Search Results

Search results 1-20 of 1,000. There are more results available, please enhance your search parameters.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Fenicische schepen

Pieter - - Vragen & Hulp

Wat zijn de totale ambrosia-kosten (cumulatief) om alle fenicische schepen te kopen?

• Hoi JosDaBosS, Ik zou graag je account overnemen. Onderstaand de informatie waar je om vroeg. - Heerser sinds: 09.02.2010 19:06:32 - Username: Pieterr (dit account) - Waarom ik in één zin? --> de ene veteraan die graag het account van een ander in stand houdt, hopend op een tweede leven voor Ikariam. Je goudvoorraad spreekt me sowieso aan, want ik ben een vechter, en dan komt dat natuurlijk erg goed van pas. Daarnaast begin ik het punt te bereiken dat ik ben uitgebouwd met dit account, dus zoek …

• DND vs TTV

Pieter - - Diplomatie

Zeegevecht bij Frisc (11.01.2018 20:13:12) Pieterr[TTV] uit Jayden, Frisc, Zwavelcave Hp vs Booya[DND] uit Polis, -Assie-[DND] uit Eerst Aankloppe, Araña[DND] uit Listeria, Gnatͯ, sensei moggie[DND] uit Rip1mogscity, -rabar-[DND] uit Frisc, Tromp, Listeria, De Ruyter --------------------------------------------------------------------------------------------- Ramschip............................166(-342) - Ramschip...........................1543(-342) Mortier schip.........................168(-…

• DND vs TTV

Pieter - - Diplomatie

Zeegevecht bij Bel doet t nie (10.01.2018 23:21:36) Pieterr[TTV] uit Kristal 5, Sulpher, Bel doet t nie, Prometheus I, Don Diablo[TTV] uit istanbul, verkeerde deur vs Booya[DND] uit Odyssey II, -Assie-[DND] uit Eerst Aankloppe, thessaloniki, Danie[DND] uit Eerst Aankloppe, Prometheus I, Prometheus II, Graffi[DND] uit Bel doet t nie, istanbul, Prometheus I, pergamum, thessaloniki, Eerst Aankloppe, Prometheus II, Prometheus III, Odyssey IV, Odyssey I, sensei moggie[DND] uit Rip1mogscity, Cold cof…

• DND vs TTV

Pieter - - Diplomatie

Zeegevecht bij Sulpher (11.01.2018 6:55:50) Booya[DND] uit Gold -, Sulpher, eindelijk dan vs Pieterr[TTV] uit Sulpher, DaniBaba[TTV] uit Persepolis, Showdown --------------------------------------------------------------------------------------------- Ramschip..............................30(-90) - Ramschip............................5867(-90) Vuurschip.............................14(-89) - Vuurschip.............................11(-73) Ballonnendrager.......................20(-10) - Ballonnendr…

• DND vs TTV

Pieter - - Diplomatie

Klein veld voor een kleine speler. Zeegevecht bij Polis (10.01.2018 17:01:47) Pieterr[TTV] uit Sulpher, Cold coffee, Polis vs Booya[DND] uit Polis, Gold - --------------------------------------------------------------------------------------------- Ramschip.............................336(-64) - Ramschip..............................11(-64) Vuurschip............................51(-129) - ............................................. Mortier schip.........................168(-0) - Mortier schip..…

• DND vs TTV

Pieter - - Diplomatie

Zeegevecht bij Prometheus I (07.01.2018 22:11:50) Pieterr[TTV] uit φcaraiben, φzwartbaard, Prometheus III, Prometheus II, Prometheus I vs Danie[DND] uit Prometheus I, ndeboeck[DND] uit Cape Zwavel, gewoon ik[DND] uit verkeerde deur, -Assie-[DND] uit Eerst Aankloppe, The Doctor[DND] uit Koraalduivel, Op 2-5, Araña[DND] uit Lĩce --------------------------------------------------------------------------------------------- Vuurschip............................53(-235) - Vuurschip...................…

