Search Results

Search results 1-20 of 37.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Ondanks dat ik het niet eens ben met dat King slayers zulke kleine spelers aanvallen, weten wij niet wat hier aan vooraf is gegaan.

• Oorlogs verklaring -DZ- vs LOST2.

DirkieXP - - Diplomatie

ik hoop dat je trots bent dat je wint door middel van een bug.

DirkieXP - - Diplomatie

Pieterr kwam mij een bezoekje brengen, maar toen het eenmaal bedtijd was gebruikte ik een level 4 kolos. Toen had ik oppeens meer troepen. Dat gevecht is nog bezig, alleen dit kleinere gevecht is al klaar: (Hidden Content)

DirkieXP - - Diplomatie

Kan een GO hiernaar kijken inderdaad? Ik heb ook een Heph level 5, en alle schepen geüpgrade, maar alsnog was de schade verhouding in zijn voordeel. Volgens mij is het een Bug? (Hidden Content)

DirkieXP - - Diplomatie

Quote from Super Shooter: “Was leuk berry! kolos krijgen en door” Appelpop was inderdaad een leuk festival Vandaag weer! Enne je kan inderdaad trots zijn dat je met 32Mil punten wint van iemand die tijdens een oorlog 8 uur lang niet online kan komen, 6 uur van de oorlog geen Heph aan heeft en maar 5 mil punten heeft Nou jullie dag was goed, mijn dag was goed, dat is toch even fijn om te horen. Vanavond anders weer? Ik ben er toch niet meer de komende 10 uur!

DirkieXP - - Diplomatie

Dus in plaats van mij en SuperShooter alleen te laten vechten, moet B3rry zich er ook nog even meegaan bemoeien. Wetende dat ik dit moet gaan kolossen, zeg ik dit alvast even, en dan kunnen jullie straks niet gaan zeggen: Haha kijk Dirkie moest weer een Kolos gebruiken haha.

• Culturele Verdragen

DirkieXP - - Diplomatie

10 plekken voor kunstwerken bij het account DirkieD!

DirkieXP - - Diplomatie

het zijn geen onbenulligheden, zo deel je waar onze steden liggen met het gehele forum en dit mag niet.

DirkieXP - - Diplomatie

(Hidden Content)

DirkieXP - - Diplomatie

Quote from Princess: “Weet ook niet waarom het hier in blauw komt te staan,(en dus aanklikbaar is) het enige wat ik doe is tekst plakken.. Misschien weet een Moderator hoe dit komt?” Opzich als je het kopieert en het is een linkje komt het linkje erachter te staan tussen haakjes. Daarnaast heb je op z'n minst al uitleg en een waarschuwing moeten hebben van een mod, want dit is tegen de regels. en dit dan 3 keer doen. Zonder waarschuwing? En ik na 1 keer doen. Gelijk een waarschuwing? Seems fair!…

DirkieXP - - Diplomatie

Princess stop nou eens met de klikbare links, dit is de derde keer al!

• eenmaal een titel gekozen, kan je niet meer terug naar geen titel. Bug?

• 100% mee eens

DirkieXP - - Diplomatie

vermaak voor -DZ- a.k.a. Alles recht praten wat scheef is. Vermaak vindt ik eerder van het mooie weer genieten zoals het nu is, in plaats van met de hele -DZ- clan 24 uur per dag achter je computerschermpje te zitten in je donkere kamertje. Maar meningen verschillen dus geniet er maar van, dan ga ik nuttige dingen doen!

DirkieXP - - Diplomatie

B3rry jouw enige doel met deze lange lappen tekst die je maakt, is om ruzie te zoeken met ons. En niet ruzie qua vechten in Ikariam, maar een woordenwisseling op het forum. Kinderachtig spelletje, waar wij niet aan mee gaan doen

DirkieXP - - Diplomatie

je weet prima wat hij bedoelde B3rry ;). Trouwens ik vond je verhaal echt leuk :):) Vertel aub meer verhalen :):):) Je kan die dingen zo goed verzinnen <knip> Te veel smileys ~Darksinth 2015/8/28 18:47

DirkieXP - - Diplomatie

Quote from Super Shooter: “@ bass misschien wat vaker inloggen dan, dan had je ook meteen gezien dat wij die speler helaas al tijdje (spreek ik niet over enkele dagen) moeten bezetten om tot enig gevecht te komen. Om je andere post lig ik wel dubbel dat wij een garnizoen nodig hebben om te kunnen vechten hahahaha wat zeggen al die 9 pagina's aan rapportjes. Zonder die garni hebben wij ons doel goed bereikt, met die garni bereiken wij ons doel nog steeds precies hetzelfde. Het enige grote voordee…

DirkieXP - - Diplomatie

Dat had ik ook niet verwacht over die langeafstandaanval. Maar je reactie was zo snel dat nooit elk lid had kunnen reageren dus ik vraag het hier.

DirkieXP - - Diplomatie

8h 25m(onderweg)1:33:210% 1124 Schepen the shizzle (superewoud) Marmer1(DirkieXD) Is Superewoud een -DZ- speler? Linkjes naar ingame locaties verwijderd ~Darksinth 2015/7/2 13:08

DirkieXP - - Diplomatie

ik ga niet meer reageren op een forum waarin iedereen elkaar in slecht daglicht zet. Doeidoei