Search Results

Search results 1-20 of 331.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Wanneer gaat de stekker uit Ikariam?

Djadde - - Algemeen

Ik werd week gefeliciteerd met 10 jaar ikariam. Vind het nog steeds leuk om te spelen. Ik speel in browser met ondersteuning van de App. Die is erg handig omdat je meldingen ontvangt op je telefoon. Het ika-Forum *levend houden* doe je samen even off topic; Rode kanariepieten? Beetje lief jij Blauwe smurf! bovendien; Ik heb Mortva Nesreca nog uitgenodigd voor rood tegen blauw, maar misschien heeft hij de forum pm. niet gelezen.

• Kunnen de spelers wel op het driehoekje klikken om hun ongenoegen over de speler te uiten? Op grond waarvan zou dat dan een ban kunnen veroorzaken. De reden is nog niet vastgelegd, begrijp ik dat goed? Dus moet er een voorstel tot wijzigen naar een nieuwe regel komen? Hoe kunnen wij als spelers zoiets aanpakken? greetz Djadde

• Vreselijk vervelend! Uiteindelijk heb ik mijn stad daar afgebroken. Twee jaar praten en wachten; af en toe zette hij hem aan in het 1e jaar en dan na een dag of 6 weer uit. Tempel inactief maken, lijkt me niet echt de oplossing die je wilt. Speler inactief maken, door het kunnen melden van ongeoorloofd spelbederf, misschien? Dus mijn vraag: is dit geoorloofd, wat vinden andere spelers?

• Laatste post

Djadde - - Spam

Dank je wel, lekker hoor,

• Laatste post

Djadde - - Spam

Je hebt geluk Lysippe, ik kreeg een hele pot thee en hij is nog warm /me vraagt zich af wat grote honden drinken.... vast geen thee water lijkt me ook wat saai bouillon?

• Laatste post

Djadde - - Spam

heerlijk :) Dank je the eagle, Fijne avond allemaal!

• Laatste post

Djadde - - Spam

Ik word er idd helemaal blij van.

• Laatste post

Djadde - - Spam

Ik weet welk fruit Mad_Dog heeft gekregen

• Laatste post

Djadde - - Spam

En gezellig voor ons !

• Laatste post

Djadde - - Spam

Nog niet, gelukkig jij ook niet zie ik. (P.S. -assie- heeft ijsjes in de vriezer liggen, wie wil, vraag haar )

• Laatste post

Djadde - - Spam

Quote from Mad Dog: “Heb ik een ijsje gemist?! Bedoel ik heb Mike gemist want die ging lopen, dat is logisch.......... Maar Djadde leg eens uit?! ” @ Mad-Dog; Lag jij nog in een hangmat te luieren dan? Er waren echt ijsjes genoeg Hoe kan het dat jij die gemist hebt? En wel gezellig dat je mee komt kletsen Mell

• Laatste post

Djadde - - Spam

Tik tik, splinter! en leuk om jou weer te zien Mell /me geeft iedereen een ijsje...

• Laatste post

Djadde - - Spam

4 meter Je wil toch niet rollend verplaatsen? Zo erg is het toch nog niet?

• Laatste post

Djadde - - Spam

/me legt een koekje neer, 400 meter verderop weer een koekje, elk volgende koekje weer 400 meter verder..... /me loopt door tot de rol op is. kijkt tevreden

• Laatste post

Djadde - - Spam

4 appelflappen! Hoeveel rondjes rennen is dat? [bezorgde blik]

• Laatste post

Djadde - - Spam

mmmmm, heerlijk, dank je wel! Lysippe voor voor de flap en Mad-Dog voor het bewaren van 1 appelflap. [hoeveel heb je er gegeten M-D?]

• Laatste post

Djadde - - Spam

'k Gloof er nix van, /me kijkt streng!

• Laatste post

Djadde - - Spam

eeeeuw, unsure.png veel te gezond ! /me wacht wel op de koekjes van Mad Dog

• Laatste post

Djadde - - Spam

Wel handig met al die regen van vandaag :))

• Laatste post

Djadde - - Spam

@ the Eagle Schiet je al op met kloppen dan?