Search Results

Search results 1-20 of 347.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Zeegevecht bij Polis (07.02.2019 20:06:53) Djadde[DND] uit Tzulandris, blub, Δ Onyx-k, hikmet[DND] uit Central Harbour, Polis, Weapon Harbour, Psyllobora, ۞RIP -Albert-۞, Polis, zwaafie nee, blub vs Don Diablo[TTV] uit Polis, Hemeroc[TTV] uit Tzulandris, Polis, Psyllobora, Polis, blub --------------------------------------------------------------------------------------------- Ramschip............................681(-516) - Ramschip..............................0(-792) Mortier schip.............…

• geen blabla, maar Boemboem!!!

Djadde - - Gevechtsrapporten

Zeegevecht bij Far Harbour (06.02.2019 21:12:10) cleo t[TTV] uit Weapon Harbour, Far Harbour vs Djadde[DND] uit Δ Onyx-k --------------------------------------------------------------------------------------------- Ramschip.............................632(-72) - Ramschip.............................240(-72) Mortier schip..........................42(-0) - Mortier schip.........................168(-0) Stoomram.............................418(-22) - Stoomram.............................151(-49) Ond…

• Laatste post

Djadde - - Spam

~ wie wil er een zojuist gebakken appelflap? [zal wat worden zeg. /me neemt een hapje, bepaalt straks het nieuwe Forum de laatst post? ]

• Discussie over toekomstig forum

Djadde - - Algemeen

Zo stil, iedereen vol gedachten hoe het zal worden, met stomheid geslagen, of afwachtend.... Op het Engelse forum is er al een gesprek aan het ontstaan. Met iets meer info. board.en.ikariam.gameforge.com…postID=728395&#post728395 Ik zelf vind het jammer als de info van alle gevechten verloren gaat, maar zie mezelf ook niet alles kopiëren. De heftige discussies van de begintijd van voor de merge, ze zijn onze geschiedenis. Hoe zal het worden dadelijk?

Het was rustig,cool.png maar vast vloot sturen naar een haven, als je naar de kapper moet, werkt vandaag niet. crazy.png Zeegevecht bij MisterRubish (31.01.2019 14:38:15) DaniBaba[TTV] uit Plof DND, Polis, Weapon Harbour vs Djadde[DND] uit Δ RegenboogGlas --------------------------------------------------------------------------------------------- Ramschip............................692(-108) - Ramschip............................270(-108) Mortier schip..........................84(-0) - Mortier …

• zeegevecht bij Pinky

Djadde - - HoF

Zeegevecht bij Pinky Zeegevecht bij Pinky (30.01.2019 21:57:03) Thug[TTV] uit Plof DND, Central Harbour, draak_kalkoen[TTV] uit Plof DND, PEACE 03S, groeimarmer, Hemeroc[TTV] uit Polis, tobbertM, Pinky, Blub vs Djadde[DND] uit Δ Teasing_Fun, Δ DisturbedWijn, Δ Onyx-k, Δ FarFarAway-p, Pinky, sensei moggie[DND] uit 1zuipfeest, Erebus[DND] uit 1010101, Pinky, Weapon Harbour, Daan4K30, Nieuw UDs --------------------------------------------------------------------------------------------- Ramschip...…

['Zeegevecht bij Pinky'] Zeegevecht bij Pinky (30.01.2019 21:57:03) Thug[TTV] uit Plof DND, Central Harbour, draak_kalkoen[TTV] uit Plof DND, PEACE 03S, groeimarmer, Hemeroc[TTV] uit Polis, tobbertM, Pinky, Blub vs Djadde[DND] uit Δ Teasing_Fun, Δ DisturbedWijn, Δ Onyx-k, Δ FarFarAway-p, Pinky, sensei moggie[DND] uit 1zuipfeest, Erebus[DND] uit 1010101, Pinky, Weapon Harbour, Daan4K30, Nieuw UDs --------------------------------------------------------------------------------------------- Ramschi…

• Laatste post

Djadde - - Spam

/me geeft cooldog een beker; nu niet te hard blazen, gewoon kleine slokjes, warm is ie ook lekker!

• Laatste post

Djadde - - Spam

/me warmt de chocomelk weer op en deelt uit.

• Laatste post

Djadde - - Spam

mmmmm, chocolademelk.....en dan ZZZZzzzzZZZzzz soms is IKA vermoeiend , hihihi

• Oldskool op de koffie

Vosje en Rosie: Bedankt voor het vermaak! Weer wat leven terug op zeta P.S. @ vosje; zal volgende keer proberen mijn vloot op de juiste lokatie neer te leggen

• Laatste post

Djadde - - Spam

ik was ook verbaasd over de bouwplaats, maar in sommige steden is ie wel handig. Jammer dat je hem in de App niet kunt zien en gebruiken (zou voor mij echt handig zijn, op mijn gebrekkige foon, doet de App het, voor zover hij het doet, prima. Maar in de browser krijg ik het beeld niet passend en loopt alles vast.)

• Laatste post

Djadde - - Spam

Leuke stukken als je terug leest Ga je weer schrijven Sannie, of was je meer een lezer?

• Laatste post

Djadde - - Spam

Soort long-drink glas?! En genieten duurt nooit te lang toch? ./me houdt haar glas bij :))

• VETE ROOD VS BLAUW !

Djadde - - Diplomatie

Zeegevecht bij Starmie (24.10.2018 23:46:15) Djadde[ROOD] uit Helios, Daan4K30, Winetown VI vs Swiftor[BLAUW] uit Starmie, Bengel[BLAUW] uit Grilling, Helios, Polis I 777, Starmie --------------------------------------------------------------------------------------------- Ramschip.............................282(-96) - Ramschip..............................0(-115) Vuurschip.............................41(-31) - Vuurschip.............................0(-239) Mortier schip.........................…

• Laatste post

Djadde - - Spam

Meestal krijg ik mijn rode wijntje in een wijnglas, drink jij dan bier uit een thee of koffie kopje?

• Wanneer gaat de stekker uit Ikariam?

Djadde - - Algemeen

Ik werd week gefeliciteerd met 10 jaar ikariam. Vind het nog steeds leuk om te spelen. Ik speel in browser met ondersteuning van de App. Die is erg handig omdat je meldingen ontvangt op je telefoon. Het ika-Forum *levend houden* doe je samen even off topic; Rode kanariepieten? Beetje lief jij Blauwe smurf! bovendien; Ik heb Mortva Nesreca nog uitgenodigd voor rood tegen blauw, maar misschien heeft hij de forum pm. niet gelezen.

• Kunnen de spelers wel op het driehoekje klikken om hun ongenoegen over de speler te uiten? Op grond waarvan zou dat dan een ban kunnen veroorzaken. De reden is nog niet vastgelegd, begrijp ik dat goed? Dus moet er een voorstel tot wijzigen naar een nieuwe regel komen? Hoe kunnen wij als spelers zoiets aanpakken? greetz Djadde

• Vreselijk vervelend! Uiteindelijk heb ik mijn stad daar afgebroken. Twee jaar praten en wachten; af en toe zette hij hem aan in het 1e jaar en dan na een dag of 6 weer uit. Tempel inactief maken, lijkt me niet echt de oplossing die je wilt. Speler inactief maken, door het kunnen melden van ongeoorloofd spelbederf, misschien? Dus mijn vraag: is dit geoorloofd, wat vinden andere spelers?

• Laatste post

Djadde - - Spam

Dank je wel, lekker hoor,