Search Results

Search results 1-20 of 528.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Culturele Verdragen

J-P - - Diplomatie

ik kan ook nog een aantal cvtjes gebruiken Mvg J-P

• Culturele Verdragen

J-P - - Diplomatie

Ik zit vol. Dan voor alle aanbiedingen

• Culturele Verdragen

J-P - - Diplomatie

Ook ik kan nog steeds 6 cvtjes gebruiken

• Touwtrekken #4

J-P - - Spam

466

• Culturele Verdragen

J-P - - Diplomatie

Ik kan nog wel 3 cvtjes gebruiken momenteel.... en met het verloop van Ikariam misschien nog wel meer... Ps. dat is dan op het Account J-P En niet die andere 2

• Laatste post

J-P - - Spam

toch eens even laten weten dat ik nog altijd 'actief' ben

• Touwtrekken #4

J-P - - Spam

466

• Culturele Verdragen

J-P - - Diplomatie

Quote from J-P: “Heb weer 9 plekjes op mijn account J-P (dus niet de andere 2)” En ik zit weer vol. Dank alle aanbieders Mvg J-P

• Culturele Verdragen

J-P - - Diplomatie

Heb weer 9 plekjes op mijn account J-P (dus niet de andere 2)

• USETA vs PoW

J-P - - Diplomatie

Nog even wat laatste grote gevechten Gevecht voor Hihaho (13.12.2015 5:17:59) Jakedoe[POW] uit Pacific Rim, Meneerkrabs[POW] uit Bitterzoet, ivo0101[POW] uit steen A, J-P[POW] uit Pacific Rim, rosmalen2 vs Seramoss[USETA] uit Hihaho, Dille[USETA] uit Peterselie, Rhand Altor[USETA] uit Emondsveld --------------------------------------------------------------------------------------------- Zwavel schutters......................0(-336) - Zwavel schutters.....................1220(-0) Zwaardvechter..…

• USETA vs PoW

J-P - - Diplomatie

Zeegevecht bij Polis (05.12.2015 4:56:06) J-P[POW] uit zwavel vs Seramoss[USETA] uit Hihaho, Rhand Altor[USETA] uit Far Madding, Orgama-zeta[USETA] uit Ҩ Walibi, Henkus[USETA] uit Prozac --------------------------------------------------------------------------------------------- Ramschip.............................22(-228) - Ramschip............................609(-306) Mortier schip.........................126(-0) - Mortier schip........................120(-24) Stoomram.......................…

• 2.500.000 Kristal te koop gevraagd

J-P - - Handel

Bij deze heb ik geen kristal meer nodig. Mvg J-P

• 2.500.000 Kristal te koop gevraagd

J-P - - Handel

Ik bied aan: Goud, wijn of zwavel (andere materialen in overleg) Ik zoek naar: Kristalglas Ingame nick: J-P Opmerkingen: Ik wil graag 2.5 miljoen kristal inkopen tegen een prijs van 6 goud per stuk. Of kom met een goed handels voorstel, want ik handel in alles Ruilen is dus ook een optie (die minder mijn voorkeur heeft) tegen alle andere materialen. Ik sta dus open voor suggesties. Maar punt is dat ik 2.5 miljoen kristalglas wil hebben Mvg J-P *de prijs verhoogd naar 6

• Quote from Sasuke: “Er zijn z'n 40 CV's verloren gegaan sinds de laatste keer dat ik inlogde... dus heeft iemand nog plek? Oeps vergeet ik mijn naam... LittleTiger :P” Dan moet je wel reageren Sasuke

• Zonder dit hele topic door te lezen. En misschien ook geen antwoord op je vraag. Misschien zouden piraten plunderingen afgeschaft moeten worden? Je kan dan alleen kapers tochten doen. En de actiefste speler (groot of klein) wint dan het piraten spel. Ik denk zelfs dat veel grote spelers minder actief zijn dan kleine spelers. En het is voor nieuwe/kleine spelers een uitdaging om actiever te spelen. Enige nadeel is de gewone plundering. Maar de winnaar is sowieso actief. Dus die gs moet dan ook sn…

• Quote from J-P: “Quote from J-P: “De cv's gaan nog steeds harder de deur uit dan ze binnen komen. Cultureel-goederenverdragen (191/200) Nog steeds 9 cv's gezocht....” Correctie: 10 cv's gezocht... Wat stoppen er toch veel mensen de laatste tijd :(” 6 mensen hier boven een cv aangeboden, als die allemaal geaccepteerd worden, nog steeds 5 vrije plekken over. Wie o wie? Mvg J-P

• Winds - Bees

J-P - - Gevechtsrapporten

En helaas deze zouden we niet gaan winnen, dus trokken we maar terug. Zeegevecht bij Ruhoos1 (30.06.2013 19:35:59) a-ceetje uit Madelief, Ruhoos1, J-P uit Ruhoos2, Polisz, Ruhoos1, Sidios1, Tig3r uit Macindaw, Araluen vs kevin E uit Amsterdam ------------------------------------------------------------------- Ramschip.............528(-433).. - Ramschip.............654(-396).. Vuurschip..............1(-0).... - ................................ Mortierschip.........502(-4).... - Mortierschip......…

• Winds - Bees

Vannacht maar een aanval gestart. En toen gaan slapen. Vanmorgen toen ik wakker werd, vocht in ineens tegen 2 mensen. En toen er een 3e bij kwam. Leek het me verstandig te gaan stoppen... Hier mijn laatste gevechtsrapport tegen Winds. Mvg J-P Zeegevecht bij Polisz (30.06.2013 11:28:54) J-P uit Ruhoos1 vs kamov uit Polisz, Capua, sidalcea uit 風 Freya, Polis, kevin E uit Amsterdam ------------------------------------------------------------------- Ramschip.............182(-294).. - Ramschip.......…

• Winds - Bees

Vervolgens kwam Kevin E afgelopen avond maar weer eens langs... Helaas niet al te succesvol voor hem... Eerst was het een klein kat en muis spel wie de aanvalspuntjes zou krijgen? Hij bezette eerst Ruhoos1 Vervolgens onderweg naar Rushoos 2 waar ik ook heen was gegaan. Maar ik was alweer op weg naar een alliantiegenoot, zodat Ruhoos 2 ook leeg was. Ik wilde net na hem aankomen in Ruhoos2 maar toen trok hij weer terug naar Ruhoos1. Daar was ik later ook naar op weg. Het was duidelijk dat ik voor …

• Winds - Bees

Na bovenstaande rapportjes, nog een paar keer langs geweest bij Kamov. De stad Polis werd geplunderd door J-P. Volgende grondstoffen werden gestolen: 12406 Bouwmateriaal 44739 Wijn 1101 Marmer 16837 Zwavel De stad Polis werd geplunderd door J-P. Volgende grondstoffen werden gestolen: 12153 Bouwmateriaal 9153 Wijn 299 Marmer 15608 Zwavel De stad Polisz werd geplunderd door J-P. Volgende grondstoffen werden gestolen: 66540 Bouwmateriaal 4906 Wijn 537 Marmer 3465 Zwavel De stad Polisz werd geplunde…