Search Results

Search results 1-20 of 49.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Tel tot 1000 ... en hoger

sliderke - - Spam

331

sliderke - - Spam

329

• Haha die Vos...vroeger had je Dono die ook wat sfeer erin kon brengen, je doet me aan hem denken

sliderke - - Spam

327

• Quote from Perseus: “slider heeft 5 steden en is al maanden bezig ” Heerser sinds: 02.01.2019 22:05:55 ja ik ben effectief maand bezig, géén maanden. Quote from Perseus: “niet eens op 5% ” Kan je even toelichten op wat jij 5% berekent? Tuurlijk is de voorbije tijd ("maanden") het doneren geminderd, Marvelous kwam langs en stop ik het dan maar lekker in men gebouwen dan in de gemeenschappelijke mijnen ξDionysos Level 11 247 Arbeiders 39,974 icon_wood.png ξDionysos Level 11 229 Arbeiders 9,884 ico…

• Leuk om te horen van andere beginnende spelertjes (in de dichte nabijheid) dat zij net hetzelfde ondergaan door de KING spelers (Perseus ditmaal werd vermeld) Op men marmereilandje zag ik stad in vlammen bij KING, dus maar even kijkje gaan nemen met speertje...wouw nice gevecht (volledig CR kan ik niet hebben natuurlijk): Gevecht voor Marv stones 3 (13.02.2019 13:09:57) slider[VKS] uit ξEcho, Bibianna uit Polis vs Marvelous[King] uit Marv stones 3 ------------------------------------------------…

• Quote from DirkieXP: “Ondanks dat ik het niet eens ben met dat King slayers zulke kleine spelers aanvallen, weten wij niet wat hier aan vooraf is gegaan. ” slider van alliantie Vendetta King S stuurt volgende bericht: Hallo beste King Slayers, Jullie maken een algemeen zeer diepe indruk op me met de machtsvertoon van Marvelous zijn landleger. De "vete" had ik aangenomen en heb ik vervolgens met Marvelous verbroken omdat het hilarisch te noemen is dat in percentage ik die gewonnen heb van Marvelo…

sliderke - - Spam

324 (500 zou mooi zijn Vos)

• LoL Vos, met al die onderzoeken nog te gaan..hoog en al een speertjesleger? Gevecht voor ξDionysos (12.02.2019 12:08:49) Marvelous[King] uit Marv SQ vs slider[VKS] uit ξDionysos --------------------------------------------------------------------------------------------- ............................................. - Speerwerper.............................0(-1) ............................................. - Muur....................................0(-7) Boogschutter..........................10…

sliderke - - Spam

320

sliderke - - Spam

Quote from sliderke: “282 blits-spurtje dan naar de 1000? ” 315

sliderke - - Spam

313 tjonge, eindelijk mijn tweede palindroomgetal op dit forum en waarschijnlijk ook men laatste

• ... met 30 speertjes en paar rammetjes had het ook wel gekund. Men 12.265 puntjes vs 352.873 puntjes Gevecht voor ξDionysos (11.02.2019 21:00:44) Marvelous[King] uit Marv SQ vs slider uit ξDionysos --------------------------------------------------------------------------------------------- ............................................. - Speerwerper.............................0(-1) ............................................. - Muur....................................0(-7) Boogschutter........…

• Gevecht voor ξEros (09.02.2019 1:36:46) Marvelous[King] uit Marv stones 3 vs slider uit ξEros --------------------------------------------------------------------------------------------- Zwavel schutters.......................35(-0) - ............................................. Hopliet...............................300(-0) - ............................................. Bombardier..............................4(-0) - ............................................. Mortier.......................…

sliderke - - Spam

311

• Een van slider zijn legers is volledig vernietigd. Gevecht voor ξEros (07.02.2019 7:57:43) Marvelous[King] uit Marv stones 3 vs slider uit ξEros --------------------------------------------------------------------------------------------- Zwavel schutters.......................21(-0) - ............................................. Stoomreus..............................30(-0) - ............................................. Bombardier..............................4(-0) - .........................…

sliderke - - Spam

308

• Gevecht voor ξEcho (06.02.2019 18:30:13) Marvelous[King] uit Marv stones 3 vs slider uit ξEcho --------------------------------------------------------------------------------------------- ............................................. - Speerwerper.............................0(-1) Hopliet...............................120(-0) - Hopliet.................................0(-1) ............................................. - Muur....................................0(-7) Boogschutter.................…

sliderke - - Spam

306

sliderke - - Spam

304