Search Results

Search results 1-20 of 198.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Overlijden Rush

zephyra - - Wereld Discussie

Altijd naar om te moeten horen, ondanks ik Rush niet heb gekend. De familieleden en vrienden veel sterkte toegewenst.

• Theater verdwenen???

zephyra - - Vragen & Hulp

Zag het ook net. Flauw.

• Nieuwe bouwplaats

Klopt. Ik had daar ook al een opmerking over geplaatst, maar besloot dat in de spamsectie laatste post te doen omdat dat de enige plek was waar nog wat activiteit was.

• Ken je dat? Tegenaanvallen van barbaren. De eerste 20 levels stelt dat niet veel voor. Daarboven houden ze je een tiental rondes bezig. Maar vanaf lvl 40 gooien ze bijlwerpers in de strijd en daar gaat wat mis. Praktijkvoorbeeld: Babarendorpje level 42 tegenaanval. 1150 eenheden, waarvan 280 bijlwerpers en 55 kats, maar geen piloten (barbaarse gyro's). Die 55 kats worden dus in 2 rondes vernietigd en daarna staat dat legertje tegen muren aan te beuken waar nog geen krasje opzit.... Maar met een …

• Laatste post

zephyra - - Spam

Dit was het laatste draadje waar nog wat gebeurde. Wordt het nu hier ook al stil? Nee toch? Moet wel zeggen ik moest echt zoeken om het te vinden. Is er wat veranderd of zo? Wel lekker die spam sectie. Kun je tenminste zomaar een eind weg tikken zonder dat iemand begint te zeuren over of-topic of dat het ergens anders moet. Btw Heeft iedereen al gezien dat we weer een extra bouwplaats hebben? Dat werd bijna geruisloos, zonder vooraankondiging, zonder discussietopic, als nieuwe update gedropped d…

• Theatertje werkt weer niet

zephyra - - Klachten & Bugs

Helder momentje gehad. Google chrome opgestart en het theater uitgeprobeerd. En het filmpje draait gewoon... Na 2 filmpjes toch nog even terug naar firefox om het derde filmpje uit te proberen, maar nee, het stopt weer. Derde filmpje afgedraaid op chrome. Het blijft iets duisters, internet. Maar als het zo moet dan moet het maar zo. Ik ga me er verder niet meer in verdiepen.

• En toen bleef het stil.. Sorry, maar zo gaat het altijd. Niemand zal je hier de fijne kneepjes van een goed gevecht uitleggen. En ook niet hoe je zo efficiënt mogelijk een i'tje leeg haalt. Als je je dat eigen wilt maken, kun je het beste lid worden van een ally. Eentje uit de top 10 aanvalspunten of zo. Er zijn genoeg spelers die je dan willen uitleggen hoe e.e.a werkt. Maar niet hier.

He vervelend. Dan is het geen bug, maar ligt het bij mij. Van alles geprobeerd. Geschiedenis volledig gewist met cookies en buffers en al. Moet je overal weer inloggen, maar dat is eigenlijk wel eens goed. Iemand nog tips? Anders laat ik het er gewoon bij. Zo veel scheelt het nou ook weer niet. Ik ga wel weer dagelijks een barbarendorpje doen. Worden die jongens ook weer eens bezig gehouden.

Het is heel lang goed gegaan. Maar nu is het weer mis. Na 16 seconden spelen probeert mijn browser (firefox) het volgende stukje film te laden maar dat lukt niet. Geldt voor alle drie de gunsten. Wisselen van stad helpt ook niet. Heeft iedereen dat? Of is het een dingetje binnen mijn computer?

• Culturele Verdragen

zephyra - - Diplomatie

Zephyra heeft weer 6 CV's te ruil.

• Ik had het zo niet eens begrepen. Ik kom eigenlijk nooit verder dan Mattis de Machtige. Maar ik stuur ook niet altijd mijn schepen mee bij de eerste ronde. Die zijn altijd wel ergens onderweg. Ik stuur ze vaak pas tijdens de opbouw. Wat hops en een paar mortieren zijn dan voldoende.

• Quote from henkzor: “Ik vind het wel jammer dat er wordt gedaan alsof een oorlog leuk is, er gaan een hoop arme burgers dood in Syrië, Jemen, Gazastrook en in andere landen in het middenoosten. En dan gaat men hier vervolgens doen alsof oorlogen leuk zijn. Ik vind dit echt erg jammer ” Hier heb je ook al een discussie over gestart in "klachten en bugs" Daar staat die ook verkeerd, dus die zal wel worden verplaatst door een mod. Ik ga die discussie graag met je aan.

• Marganilisatie van oorlogen

zephyra - - Algemeen

Maar wat heb je tegen oorlog dan? Leg eens uit? Voetbal is ook oorlog. En wat denk je van schaken? Oorlog, zwart tegen wit!

• heliostoren alliantie

zephyra - - Ideeën & Suggesties

Mij dom noemen en in 1 adem een slotje vragen, zodat ik niet meer kan reageren? lafjes, maar goed. Krijg je toch nog een pragmatisch advies van dit dommertje. Verander eerst je naam in de naam die je de toren geven wilt. Kost niets, zelfs geen moeite. Bouw dan de toren en verander dan je naam terug. Simpel toch?

• Fenicische schepen

Heel af en toe zijn ze in de aanbieding: De eerste 7 voor 49 ambro per stuk (Heb er ooit een notitie van gemaakt). Scheelt toch 91 ambro. Maar of het zinvol is daar op te wachten, weet ik niet.

• Architektenbureau aangepast?

Ik speel Ika nu 9 jaar, maar ineens viel het me op dat er een tekenaar lekker in het zonnetje bezig is op een tekenbord. Is me dat domweg nog nooit opgevallen, of is het architectenbureau aangepast? (Voor de jongeren onder ons; lang lang geleden toen Auto cad nog niet bestond, werden gebouwen getekend op een verstelbaar bord met 2 haaks op elkaar gemonteerde linialen. De tekenaar deed dat meestal staande.)

• "selecteer alles" knop

Knopje voor dit, knopje voor dat, daar moeten we echt tegen waken vind ik. Maar dit is wel een handige suggestie. Doen!

• heliostoren alliantie

Tegen. Volgens mij is het een stukje psychologie. Die toren kost een hoop geld, maar dan staat je naam er op tot in de eeuwigheid. En dat is natuurlijk heel leuk en een aansporing om ook eens zo een toren te bouwen. Behalve als je kunt kiezen voor een andere naam. Dan durft niemand meer te kiezen voor zijn eigen naam want dan wordt je beschuldigt van egotripperij. Tenzij je Trump heet natuurlijk.

• Vinkjes bij de burgemeester

Mag slotje op. Alles is (geruisloos?) opgelost. Zelfs de kwestie vinkje- balkje. Je kunt nu overal op klikken. Het werkt gewoon

• Beetje off topic; Helaas is die tutorial niet beschikbaar voor de veteranen. ik heb het niet kunnen vinden. Quote from Rodeo: “Zou wel iets duidelijker in de tutorial vermeld kunnen worden ” Wil ik nog even voor waarschuwen: Dat komt ook in de helpfunctie voor. Het is echt Ikariam om niet alles klip en klaar duidelijk te maken en sommige dingen zijn zelfs niet (meer) waar. Dat hoort nu eenmaal bij Ikariam.