht.” Nee, onze zijn ook weg. Maar wij hadden er in 10 minuten nieuwe troepen staan. Daarom hebb…

• Het is voorbij. Wij kwamen aan bij de stad met verse legers, omdat we bang waren dat jullie er nog stonden Toen stonden wij tegen een muur en die hebben we omgegooit. Daarna vochten we 1 ronde tegen elkaar en hebben we teruggetrokken. De stad is nu ook al bezet. En bijna op de knieen ? xD Het hele eiland was in onze handen

• EHm even voor de duidelijkheid. De units komen niet terug. Ze zijn dood foetsie, verslagen ze hebben zelfmoord gepleegd, of zijn uitgemoord door een ziekte. Maar alle units die in het gevecht waren zijn van de aardbodem verdwenen en je krijgt er niks voor terug en ze komen ook niet meer tevoorschijn in je steden. Alles is gewoon weg.

• Ze staan zeker ook niet bij vermiste troepen he ? Die van mijn zijn opeens ook allemaal foetsie.

• Zwavel gezocht!!

Super-Mattie - - Handel

Handig zo'n topic had ik aan moeten denken Maar ik wil ook graag zwavel kopen en ik koop alles op, voor de hoogst mogelijke prijs in de handelspost. Dus ik zie graag handelsverdragen binnenkomen

• Trrrrrr Plunderen

Super-Mattie - - Delta archieven

Ben niet boos hoor Maar vind het altijd zwak, om mensen te gaan vragen andere te plunderen als ze net een groot gevecht achter de rug hebben. Maar als jij dat wel wilt prima dan weet ik meteen hoe jij op het spel kijkt

• Trrrrrr Plunderen

Super-Mattie - - Delta archieven

Leuk zo'n topic dat druipt van de sportiviteit thumbdown.png Als je zo boos bent op spelers pak ze dan zelf ipv nu stoer te gaan doen na een groot gevecht. Maargoed niet iedereen kan het opbrengen sportief te zijn zoals blijkt. Daarom mijn dank aan Papi die het wel netjes is Succes met de rebuilt in ieder geval en je staat morgen bij mij op de stoep neem ik aan ?