Search Results

Search results 1-20 of 546.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Ik zou eerder geen fan van het idee zijn. Het veiligstellen van grondstoffen zou niet mogen afhangen van de grootte van je handelspost, maar van je verdediging, je opslagplaatsen en je mogelijkheid om grondstoffen in veiligheid te brengen / op te maken.

• Laatste post

IM_Mike - - Spam

Allen een glas water, drink maar wat gezond.

• Laatste post

IM_Mike - - Spam

Ik loop dan ook vooral 's avonds. Een Mell! :o

• Laatste post

IM_Mike - - Spam

Eerste 399 meter loop ik in een enkele sessie. Nadien zoek ik op mijn gsm of ik geen kramp krijg na die extra meter. Na meer dan vijftig minuten zoeken niets gevonden te hebben verlies ik mijn evenwicht, wat me over die extra meter brengt.

• Laatste post

IM_Mike - - Spam

400 meter ver? Ik loop zelf met gemak een uur per loopsessie. Luie mad dog.

• Ik bied mijn kleinste account aan

IM_Mike - - Accountruil

Ik zou iedereen graag willen bedanken voor de aanmeldingen. Ik denk dat het er in totaal een tiental waren. Kiezen is natuurlijk nooit makkelijk, maar ik heb de knoop doorgehakt. De gelukkige heeft zonet een bericht met het wachtwoord ontvangen. Gefeliciteerd Ancientking.

• Marganilisatie van oorlogen

IM_Mike - - Algemeen

Quote from henkzor: “Aan Im_mike heb ik nog een vraag waarom mijn klacht niet thuishoort in de klachten sectie van het forum. Mijn klacht gaat er namelijk over dat ik vind dat er niet respectvol wordt omgegaan met mensen die een echte oorlog hebben meegemaakt in oorlogstopics. Het lijkt mij niet meer dan logisch dat je een klacht zet, in de klachten sectie. Ik krijg nu namelijk het gevoel alsof de bureaucratie op dit forum belangrijker wordt gevonden, dan het nastreven en handhaven van waarden e…

• Marganilisatie van oorlogen

IM_Mike - - Algemeen

Topic hoorde niet thuis bij klachten en bugs. Daarom heb ik het naar algemeen verplaatst. ~IM_Mike

• Snelheid handelsschepen.

IM_Mike - - Vragen & Hulp

Slotje.

• Laatste post

IM_Mike - - Spam

Al die druivensuiker is slecht voor je.

• Cine-Theater

Verplaatst naar vragen & hulp. ~IM_Mike

• Snelheid handelsschepen.

Verplaatst naar vragen en hulp. ~IM_Mike

• Laatste post

IM_Mike - - Spam

Dat is educatief verantwoord klussen. Bovendien, kunnen we van kinderarbeid spreken als ze niet betaald worden?

• Laatste post

IM_Mike - - Spam

Een kind kan de was doen.

• Ik bied mijn kleinste account aan

IM_Mike - - Accountruil

Dag vrienden Met spijt in het hart heb ik besloten om mijn kleinste account weg te geven. Ik merk dat ik al een tijdje niet meer beschik over de motivatie om het account actief te bespelen, waardoor het al vrij lang in vakantiemodus staat. Dit komt door mijn veranderde privéleven en omdat mijn grote account (tweede in ranglijst) nog steeds mijn grote oogappel is. Ik vind het echter zonde om dit degelijke account stof te laten vergaren en daarom wil ik het geven aan iemand die er meer uit kan hal…

• Gezien strijd afgelopen is en er een week niets gepost werd, plaats ik hierop een slotje.

• Cultureel verdrag

IM_Mike - - Diplomatie

Gezien er drie soortgelijke topics waren, heb ik deze allemaal samengevoegd.

• Kappa account gezocht

IM_Mike - - Accountruil

Slotje op verzoek van topicstarter.

• Laatste post

IM_Mike - - Spam

Deze week ga je daar niet heel effectief mee zijn, eagle.

• Laatste post

IM_Mike - - Spam