Search Results

Search results 1-20 of 497.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Labyrinth vs No Name

athens - - Diplomatie

Quote from larry: “Verliezers: larry, athens, Jaimre” Ik had altijd al gedacht dat ik hoe dan ook, altijd zo'n loser was

• TMP vs LAB

athens - - Alliantie Aankondigingen

klopt redbull, nooit naar buiten gaan om dingen te repareren zodat je niet op let

• TMP vs LAB

Gefeliciteerd TMP met de schadeverhouding! (Hidden Content)

• TMP vs LAB

(Hidden Content)

• Serpetine past ook wel in dit rijtje denk ik

• TMP vs LAB

Boer Harm zat zich eens te bedenken. Wat zou ik gaan doen. Hij kon kiezen tussen veel verschillende hobby's, van het vioolspelen tussen de koeien en varkens, of via zijn zojuist aangeschafte MS Dos een internet spel spelen. Helaas voor de buitenwereld, koos onze zeer geliefde boer Harm voor dat laatste. Via de MS Dos computer, die zeer snel was, vergeleken met de telraam, die onze boer Harm van ome jan had geleend. Via vele omzwervingen op het wondere wereld der internet kwam boer Harm uit op ee…

• TMP vs LAB

Quote: “De oorlog kan beëindigd worden door de dood van de Minotaurus of door de aanstelling van een Minotaurus-temmer, zodat dit monster niet meer voor nachtlawaai kan zorgen. Uiteraard zijn de loonkosten van deze temmer voor rekening van koning Minos. Deze bedragen 100 000 marmer, 100 000 zwavel, 100 000 wijn en 100 000 kristal te storten op rekening van een klein lid van TMP.” Vraagje, is het mogelijk om te onderhandelen over dat puntje? Ik zat namelijk zo te denken, stel dat LAB deze oorlog …

• strak plan voor iota

athens - - Wereld Discussie

Quote from OpixNL: “Quote from sjonhead: “De leden en leider zullen nog niet al te veel van het spel begrijpen.. 54 leden... Stort toch wel weer in! Wanneer de leden graag een kwaliteits-alliantie willen.” Ik snap er vrij weinig tot niks van, en ik moet bekennen , Nemo snapt er al helemaal niks van! Ik ben blij dat jij het wel begrijpt . Voorlopig zijn we in ieder geval nog niet ingestort 8o” Ik ga mee in wat sjonhead zegt. Mijn ervaring is tot nu toe dat grote massa-allianties op de servers van…

• -NO- vs LAB & DND

athens - - Diplomatie

Quote from -REBEL-: “OPS moest dit weekend andere dingen doen waardoor hij niet online kan zijn. Maar hij was al in V-mode en niet onder aanval. Maar zo kan ik er ook nog wel een. Toen ik Diamond_Dragon wilde aanvallen vloog hij gelijk in V-mode??? Un beetje jammer dit. :thumbdown:” Hoi -REBEL-. Ik vind het leuk dat je een voorbeeld als Diamond Dragon erbij haalt, want ik vind dit niet bij elkaar passen. Diamond Dragon is namelijk al langer dan deze weekend in de v-mode, om precies te zijn, vana…

• Gevecht voor Greyicious (30.05.2012 17:41:21) athens uit Greynauseous vs bouncer uit Greyicious ------------------------------------------------------------------- Zwaardvechter.......1371(-0).... - ................................ Hopliet.............2023(-305).. - ................................ Schutter.............400(-0).... - Schutter...............0(-138).. Gyrocopter...........180(-0).... - ................................ ................................ - Stoom reus.............0(-131…

• na heel wat kleine vlootgevechten op een eiland (6 steden) heb ik de steden van bouncer kunnen afsluiten. Nu gaan we op plunderjacht! Helaas niet een volle buit, mja wie 't kleine niet eert.... Gevecht voor Greydelicious (30.05.2012 11:59:57) athens uit Greynauseous vs bouncer uit Greydelicious ------------------------------------------------------------------- Zwaardvechter........500(-0).... - ................................ Hopliet..............496(-4).... - Hopliet................0(-2).... …

• NO kwam op bezoek..

athens - - Gevechtsrapporten

Ik zeg, op naar meer mooie CR's!

• Gevecht voor 4 -Z- (19.04.2012 18:43:06) athens uit De Meern, Joosie uit Lupusborough vs LadyLina uit 4 -Z-, Prince Trunks, Barber uit W - Jordaan ─────────────────────────────────────────────────────────────────── Zwaardvechter.......2770(-0).... - ................................ Hopliet.............2989(-11)... - ................................ Schutter..............84(-0).... - ................................ Gyrocopter...........181(-0).... - ................................ .............…

• TAFT vs B4A

Ik reageer (bijna) nooit in dit soort discussies, aangezien ik helemaal geen zin heb in moddergevechten, maar.... Het valt me op dat als alliantie A, alliantie B aanvalt, dat er overal provocatie optreedt. Dit gebeurd niet zozeer nu bij B4A tegen TAFT, maar in het algemeen, op meerdere werelden. Kan 't ook niet anders? Je kan natuurlijk met het vingertje naar elkaar wijzen, maar ook gewoon een paar tellen nadenken voordat je wat post lijkt me. Natuurlijk, een potje vechten is altijd leuk, een te…

• B4A vs WINDS en vrienden

't ging eergister en gister weer lekker! En het resultaat mag er zeker wezen!

• misschien wel een knock out fase jeremy, iemand anders bepaalt tegen wie je moet vechten XD je lot hangt aan een papiertje in een grabbelton... wie gaat door naar de halve finales? is 't A of B, en wie worden aan elkaar gekoppeld... wat een ideeën weer xD ik doe in ieder geval niet mee, ook al heb ik vrij weinig punten, in mijn optiek zorgt dit alleen maar voor saaie elementen in 't spel.

• TAFT vs -TT- & POW

netjes bezig maikeltjo en Nightfall!, een mooie slag

• TAFT vs -TT- & POW

Quote from Johan: “Met die Reg boys dat is nu zo gelopen en nu heb je hem terug gepakt Klaar toch” moah, op zich werd ik gister ook in 2x aangevallen door REG...

• teruggetrokken uit voorzorg, vanwege moraal: Zeegevecht bij LAB Locke (19.10.2011 16:59:20) athens uit LAB G, LAB Locke vs The Wouzes uit VST Veritas VII, Junior Empire uit VST Secret Town, MR IBG uit VSTΛ- Alanya Z, Fiorentina uit VST Love City ─────────────────────────────────────────────────────────────────── Vlammenwerper........357(-150).. - Vlammenwerper..........2(-150).. Katapult schip.......100(-0).... - Katapult schip........58(-0).... Onderzeeër............30(-54)... - Onderzeeër.....…

• Zeegevecht bij attamottamotta (12.10.2011 22:10:31) athens uit LAB The Proud vs The Wouzes uit VST Veritas VII, The_Mentalist uit vst-mentalistM4 ─────────────────────────────────────────────────────────────────── Ballista schip........65(-0).... - ................................ Vlammenwerper........176(-135).. - Vlammenwerper........140(-150).. ................................ - Katapult schip.......138(-26)... ................................ - Mortier schip..........8(-4).... Onderzeeër....…