Search Results

Search results 1-20 of 1,000. There are more results available, please enhance your search parameters.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Laatste post

Ancientking - - Spam

Oh daar is Mad-Dog. Al een tijdje geen posts van hem gezien, ik dacht bijna dat iemand hem met dit warme weer in de auto had laten zitten

• Laatste post

Ancientking - - Spam

Quote from IM_Mike: “400 meter ver? Ik loop zelf met gemak een uur per loopsessie. Luie mad dog. ” Ik hoop niet dat je nu probeert te zeggen dat je een uur doet over 400 meter

• Laatste post

Ancientking - - Spam

10 sessies met de koektrommel?! Onder dit motto zal ik je wel een koekjesrecept toesturen: If you give a man fish you will feed him for a day. If you teach a man to fish you will feed him for a lifetime. Dan voldoe ik in ieder geval aan een van de drie eisen biggrin.png

• Laatste post

Ancientking - - Spam

Tss.. En ik maar denken dat er ondertussen door al die koekjes zo'n olifantenhuid was ontstaan dat Mad-Dog wel tegen een opmerking kon.... Heb trouwens ook nooit gezegd dat het iets negatiefs was....

• Laatste post

Ancientking - - Spam

• Laatste post

Ancientking - - Spam

Quote from Mad Dog: “Zwemmen, hmz das wel veel bewegen, beter lekker in een band ronddobberen, drankje en hapje erbij! ” Als je nooit beweegt heb je die band niet nodig om te blijven drijven, dan doen die vetrolletjes het werk wel .

• Laatste post

Ancientking - - Spam

Hangt er vanaf waar je woont, sommige delen van ons land waren nog hartstikke droog

• Laatste post

Ancientking - - Spam

Tuurlijk kan dat! Maar een tuinhuisje kan ook gewoon een soort opslag ofzo zijn, hoeft niet een zitgelegenheid bij te zijn. Alleen het kan natuurlijk ook dat het een schuurtje of een garage ofzo wordt...

• Laatste post

Ancientking - - Spam

Een tuinhuisje bedoel je?

• Laatste post

Ancientking - - Spam

Woon je naast een bos dan?

• handel onmogelijk

Ancientking - - Klachten & Bugs

Een ip sharing verdrag wordt gebruikt om aan te geven op ikariam dat je meerdere accounts hebt of dat je met iemand gebruik maakt van hetzelfde netwerk. Met de accounts waar een ip sharing verdrag tussen is afgesloten kun je geen vloot of troepen contact hebben. Het komt er eigenlijk op neer dat wanneer de alliantiegenoot waarmee je dat ip sharing verdrag hebt een ander account van jou is of als die alliantiegenoot gebruik maakt van hetzelfde ip (ip is eigenlijk gewoon een internetnetwerk). Het …

• Laatste post

Ancientking - - Spam

/me neemt een lekker stukje van de aardbeientaart anders heeft Djadde al die moeite ook voor niks gedaan

• Laatste post

Ancientking - - Spam

Ja het is opeens wel heel stil geworden. Maar mij hoor je daarover niet, heb ik lekker lang de laatste post! /me eet lekker het koekje van lysippe op

• Vakantie modus

Ancientking - - Ideeën & Suggesties

Ik begrijp de ergenissen maar er zijn redenen waarom het is zoals het is. Wat betreft pp kun je die niet veilig stellen tijdens v-mode. Als iemand weet dat een andere ally hem steeds kaapt dan ga je net voor het einde van de ronde lekker veel pp opstapelen en dan in v-mode zodat niemand je meer kan kapen. Dat zou echt ontwrichtende situaties geven. Dus het beste is als je in v-mode gaat je gewoon zorgt dat je geen pp meer hebt liggen. Tweede is ook logische gedachte. Sommige spelers maken wat da…

• Laatste post

Ancientking - - Spam

/me bedankt the_eagle en smult het stukje chocolade lekker op

• Laatste post

Ancientking - - Spam

Quote from Djadde: “maar, maar, maar..... chocolade is toch slecht voor honden? /me deelt de chocola met lysippe en the Eagle en geeft Mad-Dog een ” Krijg ik tegenwoordig geen chocolade meer?

• Super bedankt voor het account! Ik ga ermee aan de slag .

• Laatste post

Ancientking - - Spam

@Mad Dog Bedoel je niet proefkonijn?

• Laatste post

Ancientking - - Spam

Ovenheerlijke koekjes? Daar heb ik nog nooit van gehoord... Maar zolang er koekjes in zit zal het wel goed zijn .

• Laatste post

Ancientking - - Spam

/me geeft groepsknuffel Enige minder mooie nieuws is dat ik bijna door mn koekjesvoorraad heen ben en ik Dille nog niet heb kunnen vinden om nieuwe overheerlijke koekjes te bakken voor me.