Search Results

Search results 1-20 of 154.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Account overname

sjakiel - - Accountruil Archief

Haha Ja heb zelf nu mijn laagste account overgehouden door de emerge... 180K Terwijl alpha iets van 5 mil was en mijn gamma ommenabij de 10mil... Zie het niet zo zitten om weer een account van af te grond af aan te moeten opbouwen....

• Account overname

sjakiel - - Accountruil Archief

Beste medespeler! Na een erg lange tijd niet meer te kunnen hebben spelen weer terug van weg geweest! Ik kan zelf niet meer om mijn oude accounts inloggen tot grote frustratie en zoek dus een leuk account om weer te kunnen spelen. Hoop snel iets te horen! Mvg Sjakie :thumbsup:

• DND tegen TMP

sjakiel - - Gevechtsrapporten

@DJ Het feit alleen al dat ze terug trekken zodra ze inzien dat Dnd&LAB te sterk voor ze zijn ook al vechten ze ''samen'' met TMP zegt al genoeg toch? Ook springen ze meteen in de vakantie modus en moeten wij voor de zoveelste keer maar weer naar hun toe komen...Wordt en een klein beetje gek van dit soort acties....In ieder geval weer Super gedaan -NO-!! voor de zoveelste keer bemoeien met andermans oorlog... Ook goed voor jullie eerbetoon aan gamma!! @Dnd zie ik nou goed dat jullie iets van 350…

• Geen probleem! De meeste van -NO- zitten zoiezo veel te ver varen en de belangrijke leden die zijn toch in vm gesprongen! :p :tres: Jouw vloot keert terug naar LAB Sulferius na de plundering van ZooCity IX en heeft als buit: 13107 Bouwmateriaal 35269 Wijn 13036 Marmer 13036 Kristalglas 13049 Zwavel Jouw vloot keert terug naar LAB Sulferius na de plundering van ୭ Hazepolder en heeft als buit: 16009 Bouwmateriaal 10260 Wijn 62730 Zwavel Jouw vloot keert terug naar LAB Sulferius na de plundering va…

• Ik heb niet gezegd dat dit No leden zijn toch? Heb alleen vermeld dat omdat jullie terug trokken ik andere personen moest gaan zoeken om gs bij weg te halen.. Maar zo te zien klopt er iets niet!...

• Nu de alliantie no terug getrokken heeft, of ze niet meer verder durfden of dat ze geen zin meer hadden of welke andere reden dan ook zitten wij wel met veel overtollig leger en daar moet natuurlijk iets nuttigs mee gedaan worden! Dus ben het weekend maar op wat plunder tochtjes geweest! Omdat ik geen link mag plaatsen hier naar steden heb ik alle stadsnamen maar veranderd in *********** Binnen kort nog een leuke lijst met goederen! Jouw vloot keert terug naar *********** na de plundering van **…

• DND tegen TMP

sjakiel - - Gevechtsrapporten

Beetje jammer dat -NO- zich nu al terug trekt uit de strijd!! Eerst vol erin tegen Dnd omdat jullie samen met tmp sterk staan?? Vervolgens maakt tmp niks klaar en trekken jullie terug omdat je het allemaal zelf op moet knappen?? Sjakie snapt het niet meer...en zit nu met een leger en zonder doelwit!!..... Groetsels

• TTV vs. BEES

sjakiel - - Diplomatie

Paping tot nu toe heb ik me nog niet bemoeid met de oorlog toch? ^^ Wie zegt dat ik daar op het eiland een stad bouw om in gevecht te gaan met bees? Misschien doe ik het wel om ons gebied daar te versterken,kosten te besparen of om van jou lvl5 hep wonder gebruik te maken?? Aangezien ik normaal gezien 7 steden heb en er 3 bij kan bouwen kan ik overal op de Alpha wereld opduiken! ^^ Nu even serieus! Ik heb vorige week al gemeld, ook toevallig in dit topic dat ik misschien toch maar even bij julli…

• TTV vs. BEES

sjakiel - - Diplomatie

A-ceetje, dat lijkt me wel een leuke deal!! En tigr3 niet zo boos doen op Sebas hé!! ^^ Mocht je een zondebok zoeken kom maar op, ik kan t hebben!! :pump: Sannie misschien dat ik binnenkort toch even kom kijken als jullie wat leuke gebouwd hebben om mijn vlootje uit te testen ^^

