Search Results

Search results 1-20 of 789.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• it is done (het is klaar.) Na heel wat jaren is het dan eindelijk zover POW is niet meer Toen ik een aantal jaren terug met twee belgen het mooie POW oprichtte had ik nooit kunnen vermoeden dat het zolang zou gaan duren. POW heeft vele dalen maar ook vele toppen mogen ewandellen, en een paar goede leiders voortgebracht. Denk aan lysippe, Berry, Tex,en niet te vergeten ons kraaitje il corvo. Hij kreeg het voorelkaar om POW weer op zijn poten te zetten toen een ieder POW al had afgeschreven. Ik bu…

• Culturele Verdragen

boeda10 - - Diplomatie

doordat er weer een paar gestopt zijn met aktief spelen, is er weer aardig wat plek aan mijn muur voor mooi kunst. Wie laat mijn burgers genieten van nieuwe kunst aan de muur? ingame naam boeda10

• Laat mensen kletsen o grote leider. Ik kan door beroerd internet (camping) helaas niet meedoen aan je afscheidsfeestje, maar ik wil je bedanken dat jij POW levend heb gehouden (en zelfs nieuw leven heb ingeblazen) toen alle vaste wolven (waaronder ikzelf) het spel voor gezien hielden. Hoewel POW nooit meer geworden is wat hettijdens de hoogtij dagen was geweest kon jj het weer tot een gezellige groep maken. Hiervoor mijn grote dank Ik wens al mijn medewolven en de mensen van GOTA veel plezier in…

• Culturele Verdragen

boeda10 - - Diplomatie

Ik heb weer kale plekken in mijn musea. wie wil ze vullen? groet van de immer boeda

• Een onverwacht afscheid...

boeda10 - - Wereld Discussie

Ik ken albert slechts alleen van het forum, zal zijn humor en scherpte hier zeker missen. Veel sterkte gewenst aan zijn nabestaanden Rust zacht

• Problemen met aanmelden

boeda10 - - Klachten & Bugs

jngame naam dragonapk3 komt niet voor in topscore lijst er staat wel een dragonpak3 hier een tikfout of bij het inloggen een tikfout?

• -NO- vs DND

boeda10 - - HoF

Ik geniet ook vollop van de bov en hof-jes. Uiteraard ook van de commentaren hierop. Veel succes beide kanten dat er nog maar veel mogen volgen. groet van de immer boeda

• sig foetsie

boeda10 - - Fan Art [Archief]

@ ramosfan zeer erkentelijk voor je moeite ik vind hem wat donker maar wel pakkend. Kan je mij de link sturen dan zal ik hem zeker afwisselend gebruiken met mijn "oude sig" @ cooldog, dit werkte niet bij mij maar met een nieuwe link vanaf photobucket is het wel gelukt (nogmaals mijn dank voor de tip gagaman) Hier mag een slotje op groet van de altijd boeda

• Oorlog/Vete C-R vs -DZ-

boeda10 - - Diplomatie

zoveel bekende namen tegen elkaar zien strijden doenmijn wolvenhart sneller slaan, veel succes en vooral veel plezier in de komende tijd groet van de immer lachende boeda

• sig foetsie

via een meedenkend forum gebruiker (kuch gagaman kuch) mijn oude sig gevonden via google (nooit aan gedacht om via google te zoeken ) dus als je tijd en vooral zin heb ga ik voor een echte sig. hou ik mijn tekst sig achter de hand (moet ook nog toestemming vragen aan maker om hem opnieuw te gebruiken.) alvast mijn dank voor meedenken en voor de moeite groet van de boeda

• sig foetsie

Ik vond die coca-cola letters wel erg gaaf en er zijn er weinig met zo een sig, aan de andere kant is de afwisseling met een echte sig ook wel leuk. Man man keuzes, keuzes, doe toch maar een sig (denk ik) kan altijd later weer eens switchen toch? grtzz de boeda

• sig foetsie

Soort artwork: een signature Dimensies: forum vereiste Stock/render: net als bij mijn vorige word ik graag verrast Tekst: wolf forever eventueel de naam boeda10 Overig:tot mijn grote schrik is mijn sig ineens pleitte erg jammer was er best trots op maar wil nu wel graag een ander zelf ben ik niet creatief genoeg om wat te maken dus hopelijk iemand van de community die mij blij maakt?

• Het wolvenhol

boeda10 - - Alliantie Gevechtsrapporten

beste sanaugi Hierover is intern met ons leden gemaild en zal goed gemaakt worden met je. Ook onze senaat word wel eens op verkeerde been gezet. Verder zal het ingame worden opgelost. groetend de immer lachende boeda

• Het wolvenhol

tijdens de volle maan zijn de wolven aktief. Lekker bezig geweest met solitaire aktie's terwijl de rest van de roedel het nest bewaakte (en dan is het niet eens weekend)

• Het wolvenhol

Het is ook fijn om terug te zijn maar mwerk da ik toch wel wat roestig ben geworden heer Sinured. Hoe dan ook een bezoek vraagt uiteraard om een tegenbezoek. Hij had de koekjes al voor me klaar liggen Gevecht voor Zwijndrecht (27.10.2015 20:41:53) boeda10[POW] uit Stenen Barbaar2 vs allroundchannel uit Zwijndrecht --------------------------------------------------------------------------------------------- Zwavel schutters......................108(-0) - ..........................................…

• Het wolvenhol

behalve rondstuinen aan de rand van de wereld wil deze oude wolf ook wel eens de binnenlanden intrekken. Toen mijn generaal onder vuur kwam ben ik er maar even voor gaan liggen. Meer zal volgen. groet van de immer lachende boeda Gevecht voor Stenen Barbaar2 (27.10.2015 20:24:16) allroundchannel uit Zwijndrecht vs boeda10[POW] uit wolves denn, De barbaar[POW] uit Stenen Barbaar2 --------------------------------------------------------------------------------------------- Zwavel schutters.........…

• Het wolvenhol

hagar lees onze pagina even. vrees niet de wolf die je zie, vrees de roedel die er altijd achteraan komt. En wolven zijn altijd bereid een les ter harte te nemen,

• No Name (-NO-) vs Crazy Rabbits (C-R)

boeda10 - - Diplomatie

mijn felecitaties gaan uit naar NO. Hopelijk kunnen meer oorlogen op deze manier uitgevochten worden. Ik heb genoten van de soms snedige opmerkingen over en weer. een sportieve strijd en een evenzo sportief einde . Hulde aan beide partijen

• heel veel succes en laten we het gezellig houden liever dan

• Het wolvenhol

Heel af en toe kijk ik wat rond op dit forum en doet het mijn oude wolvenhart sneller slaan (of zou dat komen door mijn pacemaker en frivool vrouwtje ) om te zien dat "mijn" clubje nog steeds bezig is. er is zelfs een stad naar mij vernoemd