Search Results

Search results 1-20 of 591.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Boe, als je constant legers-in-opbouw afslacht, moet je ook geen weerstand verwachten. Ik heb nu de tijd genomen elders mijn leger op te bouwen en nu kan ik eindelijk mee doen. Maar TTC kleineren op het forum terwijl je leden R verlaten, niet door de oorlog, maar door de miscommunicatie en incompetentie aan samenspel... dan vraag ik me wel af hoe geloofwaardig je dan nog bent. Sinds de oorlog begonnen is zijn 3 leden uit R? 3 inactief? hoeveel in V mode? Je kan zeggen wat je wilt maar voor TTC i…

• Tweede ook net binnen. Normaal gezien post ik zo een belachelijke rapportjes niet maar in dit topic is dat voor sommigen wel van toepassing dus tja... doe ik gelijk maar mee. Gevecht voor Kingston-Town (13.03.2018 18:28:58) The Cleaner[-TTC-] uit AmigoBarak vs Chill[-TNT-] uit Kingston-Town --------------------------------------------------------------------------------------------- Zwavel schutters.......................12(-0) - ............................................. Zwaardvechter.......…

• Nu mijn generale eindelijk wat hoger staan, zijn de soldaten de deuren uit. Bij deze, mijn eerste rapport. Gevecht voor Kingston-Town (13.03.2018 18:10:48) The Cleaner[-TTC-] uit AmigoBarak vs Chill[-TNT-] uit Kingston-Town --------------------------------------------------------------------------------------------- ............................................. - Speerwerper.............................0(-6) ............................................. - Bombardier.............................0…

• heliostoren alliantie

thegods - - Ideeën & Suggesties

Reactie is dom... niet de persoon Lees correct voor je reageert. En neen. Het gaat om eigen naam of alliantienaam. Punt

• heliostoren alliantie

Reactie hierboven is gewoon dom... je moet Trump hier niet bij halen Het idee is simpel: 1. Eigen naam bewaren Of 2. Naam alliantie Anyway, graag slot op

• "selecteer alles" knop

ik wens hierbij het topic te sluiten. Het idee mag door een ander gebruikt worden, het is hier gewoon dood... zie je al aan de weinige reacties. Tegen de tijd dat dit wordt ingevoerd bestaat Kappa niet meer

• "selecteer alles" knop

Beste Ikariam gebruikers, Ik denk niet de enige te zijn die hiermee te maken heeft (zou nogal eigenaardig zijn) maar wanneer ik op oorlogspad ga om iemand te plunderen of te bezetten stuur ik meestal héél mijn leger. Wanneer ik gestationeerd ben bij een mede-lid of gewoonweg in een andere stad van mezelf en ik wens deze weer in mijn hoofdstad dan stuur ik in 99% van de gevallen ook héél mijn leger. Het irriante is dat je telkens van elk type soldaat de knop moet indrukken om heel dat type mee te…

• heliostoren alliantie

Beste Ikariam gebruikers, Met "wat" ambrosia heb je de mogelijkheid om van een torenruïne, je eigen heliostoren te maken. Voor wie dit nog niet opviel, hieronder heb je een voorbeeld. 27540896_10214018008700184_2243763661577828964_n.jpg Wat ik persoonlijk jammer vind is dat je de naam van die toren niet kunt bepalen. Het huidige principe heeft wel zijn logica: jij betaald, wordt naar jou vernoemd. Echter had ik deze liever naar mijn alliantie vernoemd: Heliostoren van TTC (in dit geval). Zou het…

• logo

thegods - - Aanvragen

even dood als de rest, mag een slot op.

• Inactiviteit Ikariam

thegods - - Klachten & Bugs

mag een slot op

• FORUMREGELS LINK WERKT NIET

als je op de link "forum regels" klik (1ste afb.) val je op Ikariam news (2de afb.) Over de ironie dat in de eerste afbeelding zit ga ik maar beter niets zeggen. Please, fix it (beleefd genoeg?) board.nl.ikariam.gameforge.com…4ed6daa25509a901e76b77f84board.nl.ikariam.gameforge.com…4ed6daa25509a901e76b77f84 Met vriendelijke groeten, Thegods