• TTV vs. BEES

sjakiel - - Diplomatie

Ik moet eerlijk toegeven dat onze alliantie de alliantie TTV al aardig wat generale had voor de oorlog.. Bees daarin tegen had ongeveer 300k generale totaal... Jammer dat we een alliantie zoals bees aanvallen waar bijna alleen BoB de bouwers in zitten op een enkeling na, en dat we hun niet eerst een weekje of iets langer voorbereid tijd geven! Voor de rest leuke gevechten in de oorlog waar ik me niet laat zien! Mvg Sjakiel [u][align=center] Alpha: TTV (Together to victory) 2,7mil Gamma: LAB (Lab…

• HOF #3 TMP vs LAB

sjakiel - - HoF

Mooi gedaan TMP!! Lekker battle (gevechten) allemaal!!! Generalen...............-306,710 Waarvan ongeveer 100k van mij -_-' (beetje jammer maar hoort erbij :p) Op naar de volgende en daar voorbij!!!

• Ghehe ik weet al wie dit gaat winnen en dat is niet de alliantie waar ik me momenteel in bevindt!! Succes titans en vms jullie zullen het nodig hebben!!!

• TMP vs LAB

sjakiel - - Alliantie Aankondigingen

Let ik even een paar uurtjes niet helemaal goed op met het bovenstaande als resultaat! Netjes gedaan tegen zo een overmacht kon ik niet op!

• TMP vs LAB

Zo die stad is helemaal leeg ^^ Gevecht voor Ecolania (05.04.2013 0:24:30) Sjakiel uit Mannie vs Darghan uit Ecolania ------------------------------------------------------------------- Zwaardvechter.........45(-5).... - ................................ Mortier...............30(-0).... - ................................ ................................ - Muur...................5(-2).... ------------------------------------------------------------------- Generalen verloren............-6 - General…

• TMP vs LAB

Gevecht voor Ecolania (04.04.2013 2:46:55) Sjakiel uit Mannie vs Sinured uit Granburg ------------------------------------------------------------------- Zwaardvechter.......4871(-0).... - ................................ Hopliet.............4261(-7).... - ................................ Zwavelschutter.......415(-0).... - ................................ Gyrocopter...........381(-0).... - ................................ Bombardier...........125(-0).... - ................................ Ram...…

• TMP vs LAB

Zeegevecht bij Reigers (02.04.2013 19:09:11) Sjakiel uit Reigers 2 vs Werkendam uit Reigers ------------------------------------------------------------------- Ramschip.............553(-36)... - Ramschip..............57(-96)... Stoomram.............820(-0).... - Stoomram...............0(-39)... Mortierschip.........124(-0).... - Mortierschip...........0(-10)... Rakettenschip.........90(-0).... - ................................ Snelheidsschip.......269(-0).... - ................................ …

• TMP vs LAB

Hij had toch iets te veel front en flank staan en ik net te weinig morts bij om normaal te kunnen waven. Dus heb gewacht tot zijn munitie op was de schade positief zou keren voor mij en strategisch terug getrokken!! Zeegevecht bij Zuidoost (01.04.2013 23:43:07) Sjakiel uit Reigers vs Werkendam uit Zuidoost ------------------------------------------------------------------- Ramschip.............589(-192).. - Ramschip............2084(-192).. Stoomram.............820(-142).. - Stoomram............1…

• TMP vs LAB

Niet zo slim om dit in elke haven te laten liggen ^^ Toch weer 10k generale weg op dag 1 bij de nummer 1 generale van gamma :p Zeegevecht bij Reigers 3 (01.04.2013 16:11:07) Sjakiel uit Reigers vs Werkendam uit Reigers 3 ------------------------------------------------------------------- Ramschip..............37(-54)... - Ramschip...............0(-153).. Stoomram..............44(-6).... - Stoomram...............0(-39)... Mortierschip..........30(-0).... - ................................ Rakette…

• TMP vs LAB

Gevecht voor Reigers 2 (01.04.2013 11:16:06) Sjakiel uit Reigers vs Werkendam uit Reigers 2 ------------------------------------------------------------------- Zwaardvechter.........94(-6).... - ................................ Mortier...............18(-0).... - ................................ ................................ - Muur...................6(-1).... ------------------------------------------------------------------- Generalen verloren............-7 - Generalen verloren.............0 …

• TMP vs LAB

Zeegevecht bij Reigers 3 (01.04.2013 9:54:30) Sjakiel uit Reigers vs Werkendam uit Reigers 3 ------------------------------------------------------------------- Ramschip.............103(-48)... - Ramschip.............153(-48)... Stoomram.............249(-0).... - Stoomram..............39(-61)... Rakettenschip.........45(-0).... - ................................ Snelheidsschip........64(-0).... - ................................ -------------------------------------------------------------------…