• DND vs TTV

Pieter - - Diplomatie

Gevecht voor So cold as ice (07.01.2018 18:49:30) gewoon ik[DND] uit eindelijk dan, sensei moggie[DND] uit eindelijk dan vs Arutha[TTV] uit Roskalon, Pieterr[TTV] uit Zwavel, Do not enter, Duke24 T[TTV] uit Wijn1 - DF, rick-v[TTV] uit So cold as ice, Thug[TTV] uit -TT- --------------------------------------------------------------------------------------------- ............................................. - Zwavel schutters.....................3055(-0) Zwaardvechter........................0(-3…

• DND vs TTV

Pieter - - Diplomatie

Zeegevecht bij Zwavel (07.01.2018 10:47:58) Booya[DND] uit Sunset Beach -, Zwavel vs Don Diablo[TTV] uit DaNgerD Zone, rick-v[TTV] uit So cold as ice, Pieterr[TTV] uit Zwavel, Thug[TTV] uit -DZ-, Noesja[TTV] uit Polis, Arutha[TTV] uit Roskalon, cleo t[TTV] uit Mini stad --------------------------------------------------------------------------------------------- Vuurschip..............................1(-56) - Vuurschip...........................466(-239) Ramschip.............................218…

• DND vs TTV

Pieter - - Diplomatie

Zeegevecht bij Bel doet t nie (07.01.2018 7:10:20) Pieterr[TTV] uit Sulpher vs Dragdriver[DND] uit Klad, Danie[DND] uit Daan6H30, Graffi[DND] uit Bel doet t nie, gewoon ik[DND] uit verkeerde deur, Motta[DND] uit Favella, The Doctor[DND] uit Reuzenmanta, sensei moggie[DND] uit 2CReafan, Op 2-5, -Assie-[DND] uit Eerst Aankloppe, thessaloniki, istanbul --------------------------------------------------------------------------------------------- Ramschip...........................1104(-396) - Ramsc…

• DND vs TTV

Pieter - - Diplomatie

Gevecht voor eindelijk dan (06.01.2018 0:24:43) Pieterr[TTV] uit druif 3 vs Booya[DND] uit Polis, gewoon ik[DND] uit eindelijk dan, Long Beach -, ndeboeck[DND] uit Cape Rock, sensei moggie[DND] uit Rip1mogscity, -Assie-[DND] uit Eerst Aankloppe, Long Beach -, Djadde[DND] uit Δ DisturbedWijn, Δ AssieTown, Δ AlbertStad, Δ el rogoTown, Δ Zeemanshuis, Δ Onyx-k, Δ Teasing_Fun, Δ Merakels, Δ BrokenYard, Δ Kuimeltjes, Graffi[DND] uit Bel doet t nie -----------------------------------------------------…

• DND vs TTV

Pieter - - Diplomatie

Zeegevecht bij eindelijk dan (05.01.2018 6:12:42) Pieterr[TTV] uit Zwavel, ZW 1 HO, -TT-, eindelijk dan, Sulpher, Vulcan, Caution vs Motta[DND] uit Favella, -Assie-[DND] uit Eerst Aankloppe, Booya[DND] uit Op 2-5, gewoon ik[DND] uit eindelijk dan, Ghost Town, Bel doet t nie, istanbul, druif 3, Eerst Aankloppe, Zwavel, Graffi[DND] uit Bel doet t nie, sensei moggie[DND] uit thessaloniki --------------------------------------------------------------------------------------------- Ramschip.........…

• DND vs TTV

Pieter - - Diplomatie

Zeegevecht bij -TT- (05.01.2018 2:55:11) pokermaximus[DND] uit Showdown, -TT- vs rick-v[TTV] uit Ghost Town, Pieterr[TTV] uit Zwavel, -TT-, Sulpher --------------------------------------------------------------------------------------------- Ramschip............................330(-270) - Ramschip............................746(-270) Vuurschip............................10(-461) - Vuurschip............................10(-155) Mortier schip.........................210(-0) - Mortier schip........…

