Search Results

Search results 1-20 of 29.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Taft Vs Wic (of andersom)

Igneous - - Gevechtsrapporten

Laat ik ook maar weer eens wat posten. Maakte een blunder, eerste 4 rondes waren zonder mortieren vandaar grote verliezen in stoomreuzen. Gevecht voor FLOs CITY ( 29.10.2010 21:44:04 ) Igneous uit Igneous city m4 vs floflokiller uit FLOs CITY ─────────────────────────────────────────────────────────────────── Zwaardvechter.......1153(-0).... - ................................ ................................ - Hopliet...............13(-87)... Schutter.............502(-0).... - Schutter..........…

• WIC vs. TAFT

Was een leuk gevecht mooi om te zien dat iedereen van Taft actief is. Aardig wat legers kwijt geraakt. Arus Groeten, Igneous

• TAFT vs DMC

Quote from Roskilde: “Leuke gevechten mensen, en leuk om de ervaringen/meningen te lezen! En vooral leuk om te zien dat TAFT leeft Moet zeggen, ik zit nu iets meer dan een jaar op Ikariam en heb eigenlijk nooit iets van TAFT gezien (no offence). Dacht eigenlijk dat de grootste spelers van Alpha zich lekker hadden genesteld in 1 ally en het onderling gezellig hadden. En vooral voor de veiligheid hadden gekozen, want wie valt TAFT nou aan :). Echt leuk om te zien, ga zo door! Is goed voor de Alpha…

• Dus als ik de man met de hamer tegen komt slaat hij mij daar ook meteen mee neer? Dan hoop ik dus dat het een rubberen hamer is en niet van ijzer. Hij bedoelde gewoon dat voor een kind van 3 het gezonder is om half 10 in zijn bed te liggen. De een doet het met een slaapliedje boedha doet het graag met een rubberen hamer ieder zo zijn eigen ding.

• aanval van taft op dmc

Igneous - - Diplomatie

Ik snap niet waarom jij (arsenicus) zo groot probleem maakt. Ik heb van jou en Jpj.... al meerder keren gelezen dat je door een overmacht wordt aangevallen. Er zijn wel geteld 7 leden van Taft aan het aanvallen van de 48 in totaal. Trouwens waarom zou je een gevecht starten tegen een alliantie zonder er zeker van te zijn dat je een goede kans maakt om er als winnaar uit te komen. Alle berichten die wel niet geplaats zijn dat Taft laf is door als alliantie aan te vallen, waarom zit je in een alli…

• Dat met volle schepen snap ik niet helemaal. Bij mij houdt dat in 80.000 gs per keer, niet een schamele 30.000!

• Igneous vs Scully M-K

Igneous - - HoF

Zo zie je maar weer wat er gebeurt als je geen zwaardvechters hebt. rapport1272590955882.jpg

• TAFT vs Winds

Helaas hebben we verloren. Het gevecht heeft 228 rondes geduurt;). rapport1271376591272.jpg

• Blijf goed opletten ....

Oke heb wat onderzoek gedaan. Je kan toch beter hoplieten maken zoals Turk al aangaf. Bedankt voor het advies Turk. Groeten, Igneous

• Blijf goed opletten ....

Je hebt het over hopjes meenemen wat dacht je van stoomreuzen. Al neem je 400 hopjes meer mee 250 stoomreuzen zijn beter lijkt mij in dit geval. Groeten, Igneous

• Was bij alle aanvallen wel betrokken maar steeds was er geen genoeg leger van bio3 om met 2 leden van Taft de strijd aan te gaan. Wat was dus de inbreng van mijn avond aanvallen terugtrekken aanvallen terugtrekken en dat wel 3 tot 4 keer . Anne heeft gisteren in ieder geval goed de er achter gezet en mooie hofjes alleen kunnen maken:).

• Subject is ook nog steeds Hades en iedereen is van TAFT.

• Ja Anne wie slaat er dan ook 20 bressen dan krijg je ook van die achterlijke aanvallende krachten van 1.5 mil. Het was me een waar genoegen om ons alliantie uitje bij te mogen wonen. Ik zeg volgende week weer een alliantie uitje? Igneous

• Was alleen voor het uithoudingsvermogen had ze anders niet zozeer nodig gehad. 10 rondes wordt toch best veel zonder een beetje uithoudingsvermogen en verdedigende kracht van mij kant. Hij is in ieder geval van 3600 naar 600 ms gezakt dus mijn taak zit erop. Groeten, Igneous

• Het hofje is mooi buit is wat minder. Igneous van Igneous city m heeft met zijn troepen Elcapsone van Utrecht, aangevallen. De verdedigers waren te zwak om de aanval te stoppen : De stad is geplunderd. De aanvallers vallen aan met : Een aanval van 173,885, een verdediging van 63,434 en een uithoudingsvermogen van 5,002 * 200 Hoplieten * 5 Rammen * 16 Dokters * 10 Koks * 238 Schutters * 42 Mortieren * 501 Stoom reuzen * 60 Bombardiers De verdediging bestaat uit : Een aanval van 42,672, een verded…

• TAFT vs -A-A-

Igneous - - Diplomatie

Ik wil -A-A- bedanken voor alle mooie gevechten er stonden er nog heel wat in het rijtje voor morgen vanuit mijn polis maar die zullen net zoals bij een aantal -A-A- leden niet door gaan. Groeten, Igneous

• Nou bedankt voor je excuses ben de tel kwijt geraakt hoe vaak het erin staat. Volgens mij is er net besloten om te stopen met jullie aan te vallen.

• 832.512 punten ... Mike de sloper

Igneous - - HoF

Goed bezig Mike. Groeten, Igneous

• Hofje Igneous TAFT vs Lisker -A-A-

Igneous - - HoF

Igneous van Igneous city m heeft met zijn troepen Lisker van Alberta, aangevallen. De verdedigers waren te zwak om de aanval te stoppen : De stad is geplunderd. De aanvallers vallen aan met : Een aanval van 70,130, een verdediging van 25,533 en een uithoudingsvermogen van 1,556 * 6 Rammen * 73 Schutters * 49 Mortieren * 230 Stoom reuzen * 26 Bombardiers * 9 Dokters * 8 Koks De verdediging bestaat uit : Een aanval van 1,735, een verdediging van 4,744 en een uithoudingsvermogen van 460,de stadsmuu…

• TAFT vs -A-A-

Igneous - - Diplomatie

Eerste CR-Thread is geplaatst. Groeten, Igneous