Search Results

Search results 1-20 of 371.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Laatste post

Mad-Dog - - Spam

Heerlijk Djadde!

• Laatste post

Mad-Dog - - Spam

Quote from Djadde: “/me geeft cooldog een beker; nu niet te hard blazen, gewoon kleine slokjes, warm is ie ook lekker! ” Ik weet niet.... daar had toch echt mad-dog moeten staan..... ik denk dat je de verkeerde dog hebt!

• Laatste post

Mad-Dog - - Spam

Hmz ik kies toch echt voor warme chocomel of ranja!

• Laatste post

Mad-Dog - - Spam

Toch wel jammer dat we geen dislike knop hebben............

• Laatste post

Mad-Dog - - Spam

Yes oliebollen nog!!! Jam jam! De beste wensen idd allemaal en uhm sorry.... de olie bollen zijn weer op....

• Laatste post

Mad-Dog - - Spam

Lol ik had net te weinig plek dus wat academies moeten slopen helaas, een aankondiging was fijn geweest hihi. Ik vond het ook al stil. Gelukkig weer wat leven in het topic

• Laatste post

Mad-Dog - - Spam

Quote from Sannie`: “Heb ik de afgelopen 6 jaar iets gemist? ” Uhm ik hoopte dat je ging zeggen dat je mij hebt gemist........... Dat was het goede antwoord natuurlijk! Of bedoelde je dat niet?

• Laatste post

Mad-Dog - - Spam

Ik vind toch dat we hier een soort van drink probleem hebben! Denk dat we een beter voorbeeld moeten stellen. Laten we het maar over eten hebben. Djadde, wanneer bak je weer iets?

• VETE ROOD VS BLAUW !

Mad-Dog - - Diplomatie

Het was heel gezellig, volgende keer sluit ik zeker weer aan!!! (mag ik dan weer bij moppersmurf haha lol, sorry, was mijn idee..... kon het niet laten....)

• VETE ROOD VS BLAUW !

Mad-Dog - - Diplomatie

Ik vind het weer erg gezellig gaan allemaal!!! Leuke sportieve strijd met veel lol. Poker die had me een paar keer goed te pakken. Gelukkig lukte het mij ook weer eens om wat te jagen: Zeegevecht bij Daan2P30 (25.10.2018 21:21:44) War-Dog[BLAUW] uit DND Bloody Verw vs Dreadnought[ROOD] uit Isis Z --------------------------------------------------------------------------------------------- ............................................. - Vuurschip.............................0(-108) Ramschip......…

• Laatste post

Mad-Dog - - Spam

Ik zet een pot thee in het topic.

• Garnizoenslimieten

Mad-Dog - - Vragen & Hulp

Ach dat soort dingen overkomen mij stiekem heel vaak. Ken gebeuren!

• VETE ROOD VS BLAUW !

Mad-Dog - - Diplomatie

Ik heb mijn plicht weer gedaan. Zeegevecht bij A Marmer3 SAP (13.10.2018 21:12:14) War-Dog[BLAUW] uit A Kristal 1 vs Djadde[ROOD] uit Δ FarFarAway-p, Pii Harbour --------------------------------------------------------------------------------------------- ............................................. - Vuurschip............................22(-182) Ramschip.............................2100(-0) - ............................................. Mortier schip.........................252(-0) - ........…

• Dan is wat in de pakhuizen ligt ineens heel weinig, wat daar veilig van is. Via handelsplaats is het dan wel ineens erg veel, dus groot verschil. Ik vind het idee wel grappig, je kunt zo wel een wat meer 'veilige' plek maken (of meerdere). Het maakt voor mij eigenlijk niet zo veel uit. Bedoel het kost je ook een bouwplek, ik zou echt niet in elke stad een plek willen opgeven voor handelspost om goederen veilig te houden. Misschien voor kleinere en startende spelers wel fijner. Echter haalt het o…

• Wanneer gaat de stekker uit Ikariam?

Mad-Dog - - Algemeen

Goh wat voel ik me oud....... En ouderwets........ Heerlijk op mijn laptop met browser achter die knoppen! Ik heb ook nog steeds genoeg lol! Er zijn nog steeds hele leuke ally's! (behalve die met al die idiote konijnen....... wie dat nu bedacht heeft........) Nog zat leuke spelers! Al speel ik trouwens ook nog spellen die nog ouders zijn....... Ow jee, gelukkig staat mijn leeftijd niet meer op het forum! Ow en ik speel stiekem ook nog nieuwe spellen ook (klinkt al bijna als vreemdgaan). Het lich…

• Laatste post

Mad-Dog - - Spam

Hmz alle 3 klonk prima hoor, wel afwisselen natuurlijk! Maar het lekkerste: ranja haha

• Laatste post

Mad-Dog - - Spam

Quote from Lysippe: “/me heeft geen roddels alleen donuts ” Yeah, je bent de vrouw van mijn dromen!

• Laatste post

Mad-Dog - - Spam

Wie heeft er nog een leuke roddel?

• Laatste post

Mad-Dog - - Spam

Auw haha das pijnlijk! Gestoken door The Eagle.... Snel nog stiekem aangepast!

• Laatste post

Mad-Dog - - Spam

Nee, aardbeientaart! Sorry, is op! (bedoel zo kom ik aan mijn dagelijkse stuk fruit, perencake of appeltaart kan ook!)