Search Results

Search results 1-20 of 706.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Tel tot 1000 ... en hoger

Makrooy - - Spam

7

• CoFl bestaat 5 jaar

Makrooy - - Diplomatie

respect (nog een woord)

• Links in zijn profiel staat ingame spelersnaam henkie, en in zijn sig staat het. Maar het maakt verder niet uit hoor Nog steeds teveel cv vrij

• Me museum is sinds het begin niet meer gevuld geweest Nog steeds 11 stuks

• Piraten spel

Makrooy - - Wereld Discussie

2,446 geregistreerde gebruikers Ja en hoeveel % hiervan is inactief? Ik vind 400 actieve spelers al een hoog aantal. Op eta zijn er amper 500 geregistreerde gebruikers

• Record Aanvalspunten ?

Natuurlijk laat je alleen de top 9 zien, kan je zelf ook nog ff schitteren Nee maar, top prestatie. Geweldig.

• piraten plunders :D

Uh Deniandu, speel je wel op eta :P?

• Kolonie /nieuwe stad/

Zijn er mensen met 7/8 steden?

• Wandonateurs!

*KNIP* Warn voor: 2.8 - Het discussiëren van forum/spel/irc blokkeringen of waarschuwingen is niet toegestaan op publiekelijke forums, dit kan leiden tot een langere ban of meerdere waarschuwingen. Bespreek deze problemen persoonlijk met de Moderator/Game Operator/Supporter die de ban/waarschuwing heeft gezet of maak gebruik van het ticketsysteem. Foxtrot 08/12/12 01:43

• 13 cv vrij Makrooy

• Wat plunders bij de toerist.

Makrooy - - Gevechtsrapporten

Ik weet nu al wie van de drie in v-mode is

• Onderzoekspunten per uur

Ik loop echt zwaar ver achter 112 per uur

• Onderzoekspunten per uur

Quote from Nemo: “Alleen om Loke te plagen zal ik toevoegen dat ik nu op 342,17 per uur zit. Uiteraard zal ik morgen mijn academies omhoog gooien, want dit is natuurlijk niet echt iets om trots op te zijn... ;-)” Is dit sarcasme of arrogantie :P?

• Handelsschepen

23 schepen op dit moment

• Wie Durft ??

Quote from Achilles1502: “makrooy, waarom zou ik niet onder de indruk zijn, hij is de enigste die het gedaan heeft. Allemaal zeggen van ik kan het maar doe het eens.” Uhm Kong had laatst op Epsilon 250k gehaald. Het is echt niet zo moeilijk hoor. In andere landen komen monster generale van 800k voor. Kijk dan ben ik onder de indruk. Het bouwen van dit soort monster generale is puur voor de lol en uitdaging en is natuurlijk niet perse beter dan 60k en constant RB zoals al47 het aangaf.

• Level Zagerij

Quote from henkito: “3x zagerij (gaat naar) 33 2x zagerij 31 2x zagerij (gaat naar) 29 2x zagerij 28 Ssst!! :P” 3x zagerij 34 2x zagerij 32 1x zagerij 31 3x zagerij 30 Quote from henkito: “marmer 3x24, 1x22, 1x21 wijn 2x22 kristal 1x24 zwavel 1x20 ” Marmer 3x 25 en 1tje van 24 Kristal 1x 25 Zwavel 1x 25 Wijn 1x 24 Klein update van onze eilanden. Zo zijn we toch weer opgeschoten

• Kolonie /nieuwe stad/

Morgen middag paleis omhoog Ik vond eerst belangrijk andere dingetjes op orde te hebben. Heb daar niet veel haast mee. Quote from kong: “Sorry maar waarom is henkito`s bericht gereported? on topic: had bijna mijn paleis omhoog maar iemand ging me plunderen dus moest alles doneren :pinch:” Ik zou het niet weten, even denken hoor. Misschien omdat hij niet op iota speelt? Oja dat zal wel de reden zijn -.-

• Waar is die kaasie dan ook mee bezig zeg...

• Wie Durft ??

Quote from Achilles1502: “zlatni van spelers als lord shivan kun je nog wat leren, je zal nog heel wat boterhammetjes moeten eten eer je hem kan verslaan 59k generalen en 150k er is toch nog een verschil he lord shivan van mij krijg je respect zat, van jouw generalen was ik onder de indruk (heb ik ingame ook je gezegd) maar van 59k” Waarom onder de indruk van 150k zijn? Veel goud hebben, een degelijk account, en je hebt zo 200k te pakken. (met moeite en geduld)

• Kolonie /nieuwe stad/

Ik realiseer me nu pas dat Nemo een vis is Maaruhm indrukwekkend hoor, voor een vis