Search Results

Search results 1-20 of 56.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Culturele Verdragen

barber - - Diplomatie

2 CVtjes vrij voor de liefhebbers

• 7 CVtjes vrij

barber - - Diplomatie

Ja ik heb nu voor de liefhebbers nog 7 CVtjes vrij !!!

• 1 tegen 2

barber - - HoF

Normaal meld ik nooit iets op dit forum maar dit wil ik even kwijt . Wat mij nu opvalt is dat er bijna geen woord gesproken wordt over het feit dat TAFT het een paar weken tijdens dit zeegevecht heeft moeten op nemen tegen zo wel B4A en WINDS dus twee alliantie's want ze kwamen van alle kanten ? Zelfs zag ik de in mijn ogen de GROTE leidster van WINDS regelmatig bij dit gevecht van de partij om aan alle kanten te helpen ! Maar ik denk dat het beslissend is geweest dat TAFT over een betere en har…

• Sorry Kevin E

barber - - Diplomatie

Sorry Kevin E maar ik doe zo als je misschien nog niet weet er niet aan mee om CR's te plaatsen ! En inderdaad hebben jullie het gevecht gewonnen qua generale punten . Maar ook omdat ik de bijna de gehele laatste dag niet online kon zijn wegens internet storing Ik speel dit spel voor mij zelf en niet voor een ander in het verleden heb ik daar wel aan meegedaan . Maar nu niet meer ik hoef niet een ander te laten zien wat ik kan en doe enz . En Anne natuurlijk mag je trots zijn op een aantal leden…

• 12 CVtjes

barber - - Diplomatie

Zoals de tekst al vermelde heb ik voor de echte IKA spelers nog 12 CV.s vrij . Gr Barber TAFT

• 7 CV tjes

barber - - Diplomatie

Voor de echte ika liefhebbers !! Ik heb er weer 7 vrij . Dus kom maar op . Gr Barber

• 8 Vrije CV,s

barber - - Diplomatie

Zo als de tekst al zegt . Ik heb weer 8 CVtjes vrij voor de echte liefhebbers. Zoek barber en het komt allemaal goed .

• 5 CV's vrij

barber - - Diplomatie

Ik heb weer 5 CVtjes in de aanbieding en er komen nog meer bij wegens opbouw 12e stad . Dus stuur maar een berichtje met aanvraag .

• Er valt best wat te halen bij WINDS . Winnaars: Barber De stad Steen Dorp werd geplunderd door Barber. Volgende grondstoffen werden gestolen: Bouwmateriaal: 24831 Wijn: 8047 Marmer: 17238 Kristalglas: 17 Zwavel: 11 Winnaars: Barber De stad Steen Dorp werd geplunderd door Barber. Volgende grondstoffen werden gestolen: Bouwmateriaal: 29343 Wijn: 9509 Marmer: 20438 Kristalglas: 20 Zwavel: 13 Winnaars: Barber De stad Steen Dorp werd geplunderd door Barber. Volgende grondstoffen werden gestolen: Bouw…

• TAFT VS Winds

barber - - Diplomatie

Zeegevecht bij Whereabout (14.10.2012 10:17:52) djoe uit Bubbles, Lord Place II, Lord Place, saray uit Elefsína vs LadyLina uit Thunder City, Barber uit W - Jordaan, JohanStrokap uit W - Jordaan ------------------------------------------------------------------- Ram-schip............696(-95)... - Ram-schip............417(-30)... Scheprad-ram.........513(-81)... - Scheprad-ram.........337(-62)... Mortier schip........105(-0).... - Mortier schip........182(-0).... Rocket Ship?..........64(-20)... …

• 8 CV's

barber - - Diplomatie

Zoals de tekst al zegt heb ik 8 CV's vrij voor de liefhebbers . Zelfs DONO is welkom !

• TAFT VS Winds

barber - - Diplomatie

Zeegevecht bij Elefsína (04.10.2012 10:06:48) Rodicc uit Begur vs Barber uit W - Jordaan ------------------------------------------------------------------- Ram-schip..............0(-135).. - Ram-schip............295(-25)... Katapult schip........25(-6).... - ................................ Scheprad-ram...........6(-49)... - Scheprad-ram.........187(-34)... Mortier schip........111(-5).... - Mortier schip.........80(-0).... Rocket Ship?..........14(-12)... - Rocket Ship?..........33(-12)... Pad…

• En weer wat gevonden

barber - - Diplomatie

Na de grote slag bij Estertit ging ik even kijken op een eiland verder en Ja hoor gelijk beet . Zeegevecht bij Lord Place (03.10.2012 19:11:49) Barber uit Estartit, W - Jordaan, madmax uit Estartit, JohanStrokap uit Thunder City vs the Lord uit Lord Place, kamov uit PolisW, Erigené uit Erigené M5g ------------------------------------------------------------------- Ram-schip............314(-43)... - Ram-schip............190(-81)... Scheprad-ram.........229(-46)... - Scheprad-ram..........10(-102)…

• TAFT vs B4A (+B4M)

barber - - Gevechtsrapporten

Door omstandigheden heb ik mij een beetje afzijdig moeten houden tegen B4A . Maar wil nu toch wel even reageren op het verloop van de OORLOG ? Ik speel nu al een tijdje dit spelletje maar ik heb nog nooit een tegenstander mee gemaakt zoals B4A . Want verliezen kunnen ze niet want wegens de goede opkomst en organisatie van TAFT stonden ze vaak in de minderheid . En wat doe je dan JUIST alweer terugtrekken en dan maar zeuren op het forum om jezelf schoon te praten Dan hoorde en las je alleen maar …

• [code]Zeegevecht bij Polis (31.01.2012 5:50:25) Blat0r uit Wijnstad2, Wijnstad, Marmerstad2, polis3, Marmerstad vs Barber uit Polis, W - Jordaan ─────────────────────────────────────────────────────────────────── Ram-schip..............0(-189).. - Ram-schip............134(-163).. ................................ - Ballista schip........60(-0).... Katapult schip.........0(-50)... - ................................ Scheprad-ram...........0(-139).. - Scheprad-ram.........105(-98)... ...............…

• 4 CV's vrij !!

barber - - Diplomatie

Ik heb weer 4 CV's vrij voor de liefhebbers . In game namen': Barber

• Oorlogsverklaring tegen TAFT

barber - - Diplomatie

Ik vind het wel leuk maar wat ik me afvraag bedoelen ze nou TAFT of Taftk ? Niet dat het veel uitmaakt maar het is wel leuk om te weten want we zijn de messen al aan het slijpen . Dus Ghost jullie zijn welkom .

• reeds ingestuurd

barber - - Wereld Discussie

Ik heb academie level 29 en stadhuis level 33 al ingestuurd maar zie ze nergens terug ???

• TAFT vs TRAFO

Ik weet niet wat je gedaan hebt met je TANDEN maar er is moeilijk iets van te begrijpen > Probeer het nog maar eens en dan bedoel ik het rapport en niet je TANDEN !!!

• TAFT vs TRAFO

Gevecht voor ALEXUS ll (13.04.2011 2:27:14) Barber uit Nieuw Amsterdam vs alexus1 uit ALEXUS ll ─────────────────────────────────────────────────────────────────── Stoom reus.............5(-5).... - ................................ Mortier...............18(-0).... - ................................ Kok...................10(-0).... - Kok...................15(-0).... ................................ - Muur...................5(-2).... ────────────────────────────────────────────────────────────────…