Search Results

Search results 1-20 of 67.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Culturele Verdragen

The Pike - - Diplomatie

door de vakantie zijn er wat plekjes vrij gekomen bij ingame names Le Brochet en bij The Pike wereld (zeta)

• Kan geen piratenvesting bouwen

The Pike - - Vragen & Hulp

het is een poosje geleden voor me je moet het natuurlijk eerst hebben onderzocht Daarnaast kun je ALLEEN een piratenbasis plaatsen op: het eilandje met de bouwlocatie net voor je kolonie. En je natuurlijk voldoende grondstoffen hebben.

• Een meppartij waar je als neutrale toeschouwer echt eens voor gaat zitten. Ik ben benieuwt wie het eerst een paar mortier bootjes tot huisrif ziet promoveren. Beide partijen heel veel succes en maak er iets leuks van (maken jullie er een vete van of een zoektocht:?)

• We zitten nu in de laatste 24 uur van deze meppartij. Ons Bengeltje gaat rustig door met knallen (zie deze CR van haar) Nog een leuk feitje over onze Bengel/Ladybug: Vandaag viert ze haar verjaardag. ze is dol op mail .....dus pm haar zoveel als je kunt Zeegevecht bij 10 Kristal (27.03.2018 22:54:35) Superkanon[H-B] uit 05 Kristal vs Bengel[C-R] uit Sweet-shop --------------------------------------------------------------------------------------------- Ramschip...............................0(-1…

• Sommige leden van H-B waren benieuwt naar de kunsten van onze Bengel/Ladybug. Ik denk dat ze haar nu wel redelijk kennen. Of ze er blij mee zijn is een tweede Hier nog maar weer een visitekaartje van haar. Zeegevecht bij PSFM03 - M1(24.03.2018 9:16:15) The Pike[C-R] uit The Abyss, Bengel[C-R] uit 09 Zwavel, Cristal Hep Two, PSFM03 - M1, Koekje aan huis, Sulfur Pos one, Koffiecorner, Erebor, Minas Tirith vs PSFM03[H-B] uit PSFM03 - M1 --------------------------------------------------------------…

• tegenaanval afgeslagen. Zeegevecht bij Oslo (22.03.2018 14:55:50) PSFM02[H-B] uit Reykjavik vs The Pike[C-R] uit Pikes Wine 2 --------------------------------------------------------------------------------------------- Ramschip..............................0(-100) - Ramschip.............................816(-44) Vuurschip..............................0(-30) - Vuurschip.............................10(-26) Mortier schip..........................0(-80) - Mortier schip.........................210(-0…

• Klein vlootje gevonden....en ja ik kon het niet laten Zeegevecht bij VoodooTown (21.03.2018 13:24:24) The Pike[C-R] uit Voodoowijn, W3 Impossible, Culas, VoodooTown vs Voodoogooze[H-B] uit VoodooTown --------------------------------------------------------------------------------------------- Ramschip.............................422(-40) - Ramschip..............................0(-115) Vuurschip..............................0(-84) - Vuurschip...............................0(-7) Mortier schip.....…

• wat RBtjes . . . . . scheelt toch weer. Zeegevecht bij Wine 1 (20.03.2018 10:38:48) The Pike[C-R] uit ۞Mepkristal۞ vs ZeroHedge[H-B] uit Wine 1 --------------------------------------------------------------------------------------------- Ramschip..............................216(-0) - Ramschip................................0(-1) Stoomram..............................172(-0) - Stoomram...............................0(-30) Vuurschip..............................30(-6) - ..........................…

• Het geheim van deze zeeslag is . . . . . . . KOFFIE KOFFIE en nogmaals KOFFIE. erbij? Zeegevecht bij Pygros(19.03.2018 15:12:28) The Pike[C-R] uit ۞-Albert-۞, Pygros, kristal1, Polis, Het Feestkonijn, Cleo[C-R] uit ۞-Albert-۞, Pygros, Bengel[C-R] uit ۞-Albert-۞, Sulphur2HBM, Pygros, SulphurP vs PSFM02[H-B] uit Capua, ZeroHedge[H-B] uit Capua, Aquino, Crisostomos, Ice_Cold[H-B] uit Eleftherna, Caesar1[H-B] uit Psalida, TheWarriorKing[H-B] uit Pietje, Pygros, Psalida, Crisostomos, Aquino, Amarousi…

