Search Results

Search results 1-20 of 1,000. There are more results available, please enhance your search parameters.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• -NO- vs LAB

sjonhead - - Diplomatie

*knip* Waarschuwing voor het negeren van de forumregels. Tekst verwijderd ~the eagle, 5-5-2016 20:16 uur

• Sap Vs Lab

sjonhead - - Diplomatie

Quote from jaimre: “Jullie worden gemist :-)” Haha, kom ons opzoeken bij coc. Clan abyss! Hopelijk gaat het goed met jullie allemaal! En Lab.. Hup gooi er de oude power eens in! De stalen hamer! Het is maar sap..

• Sjonhead verlaat Ikariam

sjonhead - - Wereld Discussie

Ja ook op de ps3 is het Sjonhead. Ik speel ook nog clash of clans, naam sjonhead en clan naam: clan abyss samen met nog meer ex ikariam spelers.

Overdracht op Gamma is afgerond, veel plezier Perry met het account! iota is de overdracht bezig, als het goed is is dat ook voor het weekend afgerond. Ik wens iedereen een fijne toekomst en wie weet tot ziens. Op de Ps4 heet ik ook Sjonhead dus ben er altijd toe te voegen voor een potje voetballen of schieten. Gr

@Tankbat, dat is een onderdeel van het spelletje :). Ook voor jou, het ga je goed! @SpecialD, het begin van vele haha. Maakt het voor jou makkelijker om ook te stoppen haha. @melissa, als het goed is.. als je me niet verwijderd hebt, sta je nog steeds op me FB. Ben altijd bereikbaar. @Bullshark, ag kan je eindelijk eens winnen! Zie het positief in! Bedankt voor de warme berichten mensen, momenteel heb ik 2 gegadigden voor mijn account op Gamma en 1 op iota. Zodra dat balletje gaat rollen kunnen …

Dankje mensen, Altijd leuk om te horen

Aloha Ikariam, Na een lange tijd dit spelletje te hebben gespeeld is het tijd om te stoppen. Ikariam is al een lange tijd niet meer het spelletje wat ik graag speelde, het pay to win concept wordt iets teveel gehandhaafd in mijn ogen en dat is spelbederf.. (Volgens de leuke ikariam regels is dat iets wat wij niet andere spelers mogen aandoen..?!) Maar goed om niet teveel modder te gooien richting GameForge wil ik iedereen, vriend en vijand, een fijne toekomst wensen! Moge jullie veel plezier aan…

• SAP vs DND #3

sjonhead - - HoF

Van 1,5 maand geleden.. Moet je reclame maken ofzo ? Maar leuke gevechtjes hoor,

• Gevecht voor Athene (09.12.2013 23:11:33) Sjonhead uit Scarba vs Ghost uit Athene --------------------------------------------------------------------------------------------- Zwavel schutters......................168(-0) - ............................................. Zwaardvechter........................1048(-0) - ............................................. Hopliet..............................1035(-3) - ............................................. Gyrocopter............................170(…

• Om het af te leren.. Gevecht voor Athene (09.12.2013 20:25:47) Sjonhead uit Scarba vs Ghost uit Athene --------------------------------------------------------------------------------------------- Zwavel schutters......................168(-0) - ............................................. Zwaardvechter........................1048(-0) - ............................................. Hopliet..............................1038(-3) - ............................................. Gyrocopter...........…

• Plunder bij jou? Voor zover ik weet heb ik alleen je haventje geblokkeerd ;). Maar bij je alliantiegenoten is genoeg te halen hoor. Zeegevecht bij Rome6 (09.12.2013 9:36:03) Sjonhead uit Mississippi vs Letalis uit Rome6 --------------------------------------------------------------------------------------------- Ramschip.............................190(-10) - Ramschip...............................0(-53) ............................................. - Vuurschip..............................0(-34…

• Zeegevecht bij Epirus (08.12.2013 23:54:59) Cpt-Spaulding uit Fok Town vs Geale uit Scarba, Sjonhead uit Thebe, Henoch uit Athene, Aeneas uit Vesuvia, Pater uit Force Recon, Delta Force --------------------------------------------------------------------------------------------- Ramschip..............................0(-120) - Ramschip.............................642(-30) Mortier schip..........................44(-6) - Mortier schip.........................182(-0) Stoomram........................…

• Gevecht voor Thebe (08.12.2013 20:22:08) Sjonhead uit Vapis-W- vs Ghost uit Thebe --------------------------------------------------------------------------------------------- Zwavel schutters......................168(-0) - ............................................. Zwaardvechter........................1048(-0) - ............................................. Hopliet..............................1039(-1) - ............................................. Gyrocopter............................170(…

• Gevecht voor Dura (08.12.2013 18:11:39) Sjonhead uit Vapis-W- vs Hey Apple uit Dura --------------------------------------------------------------------------------------------- Zwavel schutters......................168(-0) - ............................................. Zwaardvechter........................1048(-0) - ............................................. Hopliet..............................1037(-3) - ............................................. Gyrocopter............................17…

• Dnd Vs -Sap-

sjonhead - - Diplomatie

Gefeliciteerd! Neem aan dat jullie lol van het vechten ook gelijk verdwenen is na zo een gevecht?

• Argos vs Titans - De laatste keer!

sjonhead - - HoF

Aan de hoeveelheden te zien hadden jullie ook wel voor het record kunnen gaan haha. Was helemaal een mooi afscheid geweest! Veel succes u allen in Beta! Exact 1200 is ook niet verkeerd toch

• Stoei -UB- tegen C-T

sjonhead - - Diplomatie

Tja wij van C-T plaatsen bijna nooit iets, enkel de Bov/HoFs normaal gesproken tenzij er een oorlogsverklaring is. Maar die komen er niet met UB want dan trekken ze terug Heb wel nog wat plunders op me vriend Lolzor. Gevecht voor Geef Mij Jack (05.12.2013 14:11:26) Sjonhead uit Kreta vs lolzor uit Geef Mij Jack --------------------------------------------------------------------------------------------- ............................................. - Zwavel schutters.......................0(-70)…

• Stoei -UB- tegen C-T

sjonhead - - Diplomatie

Topic maar levend houden.. Gevecht voor Geef Mij Jack (05.12.2013 0:40:30) Sjonhead uit Kreta vs lolzor uit Geef Mij Jack --------------------------------------------------------------------------------------------- Zwavel schutters......................168(-0) - Zwavel schutters.......................70(-0) Zwaardvechter......................1078(-122) - Zwaardvechter.........................0(-560) Hopliet.............................921(-272) - Hopliet...............................0(-405) Mo…

• Dnd Vs -Sap-

sjonhead - - Diplomatie

Quote from assie: “Haha, nee Sjon. Aan beide kanten wordt er volop Heph gebruikt, dan gaat et wat langzamer --------------------------------------------------------------------------------------------- Generalen..........................-1252144.4 - Generalen............................-1138815 Aanvalspunten.......................2847037.5 - Verdedigingspunten....................3130361 --------------------------------------------------------------------------------------------- ” Sloompjes haha…

• Dnd Vs -Sap-

sjonhead - - Diplomatie

Record is inmiddels binnen neem ik aan ?