• DND vs TTV

Pieter - - Diplomatie

Zeegevecht bij Zwavel (04.01.2018 21:24:48) gewoon ik[DND] uit ZW 1 HO vs Pieterr[TTV] uit Zwavel, Arutha[TTV] uit Roskalon --------------------------------------------------------------------------------------------- Ramschip.............................107(-54) - Ramschip.............................354(-54) ............................................. - Vuurschip............................36(-103) Mortier schip..........................84(-0) - Mortier schip..........................42(-0)…

• DND vs TTV

Pieter - - Diplomatie

Zeegevecht bij istanbul (04.01.2018 15:18:06) Pieterr[TTV] uit Zwavel, W Bèta, W WIJN, Not Welcome, THUG life vs Graffi[DND] uit Bel doet t nie, Booya[DND] uit Op 2-5, Polis, BBQ DND, The Doctor[DND] uit Reuzenmanta, Eerst Aankloppe, -Assie-[DND] uit Eerst Aankloppe, istanbul, Odyssey II, Bel doet t nie, Odyssey I --------------------------------------------------------------------------------------------- Ramschip............................450(-252) - Ramschip............................249(-…

• DND vs TTV

Pieter - - Diplomatie

Gevecht voor eindelijk dan (04.01.2018 14:28:42) Pieterr[TTV] uit Ghost Town, Thug[TTV] uit Ghost Town, Coffee for Assi, Meddohâr vs sensei moggie[DND] uit 2CReafan, Rip1mogscity, 1Bluecafe, gewoon ik[DND] uit eindelijk dan, -Assie-[DND] uit Eerst Aankloppe, Graffi[DND] uit Bel doet t nie --------------------------------------------------------------------------------------------- ............................................. - Steenslingeraar.........................1(-0) Zwavel schutters.....…

• DND vs TTV

Pieter - - Diplomatie

Zeegevecht bij thessaloniki (02.01.2018 18:40:21) Pieterr[TTV] uit φcaraiben, φzwartbaard, thessaloniki vs Graffi[DND] uit Polis, Danie[DND] uit Daan6H30, PolAs, Bel doet t nie, -Assie-[DND] uit PolAs, Coffee for Assi, -TT-, Booya[DND] uit Op 2-5, Bel doet t nie --------------------------------------------------------------------------------------------- Ramschip............................265(-160) - Ramschip............................359(-163) Stoomram.............................196(-54) - …

• DND vs TTV

Pieter - - Diplomatie

Zeegevecht bij istanbul (02.01.2018 18:36:58) -Assie-[DND] uit PolAs vs Pieterr[TTV] uit Zwavel, istanbul, φzwartbaard --------------------------------------------------------------------------------------------- Ramschip..............................41(-90) - Ramschip..............................54(-90) Vuurschip..............................6(-30) - Vuurschip..............................0(-80) Mortier schip..........................38(-4) - Mortier schip..........................42(-0) Stoo…

• DND vs TTV

Pieter - - Diplomatie

Deze zag ik volgens mij nog niet langskomen. Zeegevecht bij fonny (29.12.2017 22:47:04) marco9[DND] uit rammstein-6, Sulfetië, kristalhoes, verweg, Booya[DND] uit B 1-5, Winetown VIII, fonny, Motta[DND] uit rammstein-6 vs Pieterr[TTV] uit Do not enter, Μεγάλη Ῥήτρα, Thunder, fonny --------------------------------------------------------------------------------------------- Ramschip............................502(-234) - Ramschip...........................1465(-234) Vuurschip.....................…

• TTV vs -NO-

Pieter - - Alliantie Gevechtsrapporten

Zeegevecht bij ۞ Delta (22.09.2017 14:28:49) Pieterr[TTV] uit bert marmer vs joop57[-NO-] uit ۞ Delta, ۞ Hotel, ۞ Bravo --------------------------------------------------------------------------------------------- Ramschip............................350(-370) - Ramschip............................615(-736) Vuurschip..............................0(-36) - Vuurschip...............................0(-5) Mortier schip.........................294(-0) - Mortier schip........................248(-41) Sto…