• De eerste bak koffie gaat traditioneel altijd naar onze Generaal. Alles wat we overhouden gaat in termoskannen. Deze schenken we aan onze gasten. Als de koffie te koud is is 2min magnetron voldoende . Voor eigen gebruik zetten we alleen verse koffie voor wat betreft konijnenkoffie......uiteraard bestaat deze prntscr.com/iq2jzo

• Voor een vriendschappelijk meppartij zijn we bij C-R altijd wel in, daarbij komt dat het de hoogste tijd is om onze winterwortelen er door heen te jassen en over te gaan op de heerlijke zoete bos-peen en onze wintervacht in te ruilen voor een leuk zomervachtje. @H-B: de koffie + worteltjestaart staan klaar. Deze uitnodiging geldt uiteraard niet alleen voor de Hellas Brothers, ook de Hellas Sisters zijn van harte welkom

• spion

en je stadkeus moet wel op de stad staan, waar je je schuilplaats hebt staan @mad dog: Je moet wel alles vertellen, niet gelijk stoppen zodra je je cookie binnen hebt

• Laatste post

The Pike - - Spam

we volgen dit nu al een aantal dagen, zeg maar gerust weken, maar willen jullie die hond van ons niet zo verwennen. Hij luistert voor geen meter. Miauwt tegen voorbij varende schepen, Hij is was vroeger zo lief maar nu.......Nu stuitert hij over ons eiland, rent rond de tafel met teksten als "Ik ben een honijn . . . hihihi. . . hooooonijn.....peenjes....worteltjes.....haas . .jaaaaa . . mijn naam is haas". En kijkt daarbij als een koekje mag best af en toe, maar met mate (hij vindt het ook fijn …

• een paar konijnen zijn spoorloos

The Pike - - Diplomatie

Iedereen bedankt voor hun bijdrage hier mag een op

The Pike - - Diplomatie

onze spionnen hebben weer een bericht onderschept na deze door de enigma te hebben gehaald werd het volgende bericht zichtbaar. ************************************ UITNODIGING ************************************ ********************************** JAARLIJKSE BBQ ********************************** Beste leden van BBVM, het is weer tijd voor het jaarlijse grote BBQ feest!!! Lokatie: XX:XX Stad: Amsterdam Datum: 4 januari Tijd: 12:00 Festiviteiten: - Konijnen mode show - Wedstrijd hot dog eten - H…

• Zeekaarten archief

wat wel prettig zou zijn en wat tevens weer een leuk strategisch extra gegeven zou zijn is, dat een vriendschappelijke vloot waar een zeekaart archief aanwezig is, ook van deze zeekaarten gebruik kan maken. Met handelshaven gaat dit nl ook. Als ik in een vreemde haven aankom dan laden mijn handelsschepen met de snelheid van het level van de handelshaven die daar is.

The Pike - - Diplomatie

*** alarmfase Ika1 *** alarmfase Ika1 *** alarmfase Ika1 *** C-R zal vandaag, woensdag 27-12-2017 12:00, opschalen naar alarmfase Ika1 ons hoofddoel is het redden en de repatriering van onze gevangen en vermiste konijen. subdoel 1: het in beslag nemen van alle BBQ van BBVM. subdoel 2: de toezegging dat BBVM volgend jaar ook vegaburgers BBQen en geen konijn. (over haas valt nog te onderhandelen) we houden jullie op de hoogte The Pike Diplomaat C-R

The Pike - - Diplomatie

Quote from assie: “Oooh, gekke konijnen toch! Ná de kerst een reddingsactie opzetten??? ” Bij C-R bestaat de rang van proefkonijn. We zijn er intern nog niet helemaal uit of dat een konijn is dat geproeft kan worden of dat dat een konijn is op proef en zijn "konijnenoren" tijdens een meppartij kan verdienen. Misschien dat bij BBVM die vraag ook leefde

• DND vs TTV

The Pike - - Diplomatie

Fijn dat er wat leven in de brouwerij komt. Beide partijen heel veel plezier. Mochten jullie onderweg ergens een konijn tegenkomen, wat TLC kan echt geen kwaad. Zeker zo na de kerstdagen (TLC= Tender Love and Care)

The Pike - - Diplomatie

ik lees toch duidelijk: If you give a man fish you will feed him for a day. If you teach a man to fish you will feed him for a lifetime. als ik nu voor "a man" Mad Dog of War Dog invul dan lijkt het me zinvoller om je naar "Heel Holland bakt " te sturen ipv BBVM. Wanneer jij van BBVM een hondenbrok krijgt, schuif je gelijk bij BBVM aan tafel (lees: BBQ)