Search Results

Search results 1-20 of 581.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Laatste post

Lysippe - - Spam

Citroenen?

• Laatste post

Lysippe - - Spam

Quote from the eagle: “Dan moet je ook niet pas zeggen dat je honger hebt, als de bbq al bijna voorbij is en daarna het slappe gebep begint tongue.png ” .... gebep ... standaard begrip voor Mad-Dog he ..

• Laatste post

Lysippe - - Spam

Min konijntjes vinden het heel voedzaam hoor

• Laatste post

Lysippe - - Spam

/me legt wat hooi in het draadje

• Oh Happy Day!

Lysippe - - Spel

IK_HH_30.jpg Krijg 30% meer Ambrosia bij aanschaf. Wanneer: 06.09.2018 00:00 - 23:59 Jouw Ikariam.nl team HH_DE-DK-EN-IT-NL-NO-SE-TR-US_30.jpg

• Korting op verschillende items

Lysippe - - Spel

30% korting op : - Ongedierte Aas - Verdelger - Adviseurs pakket (barbaren/vrouwelijke) Wanneer: 04.09. 00:00 - 23:59

• Korting op diverse items

Lysippe - - Spel

10-30% korting op : - Stoom aangedreven items - Hangslot 60 dagen: 30% 30 dagen: 20% 10 dagen: 10% Wanneer: 02.09.2018 00:00 - 23:59

• Korting op verschillende items

Lysippe - - Spel

30% korting op : - Triton Machines - Drank van de Wijsheid Wanneer: 31.08. 00:00 - 31.08. 23:59

• Laatste post

Lysippe - - Spam

/me gaat aan het werk ... slavendrijver hoor die Mad Dog. hihi is ook makkelijk te vergeten .. gewoon wekkertje zetten Mell

• Laatste post

Lysippe - - Spam

of gewoon zure appels ... maar die smaken meestal wel als je er flappen van maakt.

• Laatste post

Lysippe - - Spam

Mell .... goed om je weer eens te zien hier .... /me deelt bastogne koekjes uit

• Laatste post

Lysippe - - Spam

je moet een weten hoe goed IM is met op en neer lopen en net niet op het einde aankomt...

• uitrol versie 7.9.1

Lysippe - - Spel

Donderdag zal versie 7.9.1 gelanceerd worden Hierin zullen verschillende bug opgelost worden - Hersteld: Premium militair overview is niet compleet - Hersteld: Academie upgrade level 3 voor de kosten van level 2 - Hersteld: Display tijd reset naar start tijd - Hersteld: Verschillende high score issues. Jouw ikariam.nl team

• Laatste post

Lysippe - - Spam

/me geeft onze gekke hondje ... aka Poedeltje ... aka Mad-Dog ... wat hondenkoekjes

• Laatste post

Lysippe - - Spam

/me zoekt de overgebleven 4 appelflappen ..... hoe kan dat nu .... waar zijn ze????

• Laatste post

Lysippe - - Spam

jullie stellen me teleur .... zet appelflappen in het draadje...

• Laatste post

Lysippe - - Spam

/me legt voor het gezonde gevoel wat broccoli neer

• Laatste post

Lysippe - - Spam

ik heb een tuinhuisje en een veranda ... dat kan ook

• Warserver

Lysippe - - Spel

Beste ikariamspelers, In verschillende communities komt er een nieuwe warserver, deze zal niet in Nederland zijn maar mocht je toch willen spelen volgt hierbij de communities: AE, AR, BG, BR, CZ, DE, DK, EN, ES, FR, GR, HU, IL, IT, LT, LV, MX, PL, PT, RO, RS, RU, SE, SI, SK, TR, TW, US, YU. Volgende features geleden voor deze warservers : - Verhoogde populatiegroei - Gereduceerde productietijd en reistijd van spionen. - Gereduceerde cooldown en duur van de wonders - Verlaging van tijd bij terugt…

• Laatste post

Lysippe - - Spam

ik woon wel naast een bos... maar the eagle woont niet naast mij in ieder geval