• HEKSENJACHT KAPPA -deel2

Quote from thegods: “"Ik ga voor mij het laatste antwoord geven in dit Topic. Bannen die gezet worden gaan alleen de speler aan die het betreft. Zij kunnen een gesprek aangaan met ons en zullen dan ook te horen krijgen waarom een ban gezet is. Dit is altijd zo geweest en zal ook altijd zo blijven. Dat is een beleid van Gameforge en dat is de enige die mij kan vertellen hoe ik mijn taken dien te vervullen. Deze discussie gaat wel ergens over, maar zal tegelijkertijd niets veranderen aan onze mani…

• HEKSENJACHT KAPPA

"Ik ga voor mij het laatste antwoord geven in dit Topic. Bannen die gezet worden gaan alleen de speler aan die het betreft. Zij kunnen een gesprek aangaan met ons en zullen dan ook te horen krijgen waarom een ban gezet is. Dit is altijd zo geweest en zal ook altijd zo blijven. Dat is een beleid van Gameforge en dat is de enige die mij kan vertellen hoe ik mijn taken dien te vervullen. Deze discussie gaat wel ergens over, maar zal tegelijkertijd niets veranderen aan onze manier van werken in verb…

• HEKSENJACHT KAPPA

Quote from grafikos: “Het topic is getiteld HEKSENJACHT KAPPA, maar het lijkt hier eerder te gaan over Heksenjacht Team? Als jullie in dialoog willen treden om tot bepaalde oplossingen te komen, dan lijkt het me eerder zaak een ticketje aan te maken en dit via de juiste kanalen te doen? Het enige wat hier gebeurd is een hoop verwijten naar elkaar, en daarmee doe je de community (waar er hier gretig over gesproken word) tekort. En voor zover ik weet gaat het team niet over de strafmaat maar ligt …

• HEKSENJACHT KAPPA

Quote from Ancalagon: “Als laatste, er is altijd ruimte voor aanpassingen of wijzigingen. Echter dient dit op een normale en fatsoenlijke manier gecommuniceerd worden. Gebeurd dit niet zoals bijv. door iets te eisen, doen we er niks mee. ” ik denk niet dat de topic opening zonder fatsoen heeft plaatsgevonden. Bijkomend werd er letterlijk geschreven dat het niet ging om het niet correct uitvoeren van jullie taken als (S)GO. De reden waarom dit topic is geopend is puur omdat we aan de alarmbel wil…

• HEKSENJACHT KAPPA

Beste Maddog, Dit verandert ABSOLUUT niets aan het feit dat Zeta dus een waarschuwing heeft en Kappa niet. Zij kunnen nu rustig de boel stopzetten en tegen de tijd dat jullie er zijn speelt niemand vals en is Kappa de helft van zijn spelers kwijt. Jullie zijn gestopt met controleren en zijn zo laks geworden dat er een bepaalde gewoonte is naar boven gekomen bij de spelers, nu zijn jullie terug en Kappa is het eerste doel. Hier liggen de feiten toch.? Pif poef paf Kappa krijgt de straf

• beste, Zoals u in bijlage kunt zien is er geen "new thread" bij het topic Account Overname" Graag had ik er een aanvraag ingediend om een account te hebben op Zeta aangezien Kappa wordt leeggehaald Maar dat lukt dus niet. Mvg Thegods

• HEKSENJACHT KAPPA

tegen de tijd dat ze dit herstellen bestaat Kappa niet meer. Dan heb je hooguit 200 spelers.

• HEKSENJACHT KAPPA

en zij dit dit doen zullen het wel doorhebben met een ban van een maand. Een jaar is gewoon onzin. Ik speel niet vals, ik verwacht (op het forum hierzo na) dus ook geen ban maar op deze manier is het voor mij binnekort ook gedaan. Ik speel sinds 2008 (net nagekeken) maar in de top geraken om dat de meest winstgevenden (BTW) spelers een jaarban krijgen... pfff zo een spel moeten eindigen... We stellen gewoon de vraag om het te herbekijken, THE BIGGER PICTURE... Ikariam verliest er meer aan dan ie…

• HEKSENJACHT KAPPA

In beide gevallen kan het anders worden verwoord (wij als gewone spelers moeten al letten op onze mails, MOD' en GO's veel meer, punt.) En als het zo verder gaat is er helemaal geen Kappa meer over want hun "schoonmaak" gaan ook de andere spelers doen vertrekken doe zo voort Ikariam , morgen ben ik waarschijnlijk nummer 4 en is er niemand meer om mee te vechten. Nu zijn we de 2de en 3de grootse alliantie kwijt... er waren er al zo weinig bravo.