Search Results

Search results 1-20 of 361.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Laatste post

Mad-Dog - - Spam

Ik zet een pot thee in het topic.

• Garnizoenslimieten

Mad-Dog - - Vragen & Hulp

Ach dat soort dingen overkomen mij stiekem heel vaak. Ken gebeuren!

• VETE ROOD VS BLAUW !

Mad-Dog - - Diplomatie

Ik heb mijn plicht weer gedaan. Zeegevecht bij A Marmer3 SAP (13.10.2018 21:12:14) War-Dog[BLAUW] uit A Kristal 1 vs Djadde[ROOD] uit Δ FarFarAway-p, Pii Harbour --------------------------------------------------------------------------------------------- ............................................. - Vuurschip............................22(-182) Ramschip.............................2100(-0) - ............................................. Mortier schip.........................252(-0) - ........…

• Dan is wat in de pakhuizen ligt ineens heel weinig, wat daar veilig van is. Via handelsplaats is het dan wel ineens erg veel, dus groot verschil. Ik vind het idee wel grappig, je kunt zo wel een wat meer 'veilige' plek maken (of meerdere). Het maakt voor mij eigenlijk niet zo veel uit. Bedoel het kost je ook een bouwplek, ik zou echt niet in elke stad een plek willen opgeven voor handelspost om goederen veilig te houden. Misschien voor kleinere en startende spelers wel fijner. Echter haalt het o…

• Wanneer gaat de stekker uit Ikariam?

Mad-Dog - - Algemeen

Goh wat voel ik me oud....... En ouderwets........ Heerlijk op mijn laptop met browser achter die knoppen! Ik heb ook nog steeds genoeg lol! Er zijn nog steeds hele leuke ally's! (behalve die met al die idiote konijnen....... wie dat nu bedacht heeft........) Nog zat leuke spelers! Al speel ik trouwens ook nog spellen die nog ouders zijn....... Ow jee, gelukkig staat mijn leeftijd niet meer op het forum! Ow en ik speel stiekem ook nog nieuwe spellen ook (klinkt al bijna als vreemdgaan). Het lich…

• Laatste post

Mad-Dog - - Spam

Hmz alle 3 klonk prima hoor, wel afwisselen natuurlijk! Maar het lekkerste: ranja haha

• Laatste post

Mad-Dog - - Spam

Quote from Lysippe: “/me heeft geen roddels alleen donuts ” Yeah, je bent de vrouw van mijn dromen!

• Laatste post

Mad-Dog - - Spam

Wie heeft er nog een leuke roddel?

• Laatste post

Mad-Dog - - Spam

Auw haha das pijnlijk! Gestoken door The Eagle.... Snel nog stiekem aangepast!

• Laatste post

Mad-Dog - - Spam

Nee, aardbeientaart! Sorry, is op! (bedoel zo kom ik aan mijn dagelijkse stuk fruit, perencake of appeltaart kan ook!)

• Laatste post

Mad-Dog - - Spam

Quote from the eagle: “Had je gisteren mee moeten gaan naar de BBQ waar ik naartoe mocht, @Mad-Dog ” Schandalig! Nu ermee aankomen dat ik mee had gemogen............. + ik ben geen konijn! dat hooi......

• Laatste post

Mad-Dog - - Spam

Honger....

• Laatste post

Mad-Dog - - Spam

Ow /me geeft zure appels aan Lysippe

• Chat of Discord?

Mad-Dog - - Vragen & Hulp

Die is er, je zit een link hierboven naar 'IRC' daar moet je zijn!

• Laatste post

Mad-Dog - - Spam

Ow yeah ik ben er!!! Eten Ik zal appels uit de tuin meenemen.

• Laatste post

Mad-Dog - - Spam

Quote from Djadde: “Nog niet, gelukkig jij ook niet zie ik. (P.S. -assie- heeft ijsjes in de vriezer liggen, wie wil, vraag haar ) ” Done!!! Zou ze mij snappen: -Assie- Bericht 03.08.2018 12:22:32 JA ik wil!!!!

• Laatste post

Mad-Dog - - Spam

Quote from the eagle: “Djadde, het enige wat ik kan bedenken is dat z'n internet het niet deed en hij het moest vernemen per postduif :o ” Lol jha die momenten heb ik de laatste tijd gehad idd! gelukkig voorbij!

• Laatste post

Mad-Dog - - Spam

Heb ik een ijsje gemist?! Bedoel ik heb Mike gemist want die ging lopen, dat is logisch.......... Maar Djadde leg eens uit?! Met mij allemaal wel goed, zelfde eigenlijk. Met jou?

• Laatste post

Mad-Dog - - Spam

Quote from Mell: “Tik tik ” /me knuffelt Mell, leuk om je weer te zien! Maar dit kan dubbel gelezen worden?!

• Laatste post

Mad-Dog - - Spam

Ow vreselijk dat mensen zoiets doen........... Ik zou zo iemand kunnen zijn die de ruiten intikt.........